Opinie o Jardins d’Ajuda

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(152 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.1
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Madera - Jardins d’Ajuda

    KATARZYNA, Bydgoszcz 25.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Na Maderze byliśmy w połowie marca. Pogoda była słaba, dużo padało a w pokoju było chłodno. Klimatyzacja z funkcją grzania bardzo hałasowała więc po prostu jej nie używaliśmy. Jak na hotel 4* wymaga odświeżenia. Mieszkaliśmy w studio. Był problem z kanalizacją co było zgłaszane co dwa dni. Po "naprawie" po dwóch dniach problem wracał i tak przez cały pobyt. W łazience było chłodno. Na korytarzach brudna wykładzina i nieświeży zapach. Na śniadanie codziennie to samo. Kolacje bardziej zróżnicowane. Obsługa miła. Codzienne sprzątanie pokoi na dobrym poziomie. Z infrastruktury hotelu nie korzystaliśmy. Położenie hotelu dogodne do centrum 40 minut pieszo promenadą.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wakacje 2024

    Monika 23.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Madera zachwyca.... na pewno tutaj wrócimy. ...lokalizacja hotelu bardzo dobra, blisko restauracji, centrum handlowego, promenady, pokój z widokiem na ocean, basen wewnetrzyny i zewnetrzny. Niemniej jednak obiekt wymagający remontu. Wyżywienie w hotelu monotonne. Obsługa w hotelu bardzo miła i kompetentna. Rezydent Pani Dagmara niezwyle pomocna. Polecamy rejs katamaranem- świetna i relaksująca wyprawa z niesamowitymi widokami i w towarzystwie delfinów.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Różne wrażenia

    Katarzyna, Ostrołęka 08.05.2025 | Termin pobytu: listopad 2024 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Lokalizacja hotelu średnia, ale z dobrym dojazdem autobusem do centrum. Blisko na spacer nad ocean. W pobliżu bardzo fajny bar z owocami morza, niedrogo i dużo. Pokój miałyśmy większy z niewielką dopłatą i byłyśmy z tego bardzo zadowolone. Obsługa bardzo miła i pomocna. Jedzenie średnie. Śniadania oceniam na 4 , ale obiady na 3. Posiłki zaraz po wystawieniu były chłodne. Najniżej oceniamy jedzenie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Jardins d Ajuda -hotel

    HANNA, MSZCZONÓW 02.02.2025 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Hotel czysty spełnił nasze wymagania do posiłków były napoje. Ogólnie jesteśmy zadowoleni. polecamy ten hotel.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    dobry jako baza wypadowa

    Karolina 03.07.2022 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel dla osób niewymagających, dobry jako baza wypadowa. Hotel lata świetności ma już dawno za sobą. Najbardziej widać to po pokojach i łazienkach. Szafki nocne miały tak skrzypiące szuflady, że cały wyjazd mieliśmy je otwarte, żeby nie pobudzić sąsiadów z innych pokoi. Pokoje z widokiem na ulicę dosyć głośne. Blisko do przystanków autobusowych, które kursują do centrum jak i w innych kierunkach turystycznych. Jedzenie bardzo dobre, każdy znajdzie coś dla siebie. W opcji HB+ do kolacji kieliszek wina i wody. Basen czysty, woda podgrzewana, parasole dodatkowo płatne. Do plaży 20 minut piechotą, do centrum ok 30-40minut. Nasze wspomnienia o Maderze zakłócił jedynie powrót , a raczej jego brak na lotnisko. Po czekaniu już godziny przed czasem na kierowcę nie doczekaliśmy się. Bardziej zainteresował się nami kierowca biura TUI niż nasz, który podobno nas szukał. Jesteśmy osobami, które podróżują kilka razy w roku z biurem podróży i sami i jeszcze taka sytuacja nas nie spotkała. Co więcej bylismy niejednokrotnie świadkami kierowcy któremu brakowało osób i widzieliśmy jak się zachowuje gdy kogoś brakuje. Bez telefonu do rezydenta i szukania się nie obyło. Tutaj tego zabrakło i ponad godzinie oczekiwanie na kierowcę skończyło się szukaniem taksówki na nasz koszt i pędzenie na lotnisko...

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Wielkanoc na Maderze

    Barbara 25.04.2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel duży, rozległy, część w remoncie. Bardzo miła obsługa recepcji oraz restauracji. Pokój czysty, sprzątany codziennie. Minus za brudne szyby i niezbyt świeże firany. Jedzenie: średni wybór, śniadanie monotonne, wędlina, żółty ser ( białego brak), jajka sadzone,na twardo, jajecznica z proszku. Bekon i fasolka. Na słodko dżemy, płatki, jogurt. Kawa z ekspresu. Kolacja zawsze dwa trzy rodzaje mięsa, czasem owoce morza, codziennie ryba. Dużo ciast, owoców. Oba baseny zadbane, ręczniki przy recepcji basenowej. Ciekawe wycieczki. Pogoda zmienna, deszcz, wiatr, na drugi dzień słoneczko i ciepło. Blisko galeria, z Biedronką. Czynne całe święta. Ocean piękny, groźny, szczególnie pod tunelem, należy iść brzegiem w prawo od hotelu. Plaża kamienista,ogromne kamienie. Są tarasy z basenami płatne i zejściem do Oceanu. Więc raczej dla wprawionych pływaków. I jedna wskazówka: wejście główne do hotelu jest na 3 piętrze. My mieliśmy 1 piętro więc nie windą przy recepcji,tylko w głąb należy przejść do innej windy żeby zjechać w dół. Ogólnie oceniam hotel i wyżywienie na 4+

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    hotel Madera

    Joanna, Trzebina 20.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel ogromny, pokoje przestronne, wyposażenie pokoi i łazienki stare. Czysto, posiłki różnorodne i bardzo smaczne. Obsługa hotelu bez zarzutu. Położenie hotelu perfekcyjne!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Madera 2025

    Beata, Tczew 28.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Piękna przyroda,moc wrażeń,przyjaźni ludzie.Pogoda bardzo zmienna mimo to udało się wiele miejsc zobaczyć.Hotel mniej niż 4*. Jedzenie średnie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Jardins d'Ajuda

    BEATA 21.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Zatrzymaliśmy się w Jardins d'Ajuda podczas wycieczki objazdowej "gdzie nogi poniosą" z uwagi na jego bliską lokalizację do oceanu. Po całym dniu zwiedzania mogliśmy rozkoszować się spacerami po promenadzie docierając do plaży Farmosa. Oczywiście w hotelu są również baseny z których można korzystać. Sam hotel może nie robi jakiegoś szału, ale wystarczy aby zregenerować siły po całym dniu, był doskonałą bazą wypadową. W pokojach codzienne sprzątanie. Trafiliśmy pokój od strony ulicy i niestety przy otwartym oknie hałas był dość uciążliwy. Ale jest klimatyzacja . Posiłki w formie bufetu, smaczne, choć szkoda że bardzo powtarzalne, zwłaszcza śniadania. Tuż obok hotelu znajduje się centrum handlowe z marketem, w którym można zaopatrywać się w potrzebne produkty.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Objazdówka na Maderze

    Jacek 08.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel usytuowany jest ok. 3 km od centrum stolicy wyspy Funchal. Mieliśmy apartament składający się z pokoju z salonem i aneksem kuchennym oraz łazienką, z widokiem na ulicę. Mieliśmy także balkon. Pokoje i łazienki były czyste. Codzienne sprzątane. Śniadania były standardowe. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Były one jednak codzienne prawie takie same. Obiadokolacje nie były zbyt urozmaicone, ale również można było znaleźć coś do zjedzenia, co się lubi. W mojej ocenie były one jednak bardzo przeciętne i odpowiedzialność za to ja bym zrzucił na kucharza. Mięso często było zbyt słabo doprawione lub "przeciągnięte" (twarde). Był jednak zawsze wybór: ryby, drób, wołowina lub wieprzowina. Były też surówki, choć sporo z nich było z mięsem. Brakowało mi bardziej urozmaiconych surówek. Stoły były jednak odpowiednio nakryte, a obsługa była bardzo miła. Do obiadokolacji otrzymaliśmy na każdy dzień vouchery na napoje i alkohole. Hotel posiada 2 baseny. Ja raz skorzystałem z wewnętrznego. Była tam możliwość skorzystania również z saun oraz z niewielkiej siłowni. Podczas zameldowania, obsługa hotelowa żądała umowy z biurem podróży. Warto ją mieć przy sobie. Myśmy o tym nie wiedzieli i ściągaliśmy ją z poczty elektronicznej.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem