Opinie klientów o Kavros Beach

4.3 /6
576 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Kinga 17.08.2022

Pobyt w Kavros

Myślę, ze zamieszczam obiektywną opinię o hotelu. Pobyt rezerwowaliśmy z mężem w ofercie first minute ( wrzesień 2021) i jak zapewniał nas kierownik jednego z biur Rainbow - otrzymać mieliśmy pokój standardowy- w głównym budynku hotelu. Tymczasem po przyjeździe zakwaterowani zostaliśmy w pokoju "standard" ale w budynku dawnego hotelu Yassou Kriti- leżącego po tej samej stronie ulicy co budynek główny, kilkadziesiąt metrów dalej. Do tego budynku należy oddzielny basen z wewnętrznym barem. Owszem- panuje tam na pewno większy spokój niż na basenie w budynku głównym, natomiast nie było to to, co rezerwowaliśmy. Teren hotelu bardzo zadbany, panie codziennie sprzątają bałagan jaki zostawiają kulturalni wczasowicze podczas nocnego biesiadowania przy basenie ( kubki, kiepy, porozlewane alkohole, papiery itp). Pokój: wygodne na całe szczęście łózko, duży balkon, działająca TV i klimatyzacja. Sprzątanie na wcześniejsze zamówienie. Jedzenie: niestety opinie o tym, ze jest słabe są prawdziwe. Nikt się wprawdzie nie otruł- jak niektórzy twierdzą, ale pozostawia wiele do życzenia. Pierwszy raz spotkałam się z tym aby przez 10 dni kuchnia nie serwowała frytek ( dzieci raczej niezadowolone). Poza tym bardzo ograniczony wybór dań, niemal codziennie to samo. Jajecznica, puree ziemniaczane z proszku, kurczak w każdej postaci smakuje tak samo. Jak jest spagetti to nie zawsze podadzą ser do posypania, jak są jajka to tylko na twardo. Kawa i herbata dostępne tylko w porze posiłków. Podsumowując: brakuje dobrego managera, który powinien zrobić przede wszystkim porządny przegląd całego obiektu. Nikt nie wymaga aby w hotelu 3 gwiazdkowym były złote klamki, ale miło by było gdyby były klamki które się nie zacinają. W pokoju jest szafa i komoda, ale jak sie je otworzy to potem nie można zamknąć bo drzwiczki się ni domykają. W przypadku łazienki: brak półek nad umywalką- kosmetyki przez 10 dni w kosmetyczce na podłodze, brak sitka w odpływie umywalki- miła Panie uważajcie na biżuterię- jak cos wpadnie to raczej nie do odzyskania. Prysznic mały, półka na kosmetyki niby jest, ale jak się położy na niej szampon to spada na podłogę. Brak wieszaków na ręczniki- generalnie bieda. To są drobne usterki, ale po kilku dniach stają się uciążliwe i gdyby ktoś dokonał porządnego przeglądu i je naprawił to byłoby już super. Co do jedzenia- przede wszystkim zmiana szefa kuchni.

2.5/6

ANNA, PŁOCK 13.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

wczasy w Kavros Beach

Plusy hotelu: położenie tuż przy plaży, basen, piękne widoki, blisko tawern i sklepików, lodówka w pokoju Minusy: Pokoje nie sprzątane, trzeba zgłaszać minimum dzień wcześniej, brudne i pogniecione zasłony, brudne okna. Niestrawne jedzenie, do przełknięcia jedynie chleb i owoce( mały wybór, ale nie o to chodzi bo nie należę do wymagających) makarony rozgotowane, jajecznica z proszku, zero greckich specjałów- cała rodzina i znajomi struła się( dobrze, że w tawernach dostępne przyzwoite jedzenie). Opcja all inclusive prawie nie istnieje. Brak soków do posiłków, w automatach jeśli komuś wystarczyło pseudo lemoniady lub niby soku jabłkowego z koncentratu musiała wystarczyć woda. Kawa i herbata w wyznaczonych godzinach, słabej jakości. Sam personel odradzał lodu do napojów czy rozcieńczanego alkoholu . Przekąski w barze to kanapki z porannego posiłku zawinięte w folię. Gdyby nie pierwszy dzień pobytu, w którym zamiast pokoju 32m z widokiem na morze dostała 4 osobowa rodzina 2 pokoje w starej części budynku , meble z przypadku, obdrapane, rozpadające się szafy( pokoje z numerami od 200)-pokoje wyglądają jakby ich ściany były z kartonu, brudne wszystko dookoła, strach było zasnąć, Armatura w toaletach zardzewiała, pleśń, odpadające płytki w toalecie, brudne okna i lustra. Brak mydła w toaletach. Smród z kanalizacji i z obok płynącego strumyka, Zagrzybiała klimatyzacja, odpadające kasetony. Od 2.30 w nocy do godziny 15.00 czekaliśmy aż ktoś nam łaskawie wyda prawidłowy klucz do właściwego pokoju, z tego powodu nie mogliśmy korzystać z opcji all inclusive bo nie mieliśmy opasek. Tłumaczenie pracowników było jedno, że nie mieli posprzątanego dla nas pokoju. W związku z tym, złożyliśmy reklamację on -line i czekamy już prawie miesiąc na jej rozpatrzenie. Gdyby nie ta sytuacja narzekalibyśmy tylko na jedzenie, a nawet przymknęlibyśmy na to oko. Szkoda, bo wystarczyłoby si ę bardziej przyłożyć do sprzątania, do posiłków- hotel ma potencjał pomimo skromnych pokoi i słabego wystroju.

2.5/6

Katarzyna, Wojkowice 17.11.2016

Koszmarne jedzenie!

Hotel w porządku, duży pokój, dostaliśmy łóżeczko dla dziecka tak jak prosiliśmy, blisko do morza. Nie ma się do czego przyczepić, wszytsko naprawdębardzo fajnie :) Z jednym wyjątkiem - nie da się jeść w tym hotelu nic poza śniadaniami i to nie są puste słowa - sama żałowałam jak zdecydowaliśmy się jechać, że nie uwzględniliśmy opinii innych osób. Więcej tego błędu nie popełnimy. Tak więc hotel jak najbardziej fajny, ale jedzenie to istny koszmar! No chyba że ktoś chce schudnąć. Oboje z mężem wróciliśmy do domu po około 3 kg lżejsi.

2.5/6

Angelika, warszawa 24.07.2022

Pobyt w Kavros

Hotel usytuowany w super miejscu. Po przeciwnej stronie hotelu liczne tawerny z pysznym jedzeniem Plusem również jest to że przy hotelu znajduje się przystanek autobusowy z dobrymi połączeniami między miastami. Hotel ma dostęp do prywatnej plaży z leżakami. Ogromnym minusem jest jedzenie w tym hotelu. Nie dało się tego jesc. Wszystko nie miało smaku było rozgotowane i sam widok tego zniechęcał do jedzenia. Dlatego bliskość tawer oraz sklepu ratowała nas przed głodem. W hotelu również nie są sprzątane pokoje o ile nie zamówi się room service dzień wcześniej. Ogólnie super lokalizacja ale jedzenie dramat.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem