5.1/6 (379 opinii)
3.0/6
Hotel lata świetności ma już za sobą, jedzenie smaczne, choć monotonne. Pokoje sprzątane codziennie, lecz precyzją dorównujące sprzątanie przez typowego nastolatka. Problemem okazały się czerwone bąble pojawiające się na skórze - przez kilka dni myśleliśmy, że to komary. Niestety, w noc poprzedzającą wyjazd dziecko zostało pogryzione na tyle mocno, że pojawiła się wysypka typowa dla pogryzień powodowanych przez pluskwy. Sprawę zgłaszam w trybie reklamacji. Obsługę Rainbow, transfer z/do lotniska, prace rezydenta oceniam pozytywnie. Sama wyspa- olśniewająco piękna i na pewno tam wrócimy - na pewno nie do Jardins d’Ajuda. Ogólna ocena pobytu to 3*, ze względu na insekty.
3.0/6
Pokój w hotelu na poziomie piwnicy bez możliwości zamiany. Widok z okna na wentylator. Obsluga hotelowa poza tym bez zarzutu.
3.0/6
Jestem zawiedziony . Będę składał reklamację . To co bylo zawarte w umowie bardzo różniło się od zastanych warunków na miejscu.
3.0/6
Fajny klimat, fajna różnorodna roślinność. Domy przyczepione do zboczy. Ocean. Ale nie było niczego, co by mnie zachwyciło. Na Pico Arieiro pojechaliśmy w gęstej mgle od rana i oczywiście nie widzieliśmy widoku, stracone nadzieje i pieniądze. Przejażdżka autokarem we mgle to żadna atrakcja. Hotel Dolores nadaje się do remontu, jest przygnębiający. Jedzenie było dobre, ale higiena w stołówce karygodna.