Opinie o Kuba - Wyspa jak wulkan gorąca

5.2/6 (804 opinie)

5.2/6
804 opinie
Intensywność programu
4.6
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.3
Transport
5.4
Wyżywienie
4.5
Zakwaterowanie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Można zobaczyć - wycieczka dla ludzi wyrwałych, o mocnych nerwach.

    Opis wycieczki jest zachęcający jednak rzeczywistość przeraża. Ceny wycieczek fakultatywnych nie adekwatne do tego co widzieliśmy. Szczególnie Havana nocą za 55 euro nie jest warta swojej ceny. Powinno to być w programie podstawowym.

    Tomasz, Łódź - 26.01.2025  | Termin pobytu: styczeń 2025

    6/10 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Kuba

    Program mało intensywny, w trakcie radykalne zmiany bez uprzedzenia uczestników oraz jakiegokolwiek wyjaśnienia potem

    ewunia - 15.06.2016

    12/22 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    objazd super

    objazdówka wspaniała, ciekawy program ,dobrze ciekawie prowadzony.Hotel Melia Marina Varadero tragedia . hotel najgorszy z całej wycieczki hotele 3gwiazdkowe na objazdówce mają wyższy standard niż 5gwiazdkowa Melia.

    Karina Joanna, Orzesze - 11.11.2024  | Termin pobytu: październik 2024

    11/11 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Kuba - czy warto z Rainbow ?

    W trakcie realizacji części objazdowej doszło do szeregu uchybień w pracy pilota – Pani Jolanty, które doprowadziły nas do przeświadczenia, że część objazdowa została zrealizowana na bardzo niskim jakościowo poziomie. Impreza odbyła się w lutym 2022 r. Pani Pilot w trakcie trwania wycieczki wprowadzała modyfikacje i dodatkowe punkty programu które burzyły ustalony wcześniej tryb wycieczki. Co ważne, Pani pilot nigdy! nie podała powodów wyprowadzanych zmian. Na pytanie dlaczego są dokonywane zmiany odpowiadała: ,,Dokonuję ich, bo mogę”. Przykłady zmian to częste postoje pod pretekstem stopów na toaletę w trakcie przejazdu w niekoniecznie atrakcyjnych turystycznie miejscach. Są to postoje w głównej mierze na tak zwane zabicie czasu. W trakcie wycieczki wprowadzono dodatkowy punkt w program, a mianowicie obowiązkowe pół dnia plażowania – które niekoniecznie było dla wszystkich atrakcją, a szczególnie dla tych którzy na plażowanie wykupili drugi tydzień pobytu. Z kolei w ostatni dzień imprezy zamiast transferów do hoteli pilotka z wiadomych tylko sobie powodów realizowała program zwiedzania który powinien odbyć się w trakcie wcześniejszych dni wycieczki. Złe wrażenia z wyjazdu wynikają nie tylko ze złej realizacji objazdu, ale także z drastycznych różnic pomiędzy opisem programu wycieczki w ofercie Biura a jego realizacją. Opis imprezy na stronie Biura rażąco różni się od harmonogramu, którego my doświadczyliśmy w trakcie wyjazdu. Dla przykładu barwne opisanie dnia, w którym miała odbyć się wizyta w Cienfuegos, do którego podróż i jego zwiedzanie miało wypełnić prawie cały dzień, brzmiało bardzo atrakcyjnie, podczas gdy tak naprawdę zwiedzanie sprowadziło się do 25 minut spaceru z Panią pilot. Na pytanie dlaczego zwiedzamy tak krótko Pani pilot odpowiedziała, że tutaj nie ma nic więcej do zwiedzania i ogłosiła 35 minut czasu wolnego. Okazało się to nieprawdą, bo można w nim np. zorganizować wejście do muzeum w Palacio Ferrer znajdującego się przy głównym placu miasta, czy też teatru miejskiego za kilkadziesiąt pesso, nie wspominając o darmowym wstępie do katedry, co w znaczny sposób uatrakcyjniłoby zwiedzanie miasta. Wszystkich tych elementów zabrakło. Pilotka nawet nie wspomniała, że odwiedzony przez nas Palacio Ferrer oferuje swoje atrakcje i opcja jego zwiedzenia istnieje. Zaskakujące jest to, że Pani pilot, która jak sama stwierdziła ponad połowę swojego życia spędziła na Kubie i która tam cały czas żyje ze swoją rodziną, z taką ignorancją odnosi się do swoich Klientów – rodaków.

    Marek, --- - 02.06.2022

    40/43 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem