Opinie o Korea Południowa – oko w oko z azjatyckim tygrysem

5.5/6
(109 opinii)
Intensywność programu
5.0
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.4
Transport
5.7
Wyżywienie
5.2
Zakwaterowanie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    33

    Polecam

    Bożena, Gdynia 29.05.2018 | Termin pobytu: kwiecień 2018

    Wycieczka godna polecenia. Sam kraj i społeczeństwo bardzo ciekawe. Jeżeli ktoś był już w róznych krajach Azji, to jest to kulturowo bliskie innym regionom, ale.... Zawsze jest jakieś ale. Naprawdęwarto, szczególnie w okresie tak wielu transformacji w świecie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Korea - Oko w oko z tygrysem

    Wioletta Anna, Katowice 11.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Program ciekawy niezbyt wyczerpujący. Kraj godny zwiedzenia. Większość hoteli w których nocowaliśmy miało dobry standard z wyjątkiem hotelu Recenz w Seulu, pokój śmierdzący zatęchły śniadanie tragiczne. Przewodnik polski Pani Zofia oraz przewodniczka lokalna Nicol OK, lokalny transport OK. Natomiast bardzo negatywnie oceniamy podejście biura Rainbow do klienta, ze względu na długi ponad 10 godzinny lot chcieliśmy podwyższyć klasę biletu lotniczego. Najpierw otrzymaliśmy informacje z biura, że uzyskamy numer biletu na 10 dni przed wylotem a następnie odmówiono nam kategorycznie podania numeru biletu zasłaniając się ochroną danych osobowych oraz otrzymaliśmy informację że w przypadku biletu zbiorowego w ogóle nie ma możliwości zmiany standardu biletu. Natomiast linie lotnicze udzieliły mi informacje że posiadając numer rezerwacji zbiorowej nie ma żadnego problemu ze zmiana standardu. Udało nam się we własnym zakresie zmienić standard biletu na lotnisku na 2 godziny przed wylotem ale tylko w jedną stronę nie było już możliwości zmiany na lot powrotny. Z infolinii za każdym razem otrzymywaliśmy sprzeczne informcje - żenada.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Korea wyprawa majowa

    AXEN 07.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Wyjazd ciekawy z interesującym programem. Natomiast było kilka problemów według nas. 1. Hotel w Seulu - TRAGEDIA ; śniadanie koszmar, wygląda jak hotel robotniczy. Chociaż na ostatnia noc, kiedy jest pół dnia i wieczór w Seulu powinniśmy mieszkać w jakimś ciekawszym miejscu by móc poczuć Seul. 2. Pilotka - ogólnie w miarę dobra wiedza; ale ... poziom języka polskiego trochę kiepski: "bibloteka", jedzenie w "temturze"; "włancza", som, idom etc. i wiele innych :( 3. Gotowanie - to był hit, na który cała grupa była wściekła. Kurs polegał na popatrzeniu jak Pan gotuje (5 min.). Następnie w parach pokroiliśmy maleńkie kawałki marchewki i cebuli, następnie wrzuciliśmy to na patelnię. KONIEC. Potem to zjedliśmy. Gotowanie trwało 15 min. Na pewno jest to niewarte 55 USD. Wszyscy byli wściekli. NA przyszłość wypadałoby uprzedzać na czym "gotowanie" polega, bo pomysł sam w sobie jest super. Pozostałe rzeczy w miarę ok. Świetna pilotka koreańska, bardzo zaradna i sprawna organizacyjnie, a także kierowca.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    101

    Korea na tak, biuro nie spełniło oczekiwań

    Angie 08.10.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2019

    Zacznę może od samej Korei. Cudowny kraj, najpiękniejsze widoki, niesamowite dwa największe miasta (Seul i Busan). Obsługa w tym kraju, czy to w sklepie, czy na straganie, na najwyższym poziomie. Widać, że ich podejście do pracy jest godne podziwu. Co więcej, w przeciwieństwie do Chin, w których czułam się ewenementem mam wrażenie (wysoka osoba o blond włosach), w Korei czułam się w pełni anonimowa, nikt się nie narzucał, nie wgapiał, czułam, że odnoszą się w kulturalny i nieinwazyjny sposób do mnie. Uwielbiam też dramy koreańskie i klimat w tym kraju mnie nie zawiódł, momentami było jak w serialu :). Na pewno wrócę, chociaż do Seulu. Już tęsknię za tym miejscem. Co do organizacji... Niestety, polski pilot, pan Karol, ma ogromne problemy z mówieniem... po polsku. Gubi słowa, często szukając ich robi głośne "yyy" wwiercające się w umysł, ma problem z prozodią (zaczyna mówić w miarę cicho i nagle prawie wykrzykuje ostatni wyraz), mówi chaotycznie, często porusza coś, co mówi, że będzie opowiadał jutro i kończy się na tym, że opowiada już teraz, powtarza mało istotne zdania wielokrotnie, powtarza te same wyrazy, powtarza to samo, co wcześniej powiedział innymi słowami, nie umie odpowiedzieć rzeczowo na pytania, kiedy próbuje kłamać, gubi się w zeznaniach (powiedział nam, że lot bezpośredni do Korei został odwołany, po czym podchodzimy do odprawy i obsługa lotniska śmieje się z nas, że tak z nas chcą zrobić głupka i lot jak był, tak jest), odpowiada nie na pytanie, które zadaliśmy, jest mało elastyczny i nad potrzebami grupy ważniejszy jest dla niego plan narzucony przez biuro (mówi, że nie może z niczego zrezygnować, bo obawia się skargi złożonej na niego do biura), daje albo za dużo czasu, albo za mało w danym miejscu, jego mowa ciała jest bardzo słaba, wygląda jak bezradna osoba, która właściwie się boi, ale udaje pewnego siebie. Myśleliśmy, że to jest jego pierwsza wycieczka, którą prowadzi, jako przewodnik, niestety, zaczął się przechwalać, że to jego 9 rok, od kiedy jest przewodnikiem (czy nikt go nigdy nie wysłał na szkolenie z autoprezentacji? emisji głosu?). Wydawały mi się bardzo kompensacyjne te jego przechwałki. Jak nauczyciel zganił dorosłe osoby za to, że spóźniły się całe 7 minut (prawie cytując "drodzy Państwo, 7 minut, no nie przesadzajmy"). Przepraszam, albo więcej pokory, albo umiejętności, nie można mieć wszystkiego. Ale żeby nie kończyć negatywnie i by nie pokazywać, że cała organizacja była zła, powiem, że hotele były na największym poziomie. Mieszkanie w każdym z tych miejsc było ogromną przyjemnością:) (resort w górach, bajka). Kierowca autobusu, najbardziej zaangażowany pracownik, jakiego widziałam. Zwiedziliśmy wspaniałe miasta, każdy różnił się od kolejnego i był warty zobaczenia. Więc, nie powiem, że nie polecam wycieczki. Zastrzeżenia mam jedynie do polskiego pilota:).

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem