Kategoria lokalna 2
2.0/6
PORAŻKA,bo inaczej nie mogę zacząć.Na wstępie chciałbym w imieniu swoim, rodziny, a także innych uczestników imprezy którzy lecieli lotem Korfu-Warszawa podziękować biurze Rainbow za niezapomniane piętnastogodzinne czekanie na walizkach w piwnicznym holu na autokar który przewiezie nas na lotnisko.Oczywiscie czas odliczany został po wykwaterowaniu nas ,znakiem tego nic nam się już nie należało,masakra .(ZDJĘCIA W ZAŁĄCZNIKACH).Z wielką satysfakcją pragnę przychylić się do opini Pani Dominiki która także dodała komentarz na tej stronie .Nic dodać nic ująć.Zakwestionował bym także ,,Piękne widoki wokół hotelu'',wszędzie syf i brud a na wejsciu przywitała nas sterta worów na śmieci ok trzydziestu.(PRZY TEMPERATURZE ok 40 STOPNI ROZKŁADAJĄCE SIĘ RESZTKI JEDZENIA)smród nie do wytrzymania.Zastanawia mnie też czym kierowało się Rainbow pisząc że do plaży jest 800metrów hmmm.... może w lini prostej przecinając parkany,krzewy i prywatne posiadłosci może by wyszło,ale napewno nie idąc wyznaczoną do tego drogą.Nie wiem czy przypadkowo czy umyślnie Rainbow nie poinformowało nas że hotel zmienił nazwę z Telemachos na sunny garden,jest to istotna żecz ze względu na to że opini pod Telemachos jest mnóstwo i same negatywne a pod sunny garden widocznie nie zdążyło się uzbierać.Upraszczając i kończąc te przykre wypociny stanowczo odradzam zarówno hotelu jak i biura podróży.Wydałem na tą wycieczke 6200zł..........a mógł bym te pieniądze spożytkować na naprawdę niezwykłą wycieczke.
Bartolomeo - 12.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017
26/27 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Zdecydowanie odradzam pobyt w tym hotelu! To co proponuje hotel, a co jest zaprezentowane w ofercie jest po prostu nie fair! Wyposażenie pokoju zwałaszcza w części bungalowej nie odzwierciedla zdjęć zamieszonych na stronie www. Nie wystarczająca ilość leżaków nad basenem Hotel brudny i tylko w części odnowiony, wymiana ręczników co drugi dzień, pleśń w pokojach. Jedzenie – bardzo niesmaczne. Posiłki monotonne. Obsługa: Niemiła, antypatyczny kelner, który potrafił nie wydać przekąski/ drinka z oferty all inclusive, bo wg. niego ktoś już za dużo zjadł……… - widziałam na własne oczy jak odmówił zaserwowania pizzy gościom…. Czystość: Sprzątanie brudną ścierką, zostawianie papieru toaletowego pod drzwiami.
A. - 28.06.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017
9/9 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Po cenie jaką zapłaciliśmy za wycieczkę nie spodziewaliśmy się jakiś rewelacji, ale to co tam zastaliśmy -ISTNA MASAKRA. Na wakacje zagraniczne jeżdżę od 4 lat. Pierwszy i mam nadzieję, że ostatni pojechaliśmy z biurem podruży RAINBOW. Opis hotelu i zdjęcia na stronie, w ogóle nijak się mają do tego co faktycznie tam zastaliśmy. Brud, syf i nie wiadomo co jeszcze. Łazienki ? Jak w PRL-u. Śmierdzi z kratek. Pokój sprzątany co drugi dzień -opierał się na opróżnieniu kosza do śmieci i dołożenia jednej rolki papieru. Prosiliśmy Panią sprzątającą o nowe ręczniki, powiedziała 'nie mamy ich na tyle'. Na 7 dni pobytu zmienione były tylko raz, a pościel? Ani razu. Jedzenie, bar? Jak na all inclusive to strasznie. 10 minut czekania na tosty aż się zrobią w tosterze i pizze wyciągniętą z lodówki i odgrzaną w piekarniku elektrycznym. Alkoholu- zero.Pierwszy raz spotkałam się z taką ofertą all inclusive. Wyjazd mieliśmy koło 20 z hotelu. Do 11 trzeba było oddać pokoje i przy recepcji każdemu odcinali opaski. Co to wg ma być?! Ludzie zostawieni później z bagażami i ze wszustkim, pijcie i jedzcie gdzie chcecie ;] Płacąc za 7 dni oczekuje się 7 śniadań, obiad i kolacji -my ledwo wyciągliśmy 6 śniadań. Po rozmowie z rezydentem powiedział no cóż trochę straciliście państwo na tym. Co to w ogóle ma być?! Za każdym razem będąc na wakacjach przy wyjeździe na lotnisko spotykałam się z czymś takim że przy hotelu z busa/autobusu wysiada rezydent i mówi wszystko co i jak -zwłaszcza jak podjeżdżają dwa na raz. a tutaj? Podjechał bus i autobus i wsiadajcie ludzie gdzie chcecie :) Porażka, mam nadzieję, że więcej nie pojadę z tym biurem podróży, hoelu też nikomu nie polecam. Czasami warto dołożyć 300 zł więcej i mień naprawdę wakację z prawdziwym all inclusive.
Grzybowska - 19.09.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017
0/0 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Hotel raczej na 2 a nie 3 gwiazdki. Mimo zawarcia umowy na pokoje w budynku skierowano nas do bungalowu który swoją świetność miał 15 lat temu. Do łazienki trudno było wejśc ponbieważ drzwi opierały się o sedes. Wybór napoi bardzo ograniczony. Piwo, wino, cuzi. Bez alkoholowe bardzo wodniste. PROBLEMY NA POSIŁKACH. tylko jeden stół z podejściem z jednej strony do pobrania sałetek, czy wędlin. Dania główne wydzielane przez kuchnię. Po przyjeżdzie około godz. 8.30 trzymano nas w suterynie z bagażami do godz. 12,0 o której dano nam opaski które pozwoliły napić się z bufetu. to zdarzyło się nam po raz pierwszy.
Stanisław, Warszawa - 25.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017
0/0 uznało opinię za pomocną