Opinie o Sandy Beach Korfu

4.9/6 (561 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.9/6
561 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.6
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 0.5/6

    Skromny ,stary hotel.

    W rzeczywistości hotel prezentuje się zupełnie inaczej niż na prezentowanych zdjęciach Przypomina stare hotele z czasów PRL-u w Polsce.Nie modne zniszczone,nie odnowione meble,ciasne,maleńkie łazienki Nawet teren hotelu bardzo nie nowoczesny,popękane chodniki,starego typu,poprostu wylany asfalt.To mój 40 kierunek i 7 w Grecji.Więc mam porównanie i np hotele sieci Aldamar naprawdę mają 5*ten Lambranda to ma raczej 3* więcej bym mu nie dała.

    ALEKSANDRA, RUDA ŚLĄSKA - 17.09.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Cały efekt wyjazdu został zepsuty przez nocne godziny lotów

    Niestety nie skorzystam już z oferty Rainbow z przelotem na wakacje w Europie. Wyjazd rodzinny z dziećmi ma na celu wypoczynek, natomiast nasze godziny lotu zostały tak ustawione, że w dniu wylotu cała noc była przez nas nieprzespana. Z płaczącymi dziećmi dotarliśmy do hotelu po 5.00 nad ranem bez możliwości zakwaterowania w pokojach i konieczności koczowania na kanapach w lobby hotelowym. Muszę przyznać, że jest to dla mnie kompletnie niezrozumiałe jak biuro podróży, który oferuje swoim Klientom za niemałe pieniądze wypoczynek dopuszcza takie ustawienie lotów poprzez co wypoczynek staje się męczarnią. Kompletne niezrozumienie oczekiwań Klientów i ignorancja. Tłumaczenie polityką linii lotniczych jest naiwne. Biura podróży będą dużymi klientami dla liniii lotniczych są w stanie wymusić uzyskanie oczekiwanych warunków. Jednak polityka maksymalizacji marży zarówno po stronie biur podróży jaki i linii lotniczych powoduje jednak przerzucenie wszystkich niedogodności na klientów. Na takie podejście jednak my się nie godzimy dlatego nie będziemy korzystać więcej z tego typu usług. Zakup lotów w regularnych liniach lotniczych i rezerwacja noclegów przez Booking.com jest nieznacznie droższa, a pozwala na uzsykanie o wiele większego komfortu

    Remigiusz, Wrocław - 07.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Beznadzieja

    Byłam w wielu hotelach 4 i 5* w Grecji, ale ten jest słaby na Maxa. Duży wybór jedzenia ale większość absolutnie niejadalna...,polgodzinne kolejki do baru, all inclusive obowiązuje do 24 A po tej godzinie te same napoje płatne, co uważam za paranoję...Leżaki płatne na plaży. Czy to jest all inclusive? Moim zdaniem nie. Odradzam hotel jest o wiele więcej fajniejszych hoteli w Grecji niż ten. Polecam wycieczki i wypożyczalnię zaraz za hotelem przy plaży u Marty ( ukrainka). B. Mila kobieta a wycieczki tansze i duzo fajniejsze niz z biura, juz nie wspomne o cenach samochodów. A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest wylot o 4 rano. A pokój do 12 ale po południu dzień wczesniej;))) gratulacje. Jak sobie nie przedłużamy za dopłatą pokoju to będziemy cały dzień i pół nocy koczować na leżakach przy basenie. Tj. All inclusive.

    Rozczarowana - 20.06.2018

    16/28 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    ten hotel nigdy więcej

    gorąco nie polecam, jedzenie tragedia, do świeżej sałatki dodawana z poprzedniego dnia, woda w basenie brudna , łazienka w pokoju koszmar,

    Rafał, Zagnańsk - 12.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem