Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka mogłaby być bardzo ciekawa. Szkoda, że pilot nie stanął na wysokości zadania.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobrze zorganizowana wycieczka , lepiej by było gdyby była w noclegiem tranzytowym i osoby nie korzystające w płatnych kolacji były odwożone do hotelu szczególnie przy złej pogodzie
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Londyn to miasto do którego niewiele biur podróży obecnie organizuje wycieczki. Szukałam biura, które ma renomę, doświadczenie i jest popularne na rynku. Brałam pod uwagę dwa - Itakę i Tainbow Turs, wybrałam Rainbow Tur i popełniłam błąd. Niestety biuro nie spełniło w części moich oczekiwań. Już przy zamawianiu wycieczki, przez infolinię, pracownik nie potrafił odpowiedzieć mi na wszystkie pytani jakie mu zadałam, musiał porozumieć się z osobami bezpośrednio organizującymi wyjazd. Nie rozumiem dlaczego uczestnik wycieczki nie może bezpośrednio nawiązać kontaktu z osobami organizującymi wyjazd - to duża niedogodność. Dużym błędem BP było przydzielenie do grupy pilota, który właściwie nic nie wiedział o Londynie, ponieważ podczas przejazdu przez miasto nie potrafił odpowiedzieć na pytania uczestników, co widzimy za oknem autokaru. Pilot był zupełnie niekompetentny albo leniwy, opowiadał dowcipy(nie zawsze zabawne), a o mijanych obiektach zupełnie nic nie wiedział. Sądzę, że był przydzielony wyłącznie do tego, aby dopilnować realizacji programu. Nie było go przy wydawaniu kluczy do pokojów (nie wszystkie pokoje przygotowane były na czas i część grupy musiała czekać na przygotowanie pokoju), nie było go przy posiłkach, nie pomagał uczestnikom w porozumieniu się z personelem, nie zawsze zachowywał się właściwie. Jego niekompetencje zrekompensował przewodnik po Londynie Pani Renata. To osoba o wielkiej wiedzy, kulturze osobistej, dowcipna, w bardzo przystępny i ciekawy sposób przekazywała nam informacje o zwiedzanych obiektach, dawnym i obecnym Londynie, życiu rodziny królewskiej itd. Bardzo byliśmy zadowoleni z przewodnika, ale i tu była duża niedogodność dla niej i dla uczestników wycieczki - brak zestawu słuchawkowego Tour-Guide. Należy pochwalić hotel - było tu czysto, pokoje duże, wygodne, dobrze wyposażone, a śniadania obfite i smaczne. Program wycieczki został zrealizowany w całości, był bardzo napięty, na niektóre obiekty było bardzo mało czasu, dlatego zwiedzone były pobieżnie. Dużym udogodnieniem było przy zwiedzaniu miasta korzystanie z autokaru, który przeważnie dowoził nas do zwiedzanych obiektów. Panowie kierowcy bardzo dobrze wykonywali swoją pracę, zawsze byli na "posterunku", pomagali uczestnikom. Niestety autokar na tak długą trasę nie był zbyt wygodny ( brak podnóżków). Kolejny ogromny mankament, który miał miejsce w drodze powrotnej, wielogodzinne - ponad 3 godziny - oczekiwanie w Poznaniu, na przyjazd z różnych stron Europy autokarów z wycieczkowiczami. Tu czekaliśmy, zmęczeni, aby można było się przesiąść i dojechać do miasta docelowego. Podsumowując należy stwierdzić, że BP nie powinno przydzielać takich pilotów, jak ta Pani, która zupełnie nie nadaje się na pilotaż po Londynie, koniecznie powinno wyposażyć grupę w zestawy słuchawkowe i lepiej zorganizować powroty z wycieczek.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam wszystkim, którzy jeszcze nie byli na wyspach.