Opinie klientów o Gelina Village & Aqua Park

4.2 /6
96 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
4.1
Plaża
4.8
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

KiM Poznań 13.08.2015

“5* to pomyłka”

Wykupiliśmy z mężem, przyjaciółmi i dziećmi wakacje w Nostos Paradise Beach, na miejscu okazało się, że kompleks hotelowy nazywa się Gelina, opaski dostaliśmy Corfu Nostos Mare a zakwaterowano nas w Thetis. Gdzie w tym wszystkim hotel za który zapłaciliśmy ? Nasz pokój nawet zły nie był, widać że remont był robiony nie tak dawno temu, podobnie łazienka - jednak turyści odcisnęli swoje piętno bo wieszak na papier toaletowy ledwie trzymał się ściany, przy lustrze odłupane kawałki płytek, baterię przy umywalce trzeba było przytrzymywać włączając wodę żeby jej nie wyrwać. W dosyć nowoczesnym pokoju straszył klimatyzator z ery kamienia łupanego, z którego po 3 dniach zaczęła ciec woda i zalewać pokój na szczęście szybko usterka została naprawiona co nie znaczy że klimatyzator dawał radę w upałach. Z łazienki z kanalizacji wydobywał się nieprzyjemny zapach, który był odczuwalny również w pokoju. Przyjaciele nie mieli takiego szczęścia jak my ponieważ zostali zakwaterowani w innym budynku o nazwie Ploto w którym remont od dawna nie był przeprowadzony - w pokojach widoczny grzyb i pleśń, w kuchni plaga mrówek, w obu łazienkach brudno, armatura zardzewiała, na dzień dobry okazało się, że nie zostawiono dla nich ręczników - czekali cały dzień za nimi bo przylecieliśmy w nocy ( podobna sytuacja w przeddzień wylotu - pani sprzątająca brudne ręczniki zabrała ale już czystych się nie doczekali, interwencja była u recepcjonisty, który prośbę o nowe po prostu olał ), lodówka niesprawna, brak czajnika. Lodówkę wymieniono po 3 dniach ale również na niesprawną, po 4 dniach proszenia się o czajnik po prostu odpuścili. W restauracji jeśli się załapaliśmy na jedzenie to było smaczne, śniadania standardowe codziennie te same ( uwaga na śniadaniu kontynentalnym które miało trwać od 10:00 to 11:00 a o 10:20 często można się było załapać tylko na chleb i masło ewentualnie pomidory ), obiady podobnie, kolacje bardziej urozmaicone. Przed wycieczką do Albanii od godziny 6:30 miało na biorących w niej udział czekać śniadanie - tak Pani rezydent Katarzyna obiecała - poszliśmy i co zastaliśmy ? stary chleb, masło i dżem, a miało być normalne śniadanie, nawet Pani Katarzyna mówiła że jest zgoda hotelu żeby poszykować kanapki na drogę dla dzieci. Niestety na obietnicach się zakończyło. Poza tym w restauracji przerażająca walka o czyste filiżanki, szklanki czy sztućce - personel zarówno w restauracji jak i recepcji opieszały, mający w nosie gości, stoliki nie sprzątane na bieżąco, naczynia po powrocie z mycia nadal nie były idealne, kolejny minus to brak klimatyzacji. Brak również dobrej organizacji. W barze przy basenie często brakowało napojów. Atrakcją na plus były baseny, bliska odległość do morza. Atrakcją dla dzieci było również mini zoo - dla rodziców mniej ze względu na smród jaki w okolicach zwierząt panował, czuć go było nawet w aquaparku, który czasy swojej świetności dawno ma za sobą. Za ręczniki kąpielowe na basen pobierana kaucja 20 euro, internet płatny co jest kpiną w hotelu ponoć 5*. Jeśli chodzi o rezydentów - poznaliśmy Panią Paulinę - bardzo miła osoba, natomiast Pani Katarzyna to porażka, złożyliśmy u niej zażalenie dotyczące mrówek, lodówki, braku czajnika, ręczników - jaka reakcja ? głupi uśmieszek i tekst że "w Grecji tak to jest"... z innej beczki to warto się wyrwać z hotelu i odwiedzić fajny pub Harry's Bar z przemiłymi właścicielami i pysznym mohito, kącikiem dla dzieci, warto też poza hotelem odwiedzić Pitta Bar. Można wypożyczyć samochód i zwiedzić wyspę - miasto Korfu i fort oraz pałac cesarzowej Sisi. Jeśli ktoś będzie miał okazję to warto wybrać się na wycieczkę do Albanii i zwiedzić Butrint - dzieci do 4 roku życia raczej nie powinny w niej uczestniczyć, trzeba trochę chodzić w pełnym słońcu, cienia mało ( odwrotnie niż opisywała tę wycieczkę rezydentka Rainbowtours Pani Katarzyna - miał to być spacerek lasem w cieniu, podczas którego ze spokojem "nawet starsza osoba z endoprotezą biodra spokojnie da radę" w efekcie małe dziecko trzeba było cały czas nieść w upale ponad 40 stopni na rękach, można zrozumieć że rezydent chce sprzedać jak najwięcej wycieczek bo z tego ma pieniądze, ale wszystko powinno mieć jakiś granice ) Podsumowując - gdyby nie to, że byliśmy na tym wyjeździe z przyjaciółmi z którymi stwierdziliśmy, że nie ma się co dołować tylko wykorzystać czas urlopu jak najmilej to z całą stanowczością mogę napisać, że w innym przypadku mogłabym te wakacje określić jako najgorsze z dotychczasowych. Przez biuro Rainbowtours czuję się wraz z mężem i przyjaciółmi oszukana - to pod żadnym względem nie był hotel 5* co najwyżej 3. Poza tym przez późną godzinę wylotu z Poznania w sobotę i dotarcie na miejsce w niedzielę nad ranem uciekł nam 1 dzień, podobnie z wylotem - zbiórka o 4:40 rano czyli znów kawałek kolejnego dnia "w plecy". Postanowiliśmy, że na kolejne wakacje wybierzemy się już z innym biurem podróży.

3.0/6

Leszek, Warszawa 18.07.2015

Jeśli nie oszustwo to co to jest?

Sprzedajecie Państwo hotel ,który może formalnie jest na papierze /ponoć ze względów podatkowych/ ale nie w realu i jeszcze obrażacie się na nas. Być może niektóre opinie są przesadzone ale w obie strony ,Ja w Grecji byłem praktycznie na każdej większej wyspie i mam porównanie . To jeden z bungalowów /zdrapano nazwę PLOTO i naklejono Nostos Paradise Beach / w ramach Hotelu Gelina sprzedawanego przez inne biura jako 4 gwiazdkowy i znacznie po niższej cenie. Turyści mają prawo czuć się oszukani i powinniście poważniej podejść do sprawy niż udawać przysłowiowego Greka. Nie mogę zrozumieć jak tak renomowane biuro mogło pozwolić sobie na sprzedaż tego bungalowu jako hotelu i to 5-cio gwiazdkowego?. Czy ktoś przed podpisaniem kontraktu z właścicielem Geliny tam był? Jeśli nie to uważam,że to może być to niedopatrzenie spowodowane rutyną ale jeśli ktoś tam był to Państwa biuro śwadomie wprowadziło swoich klientów w błąd i to może mieć znamiona oszustwa.Powinniście Państwo nas klientów przeprosić i uwzględnić reklamację tym co ją złożą. Obawiam się ,że jak będziecie dalej iść w zaparte to stracicie dużo swoich stałych klientów.

2.5/6

OLAF, Warszawa 29.06.2015

Zdecydowanie nie 5*

Ogólnie pobyt mógł być bardzo udany, gdyby nie to, o czym piszę w minusach... Potencjał jest, niemniej zarządzanie chyba na zbyt niskim poziomie (nawet był jakiś strajk pracowników w czasie pobytu:) Generalnie: NIESTETY, NIE POLECAM - MYŚLĘ, ŻE W TEJ CENIE MOŻNA ZNALEŹĆ COŚ LEPSZEGO.

2.5/6

KAZIMIERZ, Łomża 16.07.2015

Hotel Nostos Paradise

W całej rozciągłosci podzielamy wszystkie negatywne opinie o tym hotelu . Jestesmy zawiedzeni i czujemy się oszukani przez Rainbow Tours . Jestesmy pewni , ze wszystkie pozytywne opinie wystawili pracownicy Rainbow lub osoby będące pierwszy raz w zyciu na urlopie , nie mające pojęcia co to jest 5 *.Absolutnie nie polecamy !
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem