Opinie o Sandy Beach Korfu

4.9/6 (561 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.9/6
561 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.6
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Wakacje z rodziną

    W hotelu Labranda przebywałam 11 dni wraz z mężem i 1,5 rocznym dzieckiem. Po wejściu do hotelu (w nocy dotarliśmy do hotelu), pierwsze co rzuciło się w oczy był ogromny bród w pokoju. Podłoga w pokoju była tak brudna, że dziecko po 5 minutach latania w skarpetkach miało je całe czarne. Nie mówiąc już o łazience, gdzie panował bród zarówno na podłodze, jak i przy umywalce. Za umywalką natomiast była pleśń. W kolejnych dniach sprzątanie pokoju wyglądało w ten sposób, że pani wymieniała wyłącznie ręczniki i dokładała wodę, a i tak często dostawaliśmy za mało ręczników, więc kilkukrotnie musiałam interweniować w recepcji. Niestety łóżka nie były pościelone, a podłoga nawet nie odkurzona/umyta. Wykupiliśmy dodatkowo pokój z widokiem bocznym na morze. Niestety widok ten to widok na ruchliwą (pomimo, że ślepą) ulicę, gdzie w nocy pomimo zamkniętych wszystkich okien był ogromny hałas. W pobliżu również znajdowało się szambo, którego smród podczas wybierania budził nas w środku nocy. Miasto, które miało być tak blisko hotelu to zupełnie nie było żadne centrum, a jedynie kilka knajpek i biur wynajmu samochodów. Straszne zadupie, nie było gdzie wyjść oprócz terenu hotelu. Ogromny problem z leżakami przy basenach, jak i na plaży. O godzinie 8 rano już nie było żadnego leżaka. A jak zarezerwowało się wcześniej kładąc ręcznik to ręcznik znajdował się nieoczekiwanie na pojemniku z rzeczami zagubionymi i znalezionymi. Co najważniejsze, biuro podróży wprowadziło nas w błąd przy rezerwacji tego hotelu, ponieważ byliśmy zapewniani, że hotel jest 5 gwiazdkowy. Natomiast okazało się, że na stronie hotelu jest wskazane, że hotel jest 4 gwiazdkowy, co więcej biuro podróży TUI, które również oferuje ten hotel wskazuje, że są to tylko 4 gwiazdki. Co więcej, opłata klimatyczna została pobrana jak za 5 gwiazdowy hotel, czyli w wysokości 4 euro za dobę. Nie mam pojęcia na jakiej podstawie, skoro sam hotel na swojej stronie internetowej wskazuje, że ma 4 gwiazdki. Jestem bardzo rozczarowana wyjazdem, ponieważ liczyłam na wysoki standard, a zaproponowano mi syf, od czego również doszło do poważnej choroby u mojego 1,5 rocznego dziecka. Jedyne na plus to gabinet lekarski w hotelu, gdzie lekarze są bardzo kompetentni i empatyczni. Również przy rezerwacji wycieczki, prosiłam o wskazanie, że potrzebne będzie łóżeczko turystyczne dla dziecka. Recepcjonista w hotelu był zaskoczony, że taka prośba była do nich kierowana i nie dostaliśmy łóżeczka, do czasu aż sobie sami nie wzięliśmy z korytarza budynku, które stało wyjęte z jakiegoś pokoju, a pani sprzątająca powiedziała, że możemy sobie wziąć. Po kilku dniach zepsuła się słuchawka prysznicowa, ale w tym wypadku faktycznie konserwator wymienił szybciutko. Również po kilku dniach pobytu winda zepsuła się w budynku, co było bardzo uciążliwe, kiedy ma się nosić na drugie piętro wózek i dziecko na rękach. Poza tym, winda była w takim stanie, że strach było nią jeździć, większość ludzi po prostu bała się. Natomiast, na stołówce wiecznie „czyste talerze” były brudne. Było to notoryczne. Każdy gość podchodził i najpierw oglądał talerze, a potem przebierał, który może wziąć w celu nałożenia jedzenia. Niejednokrotnie też brakowało wolnych stolików, aby usiąść i zjeść. W dniu wyjazdu, również niemiło zaskoczył mnie hotel, ponieważ „zabrakło” ciepłej wody w kranie. Ogólnie hotel niegodny polecenia, jestem zaskoczona, że biuro podróży Rainbow tak bardzo go poleca, widząc również po ilości gości przywożonych do tego hotelu.

    Agata Ewa, Piaseczno - 25.07.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    opinia na temat hotelu i obsługi Rainbow

    Jesteśmy totalnie niezadowoleni z hotelu. Pierwszy pokój jaki dostaliśmy miał okno na stary budynek w trakcie remontu, a powinien mieć na ogród. Drugi pokój miał klimatyzacje z ktorej wydobywał się smród i hotel powiedział, że nie może z tym nic zrobić. W łazience śmierdziało z kanalizacji, na ścianach muszki szambuszki (sewage flies). Leżaki przy basenie brudne. W głównej restauracji klimatyzacja nie działała, co przy takich upałach było bardzo uciążliwe. Pierwszy kontakt z główną rezydentką Rainbow, był nieprzyjemny. Usłyszałam wiele pretensji na temat, który mnie nie dotyczył ( np.: ze pani czekała na turystów na spotkaniu, nikt nie przyszedł a teraz ona jedzie do innego hotelu i nie ma czasu na rozmowę) To był nasz pierwszy wyjazd z Rainbow i ostatni.

    Pola, Warszawa - 05.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Nie polecam!

    Ośrodek Labranda rozczarował nas od a do z. Niestety kurort lata świetności ma już dawno za sobą,począwszy od pokoi bo baseny i restauracje. Jest to miejsce tak zwanej masowy. Niestety ilosc turystów nie idzie w parze z jakością usług.Pokoje przestronne,ale niestety klimatyzacja stara,ledwo chodząca,mimo kilkukrotnym prośba o przegląd nic nie zostało zrobione. Łazienki z wanna,której jako tako nie można używa i ze względu bezpieczeństwa nie można dostać do niej korka,paradoks.Sprzatanie pokojów również pozostawia dużo do życzenia.Przez 7dni naszego pobytu ani razu nie zostało przetarte lustro,a wanna była umytą moze raz.Ręczniki zmieniane codziennie.Przejdzmy do basenów.Są 3 i jeden malutki dla dzieci. Zjeżdżalnie 3 małe i bez szału. Brak brodzika z płyciutką woda,co nam osobiście bardzo przeszkadzało iż tak naprawdę nie mielismy gdzie pochlapać się woda z naszym rocznym dzieckiem. Leżaków jest tak mało,ze jest to aż smieszne biorąc pod uwagę wielkosc ośrodka i ilości gości. Niby jest zakaz rezerwacji,ale idąc o 9 rano nie ma szans na leżak,bo wszystkie są juz obwieszone ręcznikami.taki oto sposobem przez 7 dni jedno z nas musiało stać przy basenie gdy nasze drugie dziecko 8 letnie dziecko chciało popływać.Drugie z nas musiało zostawać w pokoju bo nigdy nie było wolnego parasola aby schować się z roczniakiem. Klimatyzacja w całym ośrodku to jakiś żart.Nie ma miejsca gdzie jest chłodno,również w restauracji można się usmażyć. Takze jezeli ktos myśli o pobycie z malutkim dzieckiem to omijajcie to miejsce,nie ma tu gdzie siąść na chwile w chłodzie,a jak wyzej pisałam na basenem trzeba chyba wstać o 6 aby stoczyć walkę i zarezerwować sobie leżak z parasolem. Jedzenie ide tyczne przez cały pobyt. Pol godziny przed zamknięciem pory danego posiłku nie ma juz praktycznie nic. Lody co jest kolejnym absurdem w ośrodku dla rodzin,są dostępne tylko w czasie posiłków,pomiędzy trzeba za nie płacić! Pizza i frytki w barze na basenie sredniej jakości. Alkoholu nie ocenie,gdyż nie mielismy okazji pic. Personel niby miły,ale tak zmęczony i wykończony ze ciezko tu mówić o odpowiednim traktowaniu gości. Hotel znajduje się na totalnym odludziu,nie ma szans na jakiekolwiek spacety aby zabić czas z dziećmi. Animacje bardzo,bardzo srednie.Silownia to jest śmiech,nie licząc bieżni która zadziała moze po 5 min przyciskania włącznika i paru rowerków to jezeli ktos liczy na trening siłowy to prosze odrazu zapomnieć.Wyposażenie to jedna sztanga,wykrzywiona,max 30kg,zestaw,(choc zestaw to duże słowo) 2 hantli po 10kg i na tym koniec.Ogolnie jest to nasz najgorszy pobyt w Grecji (byliśmy kilka razy) i chyba najgorsze wakacje pod względem standardów. Cena za 4 osoby 2+2 w tym niemowlę na 7 dni to jakies 15tys czyli zaden deal życia aby przymykać oko na te wszystkie niedociągnięcia. Bardzo mi przykro,ale nie mogę polecić tego ośrodka nikomu,wrecz radzę omijać.

    Milena - 28.07.2022

    30/43 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Ocena obiektu

    Obsługa barów zmęczona życiem W głównej stołówce gorąco. Przenośnie klimatyzatory nie dawały radę Pokoje sprzątana na bieżąco, czysto. Jednym słowem drugi raz bym nie skorzystał z tego hotelu

    Laki - 28.08.2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem