4.0/6
Hotel piękny ogród, pełen ciekawych drzew bananowców oraz roślin np. Monstery. Posiłki mogłyby być bardziej zróżnicowane. Sama Madera do powtórki 😊
Anek 😊 - 15.10.2022 | Termin pobytu: wrzesień 2022
5/8 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Wybraliśmy ten hotel, ponieważ potrzebowaliśmy w rozsądnej cenie bazy wypadowej do zwiedzania Madery samochodem - tę rolę ten hotel zdecydowanie spełnia. W momencie, gdy go zamawialiśmy był jednym z tańszych, więc braliśmy to pod uwagę nie oczekując „fajerwerków”. Funchal jest naszym zdaniem dobrą bazą wypadową do zwiedzania wyspy. Hotel oferuje parking w cenie 3€/dzień. Sam hotel mógłby zostać odświeżony, ponieważ trochę czuć, że ma już swoje lata. Obok hotelu jest kawiarnia i galeria handlowa, w której znajduje się sklep Pingo Doce (portugalski odpowiednik Biedronki). Do centrum Funchal jest kawałek, bo ok. 45 min spacerem w jedną stronę. Jak coś, to zawsze można oczywiście zamówić taxi/bolt. Ogólnie jesteśmy zadowoleni mimo opisanych wad. Jeżeli ktoś planuje więcej czasu spędzać w hotelu niż poza nim, to jednak rozglądnąłbym się za innym hotelem.
Danisz, Andrychów - 29.03.2022
21/24 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Zaczęło się bardzo źle! 1,5 godz. siedzieliśmy w samolocie na płycie lotniska. na szczęście czekano na nas w hotelu z kolacją. Hotel i wyżywienie , jak mówi młodzież," bez szału "! Brak lodówek w pokoju. Program oferował możliwość zjazdu na drewnianych saniach, jednak do niczego takiego nie doszło,bo podobno nie ma możliwości wcześniejszej rezerwacji , a w kolejce trzeba czekać ok. 2 godz. Na szczęście , jak zawsze, Rainbow ma super przewodnika. Pan Piotr wspaniale opowiada o przepięknej Maderze. Ta wymarzona wyspa jest rzeczywiście piękna i jakże czysta(powietrze). Z całego serca polecam ! Nie wszystko "zaliczyliśmy", więc trzeba będzie na nią wrócić. I może o to chodziło organizatorowi !?
Maciej, Krotoszyn - 30.03.2023 | Termin pobytu: marzec 2023
8/11 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pobyt zaliczam do średnio udanych. Wyspa piękna, widoki zapierają dech w piersiach. Program zrealizowany, aczkolwiek zaangażowanie pilota mogłoby być większe. Pan Jakub nie należy do osób gadatliwych, mało ciekawostek, raczej skupiał się na namawianiu - dość natarczywym - na wycieczki fakultatywne. Hotel - średni, ale wiadomo - objazd. Czysto, pokoje sprzątane codziennie. Panie w recepcji bardzo miłe i przyjazne, udzielą szczegółowych informacji na każdy temat. Porażką były kolacje - serwowane do stolika, co obecnie nie zdarza się często. Porcje były naprawdę małe - wychodziłam głodna. Mało tego, jestem osobą podróżującą w pojedynkę, osobą w średnim wieku :) Przy kolacji zostałam posadzona prze obsługę z bardzo młodymi ludźmi - około 20 letnimi, z którymi nie zawsze miałam o czym porozmawiać, a czas posiłku ze względu na serwowanie posiłków dosyć się przeciągał, poprosiłam o możliwość zmiany stolika - nie było takiej opcji!
Anna, Będzin - 11.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
16/17 uznało opinię za pomocną