Opinie o Sunny Garden

2.6/6 (81 opinii)

Kategoria lokalna 2

2.6/6
81 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
2.6
Plaża
3.0
Pokój
3.0
Położenie i okolica
3.2
Rezydent
3.1
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
2.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 1.0/6

    Totalna porażka!

    Jeżeli szukacie fajnych wczasów lepiej dopłaćcie i wybierzcie lepszy hotel i ciekawsze miejsce. Po pierwsze sama miejscowość to po prostu dziura - nie ma w niej nic poza plażą i kilkoma sklepami i restauracjami. Znaczna część budynków świeci pustkami. Ma się wrażenie, że to po prostu miejsce wymarłe. Plaża nie jest daleko (przynajmniej część, gdzie nie ma leżaków do wypożyczenia - spacer około 15 minut), jeżeli ktoś chce dotrzeć na część z leżakami musi przejść się nieco dalej. Plaża jest mała, dość kameralna. Nie dajcie się zakwaterować w bungalowach - to pokoje z "epoki Gierka" ze starymi obleśnymi meblami i brudną łazienką (w załączeniu zdjęcia). Pokoje w głównym budynku mają zupełnie inny stanrad - nowe meble i są odnowione.Nie liczcie również szczególnie na opcję "all inclusive" - jedzenie jest bardzo monotonne, po trzech dniach nie ma się ochoty kolejny raz jeść tego samego (kuchnia opiera się na kilku produktach - ogórkach, pomidorach, makaronie, ryżu, klopsikach, wysuszonym na wiór kurczaku). Kolejną porażką tego miejsca jest bar koło basenu - oferuje on rozwodnione alkohole podawane w plastikowych małych kubeczkach, suche na wiór tosty, na które trzeba czekać 10 minut oraz śmiesznie małe kawałki pizzy. Należy pamiętać, że bar w opcji all inclusive oferuje klientom swoje napoje jedynie do godziny 21:30 - około 21:00 tworzy się więc przy barze ginantyczna kolejka i nie ma pewności, że stojąc w niej otrzyma się alkohol po który się czeka.Ważne! Opaska na ręku jest zdejmowana w dniu wykwaterowania zawsze przy oddawaniu klucza - nie ważne czy masz wyjazd z hotelu o godzinie 12-stej czy o 22-giej. Jeżeli klucz oddaje jedna osoba wówczas pracownik hotelu dosłownie gania po obiekcie z nożyczkami aby przeciąć i zabrać opaskę tej drugiej osobie. Warto brać to pod uwagę, ponieważ ostatniego dnia (od godziny 11-stej) nie macie prawa korzystać z baru oraz kuchni. Jakikolwiek obiad i napoje są już we własnym zakresie. Po oddaniu opaski goście traktowani są jako zło konieczne i intruzi.Rezydent jest na miejscu tylko po to aby namawiać na wyjazd na wycieczki - jeżeli pojawia się jakikolwiek problem nie umie go rozwiązać, albo nie może nic zrobić. Poza tym nie ma podstawowej wiedzy o mieście (np. gdzie są autmoaty biletowe, albo czy dziecko płaci za bilet, czy nie).Podsumowując - wczasy w Sunny Garden to totalna porażka. Szkoda pieniędzy. Lepiej zapłacić za wyjazd 500 złotych więcej i nie tracić nerwów.

    Rodzinka z Łodzi - 06.08.2017  | Termin pobytu: sierpień 2017

    50/71 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Przykre rozczarowanie

    Na wyjazd zdecydowaliśmy się tydzień przed wylotem. Pani w biurze podróży, które pośredniczy w sprzedaży wycieczek biura Rainbow przygotowała nas na to, że hotel Sunny Garden jest przeznaczony dla niewymagających, jednak to, co zastaliśmy na miejscu przekroczyło nasze oczekiwania. W łazience brak podstawowego wyposażenia takiego jak np. uchwyt na słuchawkę prysznicową. W pokoju względnie czysto, ale w łazience cudze włosy w odpływie prysznica. Problem zgłoszony kierownikowi na recepcji, reakcji brak. Dopiero po ponownej prośbie o popsprzątanie pan wysłał do pokoju panią sprzątającą, która umyła podłogę okropnie śmierdzącym płynem (???) i próbował nam wmówić, że włosy pod prysznicem to sprawa dla hydraulika, a nie dla personelu hotelu. Jedzenie także przeznaczone dla niezbyt wymagających, na śniadanie codziennie przez tydzień te same produkty, które niekiedy wyglądały na nieświeże. Jeden dzień - brak ciepłej wody, drugi - dwugodziny brak prądu. Przykro mi wystawiać negatywną opinię, bo panie sprzątające naprawdę starały się, codziennie wynosiły śmieci, przynosiły świeże ręczniki, których jednak strach było nam używać ze względu na ogólne odczucie brudu, ale czuję się zobowiązana, aby ostrzec wszystkich wybierających się na wakacje do tego hotelu.

    Paulina, 19 - 11.09.2017  | Termin pobytu: wrzesień 2017

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    katastrofa - odradzam wszystkim

    opinia - krótko -hotel porażka to, że w miarę czyste odnowione pokoje ( poza bungalowami ) to jedyny plus, dalej to szkoda pisać, opis powyżej jest bardzo delikatny, mieliśmy wrażenie, że robią nam łaskę i nas żywią, a to jak dać psu kość, oczywiście nie jest to przenośnia, kości po schabie dostaliśmy na obiad 23.06.2017 roku serwowane przez starszą panią ( całe 3 sztuki ).Do plaży około 2,5 km, tam można tanio smacznie zjeść ( gyros 8 euro ), no i obsługa "rewelacyjna" zwłaszcza " krawaciarz ", sam roznosił deser : 4-5 kawałków arbuza ( o wymiarach 3x3x3cm ) lub 1 cm budyniu lub galaretki o jakichkolwiek innych łakociach typu ciasto nie ma co marzyć. O wyrywaniu talerzy z posiłkiem gościom z rąk tylko dla tego, że przyszli kilka minut za wcześnie na śniadanie to już nawet pisać nie będę. Na tym skończę "zachwalać" ten " rekomendowany" przez Biuro Podróży hotel.

    Ryszard, Skarszewy - 01.07.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    10/10 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    fatalnie,w opcji all inclusiw ,limitowane posiłki ,limitowane napoje,traktowanie gości jak intruzów,podawanie kości jako danie mięsne,owoce i desery limitowane

    jeśli chcecie walczyć codziennie z obsługą o jedzenie i picie to jest to dla was,w przeciwnym wypadku omijajcie to miejsce,właśnie wróciliśmy i to uwłacza godności człowieka ,z tym hotelem powinna być zerwana umowa,

    bożena - 04.07.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    19/20 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem