Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel lata świetności ma już za sobą, jedzenie smaczne, choć monotonne. Pokoje sprzątane codziennie, lecz precyzją dorównujące sprzątanie przez typowego nastolatka. Problemem okazały się czerwone bąble pojawiające się na skórze - przez kilka dni myśleliśmy, że to komary. Niestety, w noc poprzedzającą wyjazd dziecko zostało pogryzione na tyle mocno, że pojawiła się wysypka typowa dla pogryzień powodowanych przez pluskwy. Sprawę zgłaszam w trybie reklamacji. Obsługę Rainbow, transfer z/do lotniska, prace rezydenta oceniam pozytywnie. Sama wyspa- olśniewająco piękna i na pewno tam wrócimy - na pewno nie do Jardins d’Ajuda. Ogólna ocena pobytu to 3*, ze względu na insekty.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój w hotelu na poziomie piwnicy bez możliwości zamiany. Widok z okna na wentylator. Obsluga hotelowa poza tym bez zarzutu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem zawiedziony . Będę składał reklamację . To co bylo zawarte w umowie bardzo różniło się od zastanych warunków na miejscu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu ok. Pokój przestronny i czysty. Wyposażenie wymaga odświeżenia. Było czuć wilgoć. Wyżywienie dobre.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Madera bardzo urocza, zielona, kwitnąca. Hotel objazdu w miejscu odległym od stolicy, konieczność dojazdu autobusem. Konieczne było dokupienie większości wycieczek, ponieważ w cenie zakupu organizator zapewnia ok.2 i pół dnia wycieczek a i za nie trzeba było dopłacić 120 euro. Skoro jest to objazdówka to nie może trwać tak krótko. Na plus jedzenie w hotelu, basen, pokoje.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajny klimat, fajna różnorodna roślinność. Domy przyczepione do zboczy. Ocean. Ale nie było niczego, co by mnie zachwyciło. Na Pico Arieiro pojechaliśmy w gęstej mgle od rana i oczywiście nie widzieliśmy widoku, stracone nadzieje i pieniądze. Przejażdżka autokarem we mgle to żadna atrakcja. Hotel Dolores nadaje się do remontu, jest przygnębiający. Jedzenie było dobre, ale higiena w stołówce karygodna.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Były ze mną osoby osoby, które od lat jeżdżą z Rainbow - i wszyscy zgodnie twierdzili, że był to najsłabszy wyjazd. Madera jest piękna i broni się sama-natomiast brak jakiegokolwiek zainteresowania biura, gdy utknęliśmy na lotniskach -przez 24 godziny czekając na dalszy lot, po przylocie o godz.21 nie zadbano o ciepły posiłek dla nas, hotel bez klimatyzacji przy 30-stopniowych upałach, usytuowany daleko poza Funchal wysoko w rejonie Câmara de Lobos- będąc na tej samej imprezie wyjazdowej zostaliśmy umieszczeni w trzech różnych hotelach -nasz był najdalej od Funchal-każdorazowy wypad do Funchal kosztował nas 40 euro podczas, gdy inni mieszkali spacerkiem od centrum Funchal, jedzenie na kolacji serwowane, podczas, gdy w pozostałych hotelach był szwedzki stół, pilot nie pokazał wszystkiego, co było w programie ze względu na pożary -nie zaproponowano nic do zobaczenia w zamian, bardzo nieuprzejma pilotka portugalska Rosa-w przeciwieństwie do przemiłej Liny-która zaleciła nam pojechać taksówką w miejsca objęte programem i samemu znaleźć sobie inne atrakcje-za co jej płaci biuro???? Bardzo pobieżne oprowadzenie po Funchal… wycieczki wykupione dodatkowo odbyły się bez zastrzeżen-polecam zwłaszcza of-road,pojadę raz jeszcze na Maderę, ale nie z tym biurem
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Madera okazała się piękną zieloną górzystą wyspą . Zachwyciła nas górami, klifami i wspaniałą przyrodą. Niestety początek był niezbyt udany Zakwaterowanie mieliśmy w hotelu Jardins d,Ajuda. Przy meldowaniu zażądano umowy , nie mieliśmy przy sobie papierowej a umowa w mailu zablokowała się. Pokazaliśmy konto klienta. Nie chciano nas jednak zakwaterować. Zjawiła się rezydentka Pani Kasie i powiedziała, że kwaterują nas warunkowo a my mamy po świętach sami zwrócić się do biura aby przysłali nam umowę i nikt się nie zainteresował czy załatwiliśmy sprawę. Patrzono na nas jak na oszustów. Jest to chyba 14 wyjazd z biurem i nigdy nie zdarzyło się aby pilot nie załatwiał spraw rezerwacji. Program dosyć ciekawy ale wycieczka fakultatywna "Pocztówki z Madery" to nieporozumienie. Zebrano 3 grupy objazdowe plus goście z pobytu. Pilotki nie było słychać . Co godzinę przerwy w lokalach nie widomo po co i tak długie. Dłuższe było oczekiwanie niż same wycieczka. Na pewno ta wycieczka nie była warta tej ceny. Pani Iza starała się przekazać nam informacje o wyspie ale w pomocy w załatwieniu np. wycieczki , której nie wykupiliśmy okazała się mało kompetentna albo niezainteresowana. Pan recepcjonista załatwił to w 15 minut. Nie chciałabym więcej być narażona na takie problemy. Radzę dużo sami zwiedzać tą piękną wyspę, kierowcy taksówek są bardzo pomocni i kompetentni.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd na Maderę planowałam od roku,wyspa kolorową,można pozwiedzać i zrelaksować się,Pani pilot jakby za karę tam była,hotel nie spełniał hotelu 5 gwiazdek ,pokoje brudne,ohydne,Panie na recepcji i w restauracji bardzo mile,otoczenie do zaakceptowania,nie polecam tego hotelu i tej pilotki
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kierunek wybrany ze względu na średnie temperatury, okazało się 30 stopni (to na -), widoki, ceny, wycieczki, wynajem auta, możliwości dodatkowych atrakcji (na +), hotel -brak klimatyzacji, jedzenie w hotelu-brak wyboru, wysokość opłat za napoje do wyżywienia w hotelu (na -).