Opinie klientów o Stella Katrin

3.9 /6
99 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
4.7
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
2.7
Wyżywienie
2.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Polki. 28.08.2019

Zawiedzeni.

Generalnie duże rozczarowanie wycieczką - dlugi czas oczekiwania na pokój, opcja all inclusive mija się ze swoją definicją. Na pewno nie skorzystalibysmy ponownie z tej oferty biura.

0.5/6

ALEKSANDRA, Warszawa 12.08.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Oszustwo i ściema

Wyjazd sam w sobie uważam za udany tylko ze względu na cudownych ludzi, z którymi miałam przyjemność spędzać tam czas. Hotel jak hotel, dla kobiety z dzieckiem dostałam pokój czteroosobowy, więc narzekać nie mogę. Łazienka maleńka, w której przez pięć dni nie było ciepłej wody. Po pokojach ganiają mrówki i strasznie śmierdzi kanalizacją. Ale to nie jest największy minus. Jedzenie bardzo monotonne, śniadania cały tydzień takie same, małe kolacje - ludzie rzucali się na desery, bo "kto pierwszy ten lepszy". Absolutnie nie można powiedzieć, że jest to opcja All Inclusive. Poza kawą i herbatą do 18 nie było wystawione nic więcej. Z napojów niegazowanych, dla dziecka była woda (nalewana z kranu), do tego same napoje gazowane, piwo, dwa rodzaje wina i raki. Posiłki w wyznaczonych godzinach, między posiłkami nic do przegryzienia. Jedzenie też raczej mało wyrafinowane, nieregionalne, żadne. Pan z obsługi chodził i na głos komentował kto ile zjada przewracając przy tym oczami. Bardzo niemiły człowiek. Alkohol nalewają dzieci, na moje oko maksymalnie 15 letnie. Ale to też nie jest jeszcze duży minus tego wyjazdu. Pani rezydentka i pan rezydent to dwa ewenementy. Nie mieszkaja w hotelu, przyjeżdżają raz w tygodniu tylko po to, żeby sprzedać wycieczki. Kiedy ktoś zwraca uwagę, że można kupić taką samą wycieczkę pięć razy taniej w lokalnym biurze rezydenci obrażają się, zaczynają podnosić głos twierdząc, że miejscowi organizują bardzo niebezpieczne wycieczki. Rezydentów oceniam na -1000. Są niepomocni, gdy coś idzie nie po ich myśli stają się chłodni. Nie pomagają w rozwiązaniu problemów. A problemy przy tym wyjeździę piętrzyły się. Nie polecam tej wycieczki nikomu. Wyjazd osmiodniowy zamienił się w dni sześć. Na autobus, który miał zawieźć nas na lotnisku czekaliśmy ponad 14 godzin na basenie, ponieważ wymeldowanie nastąpiło dzień wcześniej o godzinie 11 przed południem. Hotel nie ma miejsca na przechowanie bagaży, więc te "walały się" po hotelowym korytarzu, każdy mógł z nich coś wyjąć lub coś do nich dołożyć. Pani rezydentka zaproponowała nam wykupienie doby hotelowej (od 11:00 do północy) za 50€ i powiedziała, że jest na tyle ciepło, że można wykąpać się pod prysznicem basenowym. Sam wyjazd uważam za udany, natomiast niedociągnięcia biura są na tyle olbrzymie, że psują wrażenie o tym jakże pięknym miejscu.

0.5/6

Paweł Władysław, Wieliczka 21.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

NIE POLECAM

1. Pokoje nie odpowiadajace zdjęciom , łożko jako dosyawka mialo 70 cm szerokości. Poduszki brudne, mrówki pokoju nawet na I pietrze . Ciepla woda tzn. Wofa , ktira ma.okolo 25 stopni i ktorej brakuje 2. Jedzenie - stale te same skladniki śniadań o jakosci zakladu karnego 3. Obsluga - nie uprzejma- bar, tupecuarska i po alkoholu kuchnia. Kucharz , który obściskuje gości pytaja czy jedzenie jest "good" 4. Wypimpowywanie szamba po oolacji godz.20 przy klientach zaraz kolo recepcji. 5. Brudny basen , do ktorego dolewany jest codziennie chlor. Reasumujac: Nie polecam . SZKODA KASY I CZASU NA TAKIE MIEJSCE . CZYTALEM PRZED WYJAZDEM TAM OPINIE I MYSLALEM., ŻE SA PRZESADZONE ALE NIESTETY OKAZALY SIE PRAWDĄ

0.5/6

Rozczarowana 19.08.2018

Koszmar!!

Dziś wróciłam z wakacyjnych wojaży w Grecji. W hotelu Stella Katrin spedzilam 11 dni ! O całe 11 za dużo. Jedzenie mnotonne każdego dnia makaron i mielone, ale własciwie nie mozna oczekiwać wiele po dwu gwiazdkowym hotelu. Problemem najwiekszym są właściciele, a własciwie rodzina właścicielska. Pani włascicielka potrafiła odmowić matce wody dla dziecka bo nie ma jeszcze godziny 10 i strefy all inclusiv. Poza tym zwracała sie do ludzi per ty i upominała ich na kazdym kroku, a to że jestes pijany idz do pokoju, a to ze ktos ma zbyt głosny śmiech. Wypraszała ludzi z krzeselek przed hotelem. Byłam tez swiadkiem jak wyzwała kelnerów bo za dużo raki leja do drinków. Juz nie wspomne o tym ze jedyne trunki to rozcieńczone piwo z woda i rakia która przelewana jest z plastikowych butelek po wodzie mineralnej do szklanych. Co do obsługi sprzatajacej ...no cóz.... giną rzeczy, giną pieniądze, przelewane sa kosmetyki. Najsmieszniejsze jest to, że nawet jesli wywiesisz karteczke ze nie zyczysz sobie sprzatania to mimo to Panie wchodz. Dwa razy przyłapałam. Basen mimo iż jest całkiem przyzwoity to z jego rur czasami wydobywa sie... hmmm nie wiadomo co... ale wygląda to ohydnie. Zapach zaś co druga noc to szambo które wybijało non stop. W pokojach na parterze masz stałych towarzyszy w postacji mrówek. Reasumujac, nigdy nie wróce do tego hotelu. Jestem bardzo rozczarowana, że biuro o takiej renomie jak Rainbow ma w swojej ofercie taki hotel.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem