Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
poniżej w plusach i minusach
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Autokar wynajęty od zewnętrznej firmy , w stanie kiepskim. Odpadające uszczelki przy oknach , nie działające podłokietniki , filmy na pokładzie w standardzie czarno-białym. Ogólnie te pojazd nie powinien wyruszyć w tak długą trasę. Jakby tego było mało , jeden z kierowców odbywał w czasie przejazdu przyspieszony kurs obsługi autokaru. Pani pilot bardzo przeciętnie i nic ponad to. Hotel - ok. Co prawda położony w pobliżu lotniska ale wyciszenie w pokojach doskonałe. Śniadania przyzwoite ale mało urozmaicone , codziennie to samo. Największą wadą tej wycieczki był brak aparatów nagłaśniających dla uczestników. Podczas zwiedzania miasta , przy 50 osobach , co najmniej połowa nie słyszała pilota lub przewodnika. Wynikały z tego powodu nieporozumienia odnośnie godzin zbiórki itp. Wszystkie inne grupy , polskie czy zagraniczne , posiadały takowe aparaty a Rainbow niestety nie. Londyn i okolice zachwycają , miejsce godne zwiedzenia ale proponuję poszukać ofert innych biur. Miesiąc wcześniej byłem z Rainbowem w Paryżu , byłem zachwycony. Niestety organizacja wyjazdu do Londynu pozostawiała wiele do życzenia , jestem rozczarowany.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rzadko jestem niezadowolona z wycieczki z Rainbow. Dużo czasu zmarnowanego przez pilota. Przybyliśmy do hotelu , składamy bagaże i czekamy , pilot rozmawia sobie a my czekamy . Po jakimś czasie postanawia zbierać pieniądze choć mógł to zrobić zamiast gadać . Znów czekamy . Wreszcie wychodzimy z hotelu .... Pilot oznajmia nam, że nie jest przewodnikiem ... Chodzimy po Londynie, pilot coś opowiada , ewidentnie nie ma daru aby zainteresować .Dzień dla mnie stracony , dopiero po rozstaniu z pilotem zaczynamy zwiedzać . Czasu mnóstwo na wycieczce i trzeba sobie samemu go zorganizować . Ciekawe opowieści usłyszymy dopiero od przewodnika następnego dnia. I kolejna zbiórka rano w hotelu , wstajemy rano i czekamy w holu po śniadaniu , czekamy i nie wiemy dlaczego tak długo . Wreszcie dowiadujemy się , że część grupy pójdzie z pilotem na oko Londynu a reszta z pilotem drugiej grupy pójdzie do muzeum tylko ten pilot umówiony jest ze swoją grupą o innej późniejszej godzinie . Zamiast spać dłużej czekamy w holu hotelu na innego pilota, jakaś paranoja i strata naszego czasu. W opisie wycieczka jest podana o jeden dzień dłużej , tak naprawdę przylot jest o pierwszej w nocy i to zaliczono jako kolejny dzień . Rainbow, trochę słabo . Pilot jako człowiek bardzo miły i sympatyczny jedynie organizacja szwankuje .Generalnie spędziłam piękny czas w Londynie tylko dzięki swojej organizacji .