Opinie o Pela Maria

Kategoria lokalna 3

4.2/6
(73 opinie)
Atrakcje dla dzieci
1.7
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
4.1
Pokój
3.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    41

    Dobrze:)

    Julia 01.08.2018 | Termin pobytu: październik 2018

    Hotel ogólnie oceniam okej.Blisko plaży jednak nie są to najpiękniejsze plaże.Przygotujcie się żę jeżeli nie chcecie wypożaczać leżaka plażowego to najprawdopodobniej bedziecie krążyć i szukać plaży.Plaża która jest najbliżej hotelu jest zawalona leżakami do tego stopnia że nie ma gdzie pozłożyć ręcznika.Obsługa hotelu w wiekszości miła,jednak musze zwrócić uwage na jednego z dwóch barmanów przy basenie, który robi miny jakby siedział tam za kare -co za tym idzie, niestety ale nie chciało korzystać się z baru kiedy on obsługiwał.Okolica bardzo mi sie podobała, masa sklepów, klubów, barów i restauracji. Jednak nie jest to miejsce dla kogos kto szuka luzu i spokoju.Jedzenie hotelowe- ciągle to samo,ale to nie problem. Problemem było to że jedzienie według mnie PASKUDNE. Chociaż trzeba wspomnieć że codziennie podawane są lody,ciasta,budynie,galaretki,owoce.Wiec super dla dzieci i osób które to lubią.Do pokoju nie mam co sie przyczepić,ponieważ stan przeciętny ani piękny ani brzydki, ale oczywiście tam tylko śpimy wiec oczekujemy żeby bylo po prostu czysto- i było. W opisie piszę że w pokoju dostaniemy suszarkę do włosów, ja jej w pokoju nie mialałam trudno. Rezydentki bardzo miłe,pierwszy raz spotkałam się z tym żeby do końca odprawy towarzyszyła nam Pani (Jakaś animatorka czy coś takiego,niestety nie pamiętam jak sie nazywała z Imienia) i pilnowała żeby wszystko przebiegło pomyślnie, to było bardzo miłe.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przeciętnie

    Klaudia 02.10.2024

    Ogólnie hotel oceniam na przeciętny. Plusy: - Personel był bardzo miły i gościnny. - Lokalizacja hotelu na duży plus, blisko do morza i do miasta. -Pokój czysty i schludny, sprzątany codziennie. Minusy: - Łazienka w pokoju posiada bardzo mały brodzik i nie ma kabiny prysznicowej, tylko zasłona, przez co woda po każdym prysznicu tworzy kałuże w łazience, - W barze jest mały wybór alkoholi, dostaniemy tam piwo, brandy, ouzo, raki, wino i to by było na tyle. Niestety nie ma typowych drinków, których się spodziewałam, -W basenie przy hotelowym jest bardzo zimna woda. Niewiele osób z niego korzysta, może warto zainwestować w ogrzewanie basenu, ponieważ woda nie ma możliwości zagrzać się, gdyż słońce tam nie dochodzi, -Jezeli chodzi o największy minus to jest nim jedzenie, nie jest odpowiednio ciepłe, wybór jest duży, jednak mało co jest zjadliwe. Mięso ma kwaśny smak.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    skandaliczna opieka RAIBOW

    Zbigniew, Ługwałd 15.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Wrażenia z tygodniowego pobytu w hotelu psuje brak zainteresowania ze strony Rainbow zapewnieniem godziwych warunków pobytu. Pobyt w hotelu kończył się o 11.00 zdaniem kluczy i oczekiwaniem przez 14 godzin na transfer na lotnisko o godz. 01.00. Hotelu nie winię, jest jaki jest, nie posiada nawet przechowalni bagażu, trzeba te 14 godzin przesiedzieć w upale w ubraniu na wyjazd w małym holu bez możliwości odświeżenia się , kąpieli czy przebrania się. Rainbow wiedząc o tym wcześniej nie zapewniło odpowiedniego pomieszczenia aby można było przechować bagaże, wykąpać się, przebrać w świeżą odzież. Nie zapewniło również wyżywienia w czasie tych 14 godzin, mimo że była to wersja all incusive... Raibow rezerwując wylot czarterowy o nocnych godzinach powinno pomyśleć choćby o płatnej opcji przedłużenia pobytu do czasu wylotu. Niestety ani bezradny rezydent, ani opiekun w Polsce nie byli zainteresowani jakąkolwiek pomocą proponując abym sobie radził sam i szukał ewentualnie innego hotelu na czas oczekiwania na wylot. Recepcja hotelu z uwagi na pełne obłożenie nie była w stanie do ostatniego dnia, zapewnić takiego przedłużenia co powodowało niepotrzebne nerwy zamiast wypoczynku. Ostatecznie udało mi się za dodatkową sporą opłatą 120 euro zapewnić sobie takie przedłużenie. Niektórzy uczestnicy pobytu wykupili wczasy w tym hotelu wiele miesięcy wcześniej i nikt wtedy nie wiedział o której godzinie nastąpi wylot. Rainbow wiedząc o tym wcześniej nie zrobił nić aby zapewnić godziwy wypoczynek. Skutek taki że ostatni dzień zepsuł miłe wrażenia z pobytu i pięknych wycieczek. Czy o to RAINBOW chodziło ???? Czy naprawdę takie renomowane biuro nie jest w stanie zaplanować odpowiednie warunki pobytu???

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Bez rewelacji

    Sylwia, Gdańsk 26.08.2024

    Niestety, hotel bardzo średni. Jedzenie było dobre, wystarczająco dużo i różnorodne. Fajne słodycze, za mało owoców. Hotel jest stary, z tą informacją o remoncie to trochę przesadzili. Łóżka wygodne. Panie sprzątające miłe, ale nie sprzątały. Paprochy na podłodze leżały 4 dni. Obsługa miła. Hotel położony w fajnym miejscu, jednak plaże są prawie nieosiągalne- bardzo małe, oblegane i brudne. Na pewno tu nie wrócę i jak jest możliwość, warto poszukać innego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem