Opinie o Madera - Festiwal wiecznej wiosny, Jardins d’Ajuda

5.1/6
(552 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.2
Plaża
4.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.3
Transport
5.6
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel i okolica

    Alina, Marklowice 15.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel w dobrej lokalizacji. 200 m przystanek autobusowy ( autobusy linia 1 i 2 odjeżdżają do centrym co 15 minut), i galeria handlowa. Do promenady, która biegnie w zdłuż oceanu 300m - można dojść do Funchal albo w drugą stronę do kamienistej plaży. Hotel czysty, pokoje sprzątane dziennie, miła obsługa. Jedzenie dobre, urozmaicone zarówno śniadania jak i obiadokolacje, w cenie napoje limitowane do kolacji. Dużym plusem hotelu jest basen w środku jak i ogrodzie.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Fantastyczne miejsce z niedorobionymi detalami

    Grzegorz 06.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Przepiękna widokowo wyspa, niezapomniane miejsca, nawet pogoda wysoko w górach sprzyjająca podziwianiu niesamowitych widoków ... niestety Firma Rainbow poszła na skróty i zafundowała nam noclegi w hotelu Quinta umiejscowionym w miejscowości Estreito de Camara de Lobos, który chwalił się, że ma 4 gwiazdki. Tymczasem w/w hotel dał nam do dyspozycji zagrzybione pokoje (dysponuję zdjęciami), w których po każdym powrocie z wycieczek objazdowych musieliśmy przebywać w pokoju z zapachami stęchlizny. Wszystkie nasze ubrania - nawet te nie używane - przeszły oczywiście tymi zapachami. Naszym sposobem na takie warunki, było spanie przy otwartych drzwiach balkonowych, co oczywiście nie jest w każdych warunkach pogodowych możliwe. Poza tym w naszym pokoju akurat działała klimatyzacji ale wiemy ze spotkania grupy z naszym rezydentem, że u innych uczestników nie działała. Rezydent oznajmił że nie zamierza z tym cokolwiek zrobić. Hotel wygląda na obiekt posiadający co najmniej 40 lat i niestety niektóre jego części wymagają już remontów. Dlatego podawana nam ocena tego obiektu, jako 4-gwiazdkowego hotelu jest oderwana od rzeczywistości i jako osoba, która odwiedziła co najmniej 20 krajów na różnych kontynentach mogę go ocenić co najwyżej na naciągane 2 gwiazdki. Hotel jest położony na silnie wznoszącym się terenie, a w jego otoczeniu w odległości nawet 45 min. praktycznie nie ma gdzie wyjść na spacer w celu obejrzenia lokalnych atrakcji. Z uwagi na powyższe uważam, że szacowna Firma Rainbow poszła na skróty i wybrała to miejsce tylko i wyłącznie z uwagi na niskie koszty. Z obserwacji prowadzonych na parkingu, w restauracji hotelowej i w innych częściach wspólnych hotelu Quinta, mogę stwierdzić, że polska grupa Rainbow stanowiła co najmniej 90% wszystkich gości hotelowych, a nasz pobyt miał miejsce na przełomie lipca i sierpnia, a więc w środku sezonu urlopowego. Dlaczego inni turyści omijali to miejsce ... ? W zasadzie inne aspekty wycieczki zasługiwałyby na zdecydowanie wyższą ocenę. Dlaczego więc Rainbow idzie na skróty i funduje klientom takie "atrakcje", które niestety pozostają w pamięci ... ? Niewykorzystany potencjał. Prawdopodobnie to była moja 10 ale też ostatnia wycieczka z Rainbow.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ciekawa wyprawa na "kapryśną" Maderę

    Ewa, Warszawa 18.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    W przypadku wycieczki objazdowej tygodniowej hotel dobry. Trafiłam na zimne dni (pocz. marca), dzięki pilotce dano mi do pokoju grzejnik, OK! Brak możliwości zagotowania wody w pokojach standard :-( i brak ogólnie dostępnego automatu na kawę/napoje, ale bary kawowy i drinkowy za dobre euro jest... Nie zawsze woda do kąpieli była wystarczająco gorąca. Pokoje sprzątane solidnie codziennie. Obsługa bardzo miła. Położenie doskonałe, blisko centrum handlowe (tamtejsze najbliższe Pingo Doce obecnie w remoncie), blisko przystanek komunikacji miejskiej, promenada nad oceanem. Piękny ogród, ale aktualnie w godzinach dziennych hałas z powodu budowy. Jedzenie smaczne i do woli, po tygodniu pobytu śniadanie jednak może się znudzić (wybór nieco ograniczony). Sama wycieczka "Gdzie nogi poniosą" bardzo ciekawa, choć nie wszystko udało się zrealizować z powodu bardzo zmiennej (a na wysokich wejściach niebezpiecznej) pogody. Pani Ania P. - pilotka informowała nas o powodach zmian i propozycjach innych tras niż planowane. W opisach wycieczek (i tej programowej i fakultatywnych) podanych przez Rainbow należy dodać, że bardzo wskazane jesienią i zimą są ochraniacze na buty i druga para butów (nie sandałków) na zmianę ze względu na błoto i wodę. Również wskazane jest dodanie uwagi przy tych z długimi trasami przy lewadach lub w góry, że nie ma toalet przez kilka godzin marszu, a "skręcenie w las" niemożliwe jest z powodu nachyleń zboczy (np. na wycieczce fakultatywnej "Pocztówki z Madery" od wyjścia z hotelu przez 5 godzin nie ma toalety, o czym dowiadujemy się na trasie). Piloci polscy bardzo ciekawie i dużo opowiadają o Maderze oraz o zwiedzanych miejscach, środowisku, historii, itp. Bardzo chciałabym wrócić na piękną kwitnącą Maderę, jeśli wiek i zdrowie pozwoli na pokonywanie podobnych lub krótszych tras (teraz dałam radę ze wsparciem pilotki pani Ani). Natomiast nie polecam takiego wyjazdu tym moim bliskim, którzy mają małe dzieci, mają chorobę lokomocyjną lub szukają plaży z piaskiem do opalania...

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Madera-objazdówka

    PAWEŁ, 10.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Do programu wycieczki, kwestii organizacyjnej oraz opiekuna wycieczki nie mam zastrzeżeń, natomiast jakość, przynajmniej niektórych pokoi hotelowych zdecydowanie poniżej oczekiwań, szczególnie za tą cenę. Jedzenie oraz baseny wg mnie ok. Dostaliśmy apartament dwupokojowy trzyosobowy. Na początek w pokoju przywitały nas karaluchy pokaźnych rozmiarów (mogę udostępnić zdjęcie). W łazience brak gniazdka, jedyne w miarę dostępne było w większym pokoju pod stołem. Aby dostać się do pozostałych gniazdek trzeba było odsuwać łóżka, bo ktoś tak "sprytnie" wymyślił. Z okna widok na ścianę. W dzień od 6:30 do ok. 22:30 słychać było głośny hałas od wentylacji kuchennej, szczególnie uciążliwy po otwarciu okien. Oczywiście brak lodówki i czajnika. Ogólnie to nie miałem wygórowanych oczekiwań, szczególnie że to była objazdówka ale są jakieś granice - nigdy więcej.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Madera z Rainbow

    Darek 01.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Wyspa, którą na pewno warto zobaczyć. Wspaniały klimat, roślinność i widoki. Tygodniowy pobyt w zupełności wystarczy. Należy pamiętać, że na Maderze jest wszędzie pod górkę lub w dól.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Zupełnie przyzwoicie

    ANETA, Grzybno 09.04.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Hotel lata świetności ma już za sobą, jednak nie jest źle. 4 * są trochę na wyrost, można dać dobre 3. Jest blisko do przystanku autobusowego, skąd można dojechać do centrum Funchal oddalonego ok. 4 km. W pobliżu (2 minuty pieszo) jest spora galeria handlowa. Do oceanu nie ma bezpośredniego dostępu, dzieli go ulica i to bardzo ruchliwa i hałaśliwa. Pokoje sprzątane są codziennie, a obsługa jest uśmiechnięta. Jedzenie jest urozmaicone i dość dobre, choć mało dań wegetariańskich. Kawy nie da się pić, a napoje z dystrybutora niesmaczne.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Przyjemny hotel

    Krzysztof, Poznań 18.04.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023

    Zakwaterowanie odbyło się z lekkim opóźnieniem. Doba hotelowa rozpoczynała się od 14, ale wejść do pokoju można było po 15. Posiłki monotonne, nie zawsze podgrzane. Poza tym hotel przyjemny, czysty i cichy, lokalizacja bardzo dobra. Personel na piątkę🙂

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Zauroczona Maderą

    Zauroczona Maderą 16.06.2025

    Madera piękna. Wycieczka zrealizowana zgodnie z programem. W programie tylko 2,5 dnia zwiedzania, na pozostałe dni można wykupić wycieczki fakultatywne. Żeby wykorzystać cały wyjazd na wycieczki należy doliczyć do ceny wyjazdu ok 1000 zł. Wszystkie są super. Jedynie treking lewadą nie spełnił moich oczekiwań. Pół wycieczki to pogoń za szybko idącym miejscowym przewodnikiem w lesie po schodach w dół. Przyjemność wątpliwa. Druga uwaga, grupa liczyła 49 osób, zanim ostatni uczestnicy zdążyli wysiąść z autokaru to przewodniczka z początkiem grupy była już daleko. Przy tak dużej grupie brak słuchawek, to chyba nieporozumienie. Zakwaterowanie byliśmy w hotelu Quinta de Estreito. Autobus nie podjeżdża pod hotel. Samemu trzeba walizki donieść pod bardzo stromą górę. (120 euro na napiwki i wstępy ???). Hotel stary ale czysty.Śniadania ok, ale kolacje to porażka. Serwowane do stolika, zupa lub sałatka, drugie danie i olbrzymie ciastko. Zupa, mięso, ryba wszystko nie przyprawione, niesmaczne . Napoje do kolacji płatne dodatkowo. Blisko do sklepu, niezbyt daleko ( pod górę :-) ) do przystanku autobusowego z którego za 2,60 euro można dojechać do stolicy. Estreito to mała miejscowość, wszędzie pod górę lub z góry . Na miejscu knajpki , gdzie można wypić ponchę, kawę, targowisko miejskie, kościół itp. Piękne widoki i otaczająca nas przyroda rekompensowały nam drobne niedogodności. Polecam ten wyjazd, ale trzeba mieć na uwadze dodatkowe koszty związane z wycieczkami ( szkoda że biuro nie zaoferuje wszystkich wycieczek , wtedy cena byłaby prawdziwa).

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Madera - Jardins d’Ajuda

    KATARZYNA, Bydgoszcz 25.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Na Maderze byliśmy w połowie marca. Pogoda była słaba, dużo padało a w pokoju było chłodno. Klimatyzacja z funkcją grzania bardzo hałasowała więc po prostu jej nie używaliśmy. Jak na hotel 4* wymaga odświeżenia. Mieszkaliśmy w studio. Był problem z kanalizacją co było zgłaszane co dwa dni. Po "naprawie" po dwóch dniach problem wracał i tak przez cały pobyt. W łazience było chłodno. Na korytarzach brudna wykładzina i nieświeży zapach. Na śniadanie codziennie to samo. Kolacje bardziej zróżnicowane. Obsługa miła. Codzienne sprzątanie pokoi na dobrym poziomie. Z infrastruktury hotelu nie korzystaliśmy. Położenie hotelu dogodne do centrum 40 minut pieszo promenadą.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje 2024

    Monika, --- 23.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Madera zachwyca.... na pewno tutaj wrócimy. ...lokalizacja hotelu bardzo dobra, blisko restauracji, centrum handlowego, promenady, pokój z widokiem na ocean, basen wewnetrzyny i zewnetrzny. Niemniej jednak obiekt wymagający remontu. Wyżywienie w hotelu monotonne. Obsługa w hotelu bardzo miła i kompetentna. Rezydent Pani Dagmara niezwyle pomocna. Polecamy rejs katamaranem- świetna i relaksująca wyprawa z niesamowitymi widokami i w towarzystwie delfinów.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem