5.1/6 (348 opinii)
2.5/6
Po wielu latach wyjazdów z BP Rainbow, dość. Opisywanie wszystkich aspektów tej ciężkiej porażki przekracza w tej chwili moje możliwości. Po spokojnej analizie pełen opis będzie merytorycznym wsadem do pozwu o odszkodowanie.
2.5/6
Hotel lata swojej świetności ma już za sobą, ale..... mega plusem jest położenie hotelu, obok centrum handlowe, blisko oceny i promenady albo w kierunku Funchal albo piękny deptak nad samą woda na zachód. Blisko komunikacja miejska, 2 autobusy to centrum miasta. Na terenie hotelu fajny, czysty basen i przepiękny ogród z palmami i bananowcami
2.0/6
Fatalny hotel podczas objazdu. Pokoje małe, bez klimatyzacji i do tego brudne. Podobno standard 3 gwiazdek, z ledwością dałbym dwie. Program wliczony w cenę bardzo ubogi, a resztę należy dokupić. Rezydentka w żaden sposób nie interesowała się grupą
2.0/6
Zacznę od tego że gdyby hotel miał w opisie dwie a nie cztery gwiazdki pewnie bym tej opinii nie napisał. Cztery gwiazdki może miał jak był oddawany do użytku (myślę że ponad 30 lat temu). Jedyne plusy to położenie (jak ktoś jedzie tylko spać w hotelu a resztę doby zwiedzać to ok). Zacznę od obsługi. W ciągu tygodniowego pobytu dwa razy nie został posprzątany nasz pokój. Po zakomunikowaniu w recepcji pierwszego razu sytuacja się powtórzyła. Generalnie hotel sprawia wrażenie brudnego. Poplamione wykładziny na korytarzach, kurz na listwach w pokojach, odpadająca farba z elewacji i to w zasadzie na całym hotelu, blokujące się momentami windy itp. Na posiłkach obsługa wyraźnie nadgorliwa, potrafiła sprzątać naczynia na których było nałożone jedzenie tylko dlatego bo ktoś wstał na chwilę od stołu. Jedzenie znośne, monotonne śniadania. Basen ok (chyba podgrzewana woda).