Opinie o Madera - Festiwal wiecznej wiosny, Jardins d’Ajuda

5.1/6
(552 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.2
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.2
Plaża
4.1
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.3
Transport
5.6
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Z takim wyżywieniem już dawno się nie spotkałam

    Z. 31.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Z regóły nie wystawiam opinii po podróżach, ale w tym przypadku muszę przestrzec, a nawet odradzić wyboru. Wyżywienie w hotelu bylo fatalne.... a "zapach" na korytarzach odstrasza. Trudno sie wraca do takiego hotelu po długich spacerach po pięknej wyspie. Dwie gwiazdki za dobrą lokalizację hotelu i za duży pokój.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    52

    Madera objazd 26 -4 czerwiec 22r

    Monika, - 17.06.2022

    Wyspa przepiękna naprawde polecam wszystkim ale jeśli chodzi o hotel jedzenie to rainbow się nie popisał hotel bez klasy nawet 2* co bylo ukryte nie jawne w jakim hotelu mamy zakwaterowanie, pod górę z walizkami do hotelu, okna nieszczelne wiatr stukal pukał każdą szczelina zgoszono w redepcji przyszedl pan zabil kolkiem okno na stale i nastal brak powietrza zaplacilam 6 tys złotych za 2 posiłki w kasie trudno okreslic na śniadanie każdego dnia mortadela i mielonka maderska jajka i chleb w bulce ser żółty 2 rodzaje masakra!!!? jedyny plus w całym wyżywieniu to swieze ananasy, arbuzy i melony i warzywa gotowane do obiadu jestem b rozczarowana, ludzie wyjezdzajacy na wypoczynek płacili mniej za allinclusive i też mieli możliwość tych samych wycieczek objazdowych co my na objeździe wstyd jednym słowem moja ocena to 2 za hotel i posiłki

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Smutno ,bez atrakcji

    Beata Malgorzata 27.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Smutno że tak piękna wycieczka została pozbawiona atrakcji . Obserwuje te wycieczkę od 4 lat i w końcu się wybrałam w styczniu 2025 .Wybralam lepszy hotel bo 4 gwiazdki , nazwy w ofercie nie bylo , wiec nie mozna bylo sprawdzić położenia hotelu . Pierwsze zaskoczenie hotel daleko poza Funchal dojazd do stolicy i atrakcji ok 30 minut płatny 2,5 € w jedną stronę . Hotel w remoncie nie działające windy ,

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    49

    Nigdy więcej

    Justyna, Wrocław 15.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Od czego tu zacząć…. 1) Już w momencie przelotu samolotem, z uwagi na ciężkie warunki atmosferyczne na Maderze, po wielu próbach lądowania (traumatycznych), skierowano nas na lotnisko na Gran Canarii. Załoga samolotu poprosiła o opuszczenie pokładu, nie informując nas ani o przybliżonym czasie oczekiwania, ani o możliwościach lub ew. noclegu w pobliżu lotniska. Zostaliśmy wypuszczeni na terminal lotniska i oczekiwaliśmy na jakąkolwiek informację. Niestety po wielokrotnych próbach kontaktu z biurem podróży oraz linią lotniczą, nie dostaliśmy żadnej wiadomości. Czekaliśmy z zupełnym brakiem informacji i w chaosie do momentu pojawienia się informacji na tablicy odlotów po około 3h, a to też były tylko nasze domysły i przypuszczenia, że jest to nasz lot. Nie zapewniono nam noclegu, a oczekiwanie na odlot z Grand Canarii na Maderę trwało 14h (!!!). Na Maderze wylądowaliśmy z niemal 20h opoźnieniem. Mimo że brak możliwości wylądowania samolotu na Maderze można usprawiedliwić siłą wyższą - to brak opieki, informacji oraz zapewnienia noclegu (zastępczego hotelu) na Gran Canarii niestety nie. Jedynym źródłem informacji co do dalszych naszych losów były osoby z innego biura, które dostawały co kilka godzin informacje co dalej - my nic. 2) Niestety musimy zwrócić również uwagę na hotel, w którym zostaliśmy zakwaterowani. Notorycznym problemem była psująca się winda, która powodowała, że wielokrotnie musieliśmy pieszo wchodzić na 10 piętro! Na dwie 6-osobowe windy działała TYLKO jedna lub żadna. W pokoju w łazience znajdował się grzyb na ścianie, a sam standard hotelu mocno odbiegał od 3*. Wszystko było stare, zużyte i zniszczone. 3) Nadmienić chcieliśmy również problem z pilotem na Maderze, który wprowadzał dużą dezorganizację wycieczki. Przykład to zostawienie nas w mieście bez informowania nas w którą strone powinniśmy sie udać, po co sie tu zatrzymujemy i co można tutaj zobaczyć (większość ludzi spędzila ten czas w obskurnej kawiarni, bo nie wiedziała co ma ze sobą zrobić). Była również z nami miejscowa przewodniczka, która cały czas opowidała o miejscach w których się znajdywaliśmy w jezyku angielskim - pani pilot tłumaczyła mniej niż połwę. Odradzam bardzo mocno.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nazywanie wycieczki objazdową to kpina

    Małgorzata Jadwiga 27.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Wycieczka tzw objazdowa trwała 2 dni. Opłata za pierwsze miejsca w autokarze 300zł od pary oraz obowiązkowa składka 240 euro czyli ponad tysiąc zł m.in. na napiwki dla kierowców dotyczyły tylko 2 dni na objeździe. W pozostałe dni można było sobie wykupić dodatkowo płatne wycieczki fakultatywne,z których również korzystali uczestnicy hoteli w trakcie odpoczynku. O wiele bardziej opłaca się wykupić pobyt w lepszym hotelu I skorzystać z wybranych wycieczek dodatkowo płatnych również dla uczestników objazdówek. Niestety osoby na tzw objazdówce dostają pokój w hotelu z oknem, za którym w odległości pół metra od okna jest ściana. Pani w recepcji na grzeczną prośbę pilotki o zmianę pokoju zareagowała agresywnie krzycząc, że za takie pokoje płaci Rainbow i ona nie życzy sobie aby ktoś się zwracał z prośbą o zmianę pokoju. Zdecydowanie nie jest to hotel fla osób z klaustrofobią. Zdecydowanie lepiej było te 1300 zł( 300za pierwsze miejsca i ponad tysiąc za dodatkową opłatę,tzn 250 euro) dopłacić do wybranego przez siebie hotelu 4 gwiazdkowego, mieć przyjemny pobyt i zapłacić za wybrane fakultety.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    49

    opinia

    Marek Stanislaw, Ostroleka 27.09.2021

    warunki w hotelu złe/pierwszy pokój z widokiem na cztery ściany pokój po zamianie z widokiem na przewody i klimatyzatory,jedzenie - w stołówce mało miejsca długi czas oczekiwania na wolny stolik,mało urozmaicone- monotonne Rezydentka i lokalny przewodnik bardzo pozytywna opinia . Pobyt udany z wyjątkiem warunków w hotelu i jedzenia /polecam wyjazd ale nie w tym hotelu

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    38

    Oszukany objazd

    Stanisław 05.09.2024

    Witam, Wykupiliśmy wycieczkę jako objazd. Okazało się jednak po przylocie ze mamy większość to dzień wolny. Jest to zwykłe oszukiwanie. Co sobie sami na własną rękę ogarnęliśmy to było. Wypadało by to zgłosić do rzecznika praw konsumenta do UOKiK, Ponadto hotel 5 gwiazdkowy napisane, a to zwykły pensjonat, klimatyzacja nie działa w całym hotelu. Ponadto hotel daleko od miasta na dalekic.h peryferiach. Na broszurach napisana głupota dołożymy wszelkich starań, żeby Państwo byli zadowoleni, a Pani pilot Monika powtarza tylko, ze nic nie może. Nie polecam wyjazdów z Rainbow, bo to naciąganie ludzi.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Miła obsługa

    Mateusz, Wrocław 03.05.2022

    Hotel swoje lata świetności przeżywał ok 20 do 30 lat temu. Teraz niestety w rozsypce, dosłownie.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Jardins d'Ajuda 21.09.2024-29.09.2024

    Janusz, Poznan 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    po przyjeździe do hotelu w środku nocy otrzymaliśmy pokój gdzie kule brudu z kurzem zwisały z telewizora szafy i lamp, pokój z oknem na ruchliwą ulicę po 6 godzinach "snu" byliśmy jak zombi. Pani rezydentka próbowaa nam pomóc, w recepcji nie byli zdziwieni brudem tylko usłyszeliśmy, że musimy czekać. Po dwóch nocach otrzymaliśmy pokój po parze z Krakowa, która nie mogła wytrzymać ze względu na zapach chloru z basenu, pokój był w suterenie z widokiem ok. 40 cm na korzenie bananowców, żeby było ciekawiej para z Krakowa dopłacała i Rainbow on był jako ten lepszy. my stwierdziliśmy, że wolimy zapach chloru niż hałas i wytrzymamy. W pokojach nie domykają się okna, dokumenty i pieniadze trzeba zabierać nawet idąc na kawę, obsługi to nie dziwi . Spojrzałam na cennik hotelu i Rainbow ma pokoje w najgorszym standarcie i najtańsze, goście z innych biur z Polski mieli przynajmniej pokoje z widokiem na ogród na wyższych piętrach, nasza grupa stwierdziła musimy przetrwać innego wyjścia nie mamy, nie mogliśmy nawet dopłacić bo to niezgodne z regulaminem. Może ktoś z Rainbow kto to sprzedaje zanocował by sobie w jednym z tych pokoi . Aby moja opinia nie była bezpodstawna służę zdjęciami, ale zdjęcia nie oddadzą zapachu wykadziny na korytarzach, stęchlizna z wilgocią sprzed około 20 lat sądząc po wzorze. Nie pozdrawiamy bo na to nie zasłużyliście. Longina i Janusz Serafin

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Madera festiwal wiecznej wiosny

    Joanna, --- 15.12.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Nigdy więcej ja , moja rodzina i znajomi nie skorzystamy z usług Rainbow. Brak słów, szkoda nerwów.Niski standard rzekomo 4 gwiazdkowego hotelu, brud , zepsuta klimatyzacja. Niegrzeczna rezydentka. Olewanie klienta. Złośliwa reakcja firmy na reklamację.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem