Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od tego że gdyby hotel miał w opisie dwie a nie cztery gwiazdki pewnie bym tej opinii nie napisał. Cztery gwiazdki może miał jak był oddawany do użytku (myślę że ponad 30 lat temu). Jedyne plusy to położenie (jak ktoś jedzie tylko spać w hotelu a resztę doby zwiedzać to ok). Zacznę od obsługi. W ciągu tygodniowego pobytu dwa razy nie został posprzątany nasz pokój. Po zakomunikowaniu w recepcji pierwszego razu sytuacja się powtórzyła. Generalnie hotel sprawia wrażenie brudnego. Poplamione wykładziny na korytarzach, kurz na listwach w pokojach, odpadająca farba z elewacji i to w zasadzie na całym hotelu, blokujące się momentami windy itp. Na posiłkach obsługa wyraźnie nadgorliwa, potrafiła sprzątać naczynia na których było nałożone jedzenie tylko dlatego bo ktoś wstał na chwilę od stołu. Jedzenie znośne, monotonne śniadania. Basen ok (chyba podgrzewana woda).
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo wysłużony hotel. Stare instalacje, uszkodzone przełączniki, uszkodzone drzwi na balkon, stara klimatyzacja /co można poczuć nosem/. Bardzo ale to bardzo akustyczne pokoje. Słychać sąsiadów przez ścianę jak rozmawiają nie pisząc jak robią inne rzeczy... Obsługa bardzo sympatyczna. Wyżywienie bardzo dobre. Lokalizacja ok.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najdziwniejszy objazd w jakim brałam udział - w cenie są jedynie trzy wycieczki ( trwające w sumie dwa i pół dnia) za resztę trzeba zapłacić i to sporo od 40 do ponad 60 euro. Wycieczki, które są w cenie mają bardzo dużo przerw ( czasem za długich jak np 2 godziny w Santanie). W związku z tym w dniach wycieczek fakultatywnych czyli pozostałe dni zwiedzaliśmy indywidualnie szlakiem Piłsudskiego, Churchilla , cesarzowej Sissi, będąc na rejsie czy też kąpiąc się w oceanie. W biurze otrzymałam informację ( pytałam kilka razy), że hotel ( nieokreślony) będzie w Funchal lub jego bardzo bliskiej okolicy. Tymczasem Hotel Quinta do Estreito w którym nas zakwaterowano jest bardzo daleko od wszystkiego ( do oceanu 30 minut jazdy autobusem, do Funchal około 45 minut) . W hotelu na dzień dobry pobierają depozyt w wysokości 200 euro !!! Podobno ma 5 gwiazdek. Jest to chyba żart , ponieważ co najwyżej zasługuje na trzy. Wymaga generalnego remontu, a nie przyjmowania gości. Śniadanie straszliwie monotonne, kawa fatalna. Kolacje serwowane o określonej , konkretnej godzinie ( nie ma dań do wyboru ), trzeba usiąść przy wskazanym stole, nawet za wodę trzeba dopłacać. Na ostatnim piętrze jest basen - dość niewielki. Jedyne co w tym hotelu jest ciekawe to widok na ocean i okolicę i budynek restauracji ( architektura eleganckiej willi) W pokoju nie ma nawet wody do picia , kubka czy sztućców ( niedaleko jest supermarket więc warto dokupić). Za autobus do Funchal płaci się 2.60 euro, zazwyczaj zatłoczony ( raczej nie dla turystów, tylko dla mieszkańców dojeżdżających do pracy). Zwiedziałam naprawdę bardzo wiele miejsc na świecie i z większości mam miłe wspomnienia. W tym przypadku broni się sama Madera piękna przyrodniczo i ciekawa historycznie. Wycieczkę odradzam, lepiej kupić pobyt w określonym hotelu i zwiedzać samemu, ewentualnie przez liczne biura znajdujące się w centrum Funchal.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z regóły nie wystawiam opinii po podróżach, ale w tym przypadku muszę przestrzec, a nawet odradzić wyboru. Wyżywienie w hotelu bylo fatalne.... a "zapach" na korytarzach odstrasza. Trudno sie wraca do takiego hotelu po długich spacerach po pięknej wyspie. Dwie gwiazdki za dobrą lokalizację hotelu i za duży pokój.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyspa przepiękna naprawde polecam wszystkim ale jeśli chodzi o hotel jedzenie to rainbow się nie popisał hotel bez klasy nawet 2* co bylo ukryte nie jawne w jakim hotelu mamy zakwaterowanie, pod górę z walizkami do hotelu, okna nieszczelne wiatr stukal pukał każdą szczelina zgoszono w redepcji przyszedl pan zabil kolkiem okno na stale i nastal brak powietrza zaplacilam 6 tys złotych za 2 posiłki w kasie trudno okreslic na śniadanie każdego dnia mortadela i mielonka maderska jajka i chleb w bulce ser żółty 2 rodzaje masakra!!!? jedyny plus w całym wyżywieniu to swieze ananasy, arbuzy i melony i warzywa gotowane do obiadu jestem b rozczarowana, ludzie wyjezdzajacy na wypoczynek płacili mniej za allinclusive i też mieli możliwość tych samych wycieczek objazdowych co my na objeździe wstyd jednym słowem moja ocena to 2 za hotel i posiłki
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Smutno że tak piękna wycieczka została pozbawiona atrakcji . Obserwuje te wycieczkę od 4 lat i w końcu się wybrałam w styczniu 2025 .Wybralam lepszy hotel bo 4 gwiazdki , nazwy w ofercie nie bylo , wiec nie mozna bylo sprawdzić położenia hotelu . Pierwsze zaskoczenie hotel daleko poza Funchal dojazd do stolicy i atrakcji ok 30 minut płatny 2,5 € w jedną stronę . Hotel w remoncie nie działające windy ,
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od czego tu zacząć…. 1) Już w momencie przelotu samolotem, z uwagi na ciężkie warunki atmosferyczne na Maderze, po wielu próbach lądowania (traumatycznych), skierowano nas na lotnisko na Gran Canarii. Załoga samolotu poprosiła o opuszczenie pokładu, nie informując nas ani o przybliżonym czasie oczekiwania, ani o możliwościach lub ew. noclegu w pobliżu lotniska. Zostaliśmy wypuszczeni na terminal lotniska i oczekiwaliśmy na jakąkolwiek informację. Niestety po wielokrotnych próbach kontaktu z biurem podróży oraz linią lotniczą, nie dostaliśmy żadnej wiadomości. Czekaliśmy z zupełnym brakiem informacji i w chaosie do momentu pojawienia się informacji na tablicy odlotów po około 3h, a to też były tylko nasze domysły i przypuszczenia, że jest to nasz lot. Nie zapewniono nam noclegu, a oczekiwanie na odlot z Grand Canarii na Maderę trwało 14h (!!!). Na Maderze wylądowaliśmy z niemal 20h opoźnieniem. Mimo że brak możliwości wylądowania samolotu na Maderze można usprawiedliwić siłą wyższą - to brak opieki, informacji oraz zapewnienia noclegu (zastępczego hotelu) na Gran Canarii niestety nie. Jedynym źródłem informacji co do dalszych naszych losów były osoby z innego biura, które dostawały co kilka godzin informacje co dalej - my nic. 2) Niestety musimy zwrócić również uwagę na hotel, w którym zostaliśmy zakwaterowani. Notorycznym problemem była psująca się winda, która powodowała, że wielokrotnie musieliśmy pieszo wchodzić na 10 piętro! Na dwie 6-osobowe windy działała TYLKO jedna lub żadna. W pokoju w łazience znajdował się grzyb na ścianie, a sam standard hotelu mocno odbiegał od 3*. Wszystko było stare, zużyte i zniszczone. 3) Nadmienić chcieliśmy również problem z pilotem na Maderze, który wprowadzał dużą dezorganizację wycieczki. Przykład to zostawienie nas w mieście bez informowania nas w którą strone powinniśmy sie udać, po co sie tu zatrzymujemy i co można tutaj zobaczyć (większość ludzi spędzila ten czas w obskurnej kawiarni, bo nie wiedziała co ma ze sobą zrobić). Była również z nami miejscowa przewodniczka, która cały czas opowidała o miejscach w których się znajdywaliśmy w jezyku angielskim - pani pilot tłumaczyła mniej niż połwę. Odradzam bardzo mocno.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka tzw objazdowa trwała 2 dni. Opłata za pierwsze miejsca w autokarze 300zł od pary oraz obowiązkowa składka 240 euro czyli ponad tysiąc zł m.in. na napiwki dla kierowców dotyczyły tylko 2 dni na objeździe. W pozostałe dni można było sobie wykupić dodatkowo płatne wycieczki fakultatywne,z których również korzystali uczestnicy hoteli w trakcie odpoczynku. O wiele bardziej opłaca się wykupić pobyt w lepszym hotelu I skorzystać z wybranych wycieczek dodatkowo płatnych również dla uczestników objazdówek. Niestety osoby na tzw objazdówce dostają pokój w hotelu z oknem, za którym w odległości pół metra od okna jest ściana. Pani w recepcji na grzeczną prośbę pilotki o zmianę pokoju zareagowała agresywnie krzycząc, że za takie pokoje płaci Rainbow i ona nie życzy sobie aby ktoś się zwracał z prośbą o zmianę pokoju. Zdecydowanie nie jest to hotel fla osób z klaustrofobią. Zdecydowanie lepiej było te 1300 zł( 300za pierwsze miejsca i ponad tysiąc za dodatkową opłatę,tzn 250 euro) dopłacić do wybranego przez siebie hotelu 4 gwiazdkowego, mieć przyjemny pobyt i zapłacić za wybrane fakultety.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
warunki w hotelu złe/pierwszy pokój z widokiem na cztery ściany pokój po zamianie z widokiem na przewody i klimatyzatory,jedzenie - w stołówce mało miejsca długi czas oczekiwania na wolny stolik,mało urozmaicone- monotonne Rezydentka i lokalny przewodnik bardzo pozytywna opinia . Pobyt udany z wyjątkiem warunków w hotelu i jedzenia /polecam wyjazd ale nie w tym hotelu
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, Wykupiliśmy wycieczkę jako objazd. Okazało się jednak po przylocie ze mamy większość to dzień wolny. Jest to zwykłe oszukiwanie. Co sobie sami na własną rękę ogarnęliśmy to było. Wypadało by to zgłosić do rzecznika praw konsumenta do UOKiK, Ponadto hotel 5 gwiazdkowy napisane, a to zwykły pensjonat, klimatyzacja nie działa w całym hotelu. Ponadto hotel daleko od miasta na dalekic.h peryferiach. Na broszurach napisana głupota dołożymy wszelkich starań, żeby Państwo byli zadowoleni, a Pani pilot Monika powtarza tylko, ze nic nie może. Nie polecam wyjazdów z Rainbow, bo to naciąganie ludzi.