Kategoria lokalna 4
3.0/6
Ciężko będzie mi opisać hotel w którym miałem byc ponieważ w dniu przylotu zamieniono nam hotel. Siedziałem w agencji ponad godzinę czasu wybieralnym hotele moje decyzja padla na hotel ze ślizgawkami . W dniu przyjazdu dostałem inny bez ślizgawek , moje dzieci " były delikatnie mówiąc strasznie zawiedzione" To miała byc dla nich rekompensata za meczenie sie w busie z wyjazdem do Trynidadu o hawany. co do hotelu w którym bylem szalu nie ma , za mniejsze pieniądze i w prawdziwym 5 gwiazdkowym hotelu można spędzić czas w gracji . Obsługa była ok , jedzenia pod dostatkiem niczego nie brakowało , ROZCZAROWANY bylem tym ze pokoje na parterze śmierdziały wilgocią , ( zmieniliśmy pokój o piętro wyżej było do zniesienia), brak drzwi do szafy , drzwiczki do sejfu wyłamane , nie domykające się drzwi na balkon ,brak naturalnych soków , wszytko wypchane cukrem .nie chce mi sie dalej pisać zapłaciłem za ślizgawki dla dzieci a dostałem lipę. Jzeli myslice ze kts wam wymieni reczniki plazowe , nie liczcie na to nigdy ich nie mieli
Wojciech Jan, Szczecin - 24.04.2020
22/23 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel, który w żadnym razie nie zasługuje na cztery i pół gwiazdki! Nie rozumiem pozytywnych opinii tu zamieszczanych. Nie spotkałam żadnej zadowolonej osoby z Polski przebywającej w tym hotelu.
Monika - 13.02.2016 | Termin pobytu: marzec 2016
32/35 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Kuba to kraj biedny i specyficzny. Reglamentacja dosłownie na wszytko przejawia się nawet w resortach dla turystów. dodatkowa butelka wody, sztućce do posiłków o "darmowym" internecie nie wspomnę. Tu akurat wielki minus dla przedstawiciela Rainbow za brak takiej informacji lub porostu wprowadzenie mnie w błąd. Podróżuje po świecie i pierwszy raz skorzystałem z pomocy profesjonalnego biura w związku z natłokiem obowiązków zawodowych. jestem niestety niemile rozczarowany. obsługa biura fatalna na każdym etapie. jedynie rezydentki na wycieczce fakultatywnej ratowały sytuację. nie warto płacić dodatkowych pieniędzy za "pełną obsługę" wszytko można samemu zorganizować. no pod warunkiem ze ma się czas.
Maciej, Poznań - 17.04.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023
2/5 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Hotel Memories Varadero wymaga generalnego remontu. Sprzęt w pokojach był w większości uszkodzony. Położony w ciekawym miejscu z przepięknym ogrodem, Jednakże jeśli ktoś mieszkał blisko morza to wyprawa na śniadanie trwała 10~15 minut I odwrotnie. Hotel z sympatyczna obsługa, ale nie wszędzie. Usługa all inclusive wymaga wiele do życzenia. Otrzymanie niektórych drinków graniczyło z cudem.
Ondrej, Gliwice - 15.03.2022
4/5 uznało opinię za pomocną