Opinie o Sandy Beach Korfu

4.9/6 (561 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.9/6
561 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.6
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    Najgorsze wakacje w Grecji, hotel max 3 gwiazdki. Złodzieje wśród obsługi hotelowej (technical stuff)

    Najgorsze wakacje w życiu! Hotel zdecydowanie odbiega od standardów 5 gwiazdkowych hoteli, każda osoba, która chociaż raz była w PRAWDZIWYM 5 gwiazdkowym hotelu natychmiast zauważy różnicę. Jedyne plusy to piaszczysta plaża blisko hotelu, pokój z widokiem na morze (oczywiście za dopłatą) i to wszystko. Z pewnością wakacje nie były warte kwoty, którą zapłaciliśmy za 2 osoby na tydzień all inclusive - 7400zł, hotel nie posiada takiego standardu jak reklamuje RAINBOW. Pierwszym dużym minusem jest na pewno jedzenie, bardzo mało dań, przygotowane tanim kosztem, brak propozycji dla osób z nietolerancjami pokarmowymi, takimi jak np. uczulenie na gluten, nietolerancja laktozy. Jajka smażone w głębokim oleju. Codziennie praktycznie te same rzeczy, ten sam krem w babeczkach, w ciastach przez cały tydzień, wszystko bez smaku, desery strasznie przesłodzone i chemiczne, robione masowo. Śniadanie od godziny 6 rano, ale tak na prawdę "prawdziwe śniadanie" od 8, przychodząc o 6 jedyne co tam się znajduje to bułki, płatki śniadaniowe i jajka... Kolejna kwestia, która jest po prostu jedną wielką żenadą to rozwodnione napoje, dotyczy to wszystkiego, nawet PIWO i WINO.. Karta all inclusive jest uboga, jeżeli chodzi o napoje to tylko kilka soków stworzonych z barwników i dużej ilości cukru, rozwodniona pepsi, 7up, jedno jasne piwo i 3 wina. Uciążliwe jest też ciągły ruch kelnerów, którzy cały czas jeżdżą wózkami, zbierają brudne talerze i sztućce ze stolików, co bardzo drażni, mając na względzie wypoczynek. Stolików jest wystarczająco dużo, żeby robili to cyklicznie co np 20-30 minut niż non stop. To bardziej stołówka niż restauracja, strasznie mały wybór jedzenia, lepsze all inclusive miałem w hotelu 3 gwiazdkowym na Krecie. Pokoje sprzątane powierzchownie, zamiast kołdry prześcieradło, brak możliwości wyboru pod czym chce się spać. Łazienki brudne, grzyby, odłamane kafelki, umywalki z zaciekami, z brudem i pleśnią/grzybem w otworach, niedziałająca suszarka do włosów, meble jak z PRL-u, zacieki na ścianach w obrębie klimatyzacji, na balkonie rdza odpadająca od klimatyzatora, brudne obrazy, jednym słowem dramat. Pobyt w hotelu bardziej przypominał obóz survivalowy niż wakacje, w ogóle nie odpoczęliśmy. Wisienką na torcie całej tej opinii jest to, że drugiego dnia, pierwsza osoba, która weszła do naszego pokoju ukradła nam 70 euro, był to hydraulik z 10 letnim stażem w tym hotelu. Z mojego portfela wyciągnął 50 euro a z portfela mojej dziewczyny 20, jej portfel był w plecaku za łóżkiem, mój leżał na komodzie. Dodatkowo w szafce rzeczy były poprzekładane, tam też grzebał. Stało się to, kiedy byliśmy na spotkaniu organizacyjnym z rezydentką RAINBOW, nie mieliśmy wtedy jeszcze klucza do sejfu. Nie udało się niczego udowodnić, pomimo tego, że hotel posiada informacje kto wchodził do pokoju, guest relations tylko pozornie współpracuje, ale tak na prawdę tylko udaje i przeciąga sprawę, żeby turysta niczego nie załatwił, brak doświadczenia i szacunku do klienta. To samo dotyczy połowy obsługi w hotelu, która była wredna względem nas pomimo szacunku w ich kierunku.. Brak doświadczeniu managera w zarządzaniu hotelem to jest pewne. O kluczyk do sejfu również trzeba było się prosić. Zamiast plażować i dobrze się bawić musieliśmy walczyć z hotelem o odzyskanie pieniędzy, których finalnie nie odzyskaliśmy. Każdy umywał ręce i próbował nam wmówić, że sami zapodzieliśmy pieniądze lub zgubiliśmy. Obsługa hotelu mało profesjonalna, podejście do klienta fatalne, biuro podróży RAINBOW także nic nie zrobiło w tej sprawie, więcej sam się dowiedziałem chodząc i pytając pracowników, żeby ustalić od kogo mogę się dowiedzieć kto był w naszym pokoju. Stanowczo odradzam ten hotel oraz to biuro podróży, jest mi przykro z tego powodu, że wakacje na których mieliśmy odpocząć okazały się większym obciążeniem psychicznym niż normalny tydzień pracy. Były to raczej ostatnie wakacje z tym biurem podróży ponieważ sposób oceny hotelu jest strasznie przekłamany. Pieniądze wydane w błoto! Poniżej wstawiam zdjęcia, które lepiej obrazują całą sytuację.

    Dawid, Koszalin - 05.09.2021

    6/10 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Labranda

    Ośrodek bardzo zróżnicowany jeśli chodzi o standard pokoi. Moja rodzina została przypisana do nieodnowione części hotelu a cześć innych Polaków których poznaliśmy w tej samej cenie miało zapewnione pokoje w odnowionej części budynku. Przyznam ze takie traktowanie swoich klientów jest niedopuszczalne - uważam ze takie sprawy powinien dopilnować rezydent skoro miejsce ma w rankingu 4,5 gwiazdki. Ogólnie plaża bardzo fajna, baseny różne cześć z brudnymi leżakami i starymi zjeżdżalniami Jedzenie takie sobie Na pewno do momentu kiedy hotel nie zostanie

    Marta , Warszawa - 13.06.2019

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    pobyt na Korfu

    Najgorszy hotel w jakim byłam, stary, brudny i cały pobyt miałam zepsuty zamek do drzwi i stałam w recepcji by prosić o pomoc w dostaniu się do pokoju. Nigdy tam nie wrócę i nikomu nie polecę

    MALGORZATA, WARSZAWA - 07.05.2024  | Termin pobytu: kwiecień 2024

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    nie polecam

    To najgorszy hotel w Grecji jakim byliśmy.Brudne pokoje, brudno w restauracji, brudne talerze, wszędzie brud. W restauracji ciagle brakowało szklanek i łyżeczek. Hotel stary nie remontowany w ogóle od czasu wybudowania. Awarie za awarią, zalany pokój, głośna klimatyzacja. Brak wody w pokojach.

    Rafał - 14.08.2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem