Opinie klientów o Jardins d’Ajuda

4.9 /6
77 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.0
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Marta, Łódź 21.06.2022

Dobra lokalizacja i obiadokolacje

Pojedź, jeśli korzystasz z dobrej ceny za 2 tygodnie pobytu.

4.0/6

Katarzyna, Sosnowiec 24.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Jedyna taka wyspa - Madera

To nasza pierwsza podróż na Maderę, wyspa okazała się wyjątkowa, to doskonały kierunek dla osób aktywnych, spragnionych wędrówek. Przelot i lądowanie bez zastrzeżeń, akurat wtedy wiatru niemal nie było. Z lotniska sprawnie zawieziono nas do hotelu. Otrzymaliśmy pokój na 7 piętrze z e wspaniałym widokiem na ogród, basen oraz w oddali ocean. Pokój składał się z osobnej sypialni z zabudowaną przestronną szafą oraz części dziennej z aneksem kuchennym i dużym balkonem. Na balkonie zdecydowanie brakowała suszarki. Aneks okazał się dobrze wyposażony, lodówka sprawna, czysta, w szafkach talerze, sztućce, kilka garnków, kieliszki, filiżanki. W łazience nieco słabe oświetlenie i brak gniazdka. Pokój był czysty ( za wyjątkiem firan, które aż prosiły się o pranie), codziennie sprzątany, ale całość wymaga odnowienia. Bardzo brudna wykładzina na korytarzach. Jedna część hotelu jest aktualnie w remoncie, codziennie słychać głośne prace, jednakże my spędzaliśmy czas aktywnie poza hotelem. Wyżywienie bardzo średnie, jajka sadzone zwykle zimne, codziennie ten sam zestaw śniadaniowy, brak omletów, naleśników, smaczne pieczywo. Klienci Rainbow mają opcję HB+, co oznacza, że do obiadokolacji dostajemy szklankę wody i po kieliszku wina lub piwa do wyboru, pozostałe opcje płatne. Obiadokolacje są najsłabszym elementem pobytu, bardzo słaby wybór, choć zwykle jest ryba i jakieś mięso, nie koniecznie smaczne. Desery beznadziejne. Z wycieczek nie korzystaliśmy, poruszaliśmy się ze znajomymi wypożyczonym samochodem, uważam że to najlepszy sposób na poznanie Madery. Polecam lasek Fanal, pólwysep św. Wawrzyńca, zjazd kolejką w Achadas da Cruz, lewadę PR9, lewadę PR 6/6.1, punkt widokowy Cabo Girao, i Pico de Areeiro. Przepiękne widoki z lewad o różnych stopniach trudności, wspaniałe kwiaty, wyjątkowe ukształtowanie terenu to wszystko sprawia, że Madera nie pozostaje nam obojętna.

3.5/6

Monika, Szczecin 17.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

hotel średni

Na plus: bardzo miła obsługa, pomocni ludzie. HOTEL bardzo stary, lata świetności ma dawno za sobą. Odpadają częsci armatury, ściany pękają. Oceniłabym go raczej na 2,5 gwiazdki a nie cztery, ale ocenę podwyższam z uwagi na znakomity, czysty basen zewnętrzny o zróżnicowanej głębokości (dla dzieci i dorosłych super), czynny do godz. 20.00. Basen wewnętrzny też niezły, ale z chłodniejsza wodą. POKÓJ. W momencie rezerwacji pokoje z widokiem na ocean były niedostępne, natomiast dostaliśmy pokój na 7 piętrze (pokój 751) z widokiem na piękny ogród i bocznym widokiem na ocean a nawet klif na wschodnim wybrzeżu Funchal. Panorama z tarasu - piękna. Dobrze, że mieszkaliśmy na wysokim piętrze, może dlatego owadów było mniej... ;) W przechowalni bagażu natomiast "trup ścielił się gęsto" ;) Basen i widok no i wieczorne koncerty to największe plusy hotelu. Solistka śpiewająca znane przeboje - całkiem niezła. Bylismy tez na znakomitym koncercie portugalskiej muzyki ludowej - całkiem spory zespół tancerzy, spiewaków i instrumentalistów - zachwycił autentycznością i pasją. Wciągneli do wspólnej zabawy gości hotelowych, nawet małe dzieci. Pokazywali ludowe instrumenty. Minusy: z uwagi na KOMPLETNY BRAK KLIMATYZACJI (a trafiliśmy na bardzo gorący tydzień na Maderze - około 30 stopni i wiecej) okno i drzwi na taras mieliśmy non stop otwarte, żeby sie nie udusić żywcem. Natomiast niskie barierki tarasu powodowały, ze musieliśmy uważnie pilnować naszej pomysłowej pięciolatki. Poza wiadomymi Owadami... liczne pęknięcia na ścianach a nieliczne gniazdka elektryczne. Stare, drewniane meble. Rozłozony jako dostawka krótki fotel zastawiał kompletnie wyjście na taras. Urwany uchwyt telewizora naprawiono w trakcie naszego pobytu. Aneks kuchenny był dostepny, ale na jednym ugotowaniu wody się skończyło. Palniki skutecznie i bardzo długo po wyłączeniu dogrzewały podwyższając jeszczei tak wysoką już temperaturę w pokoju, więc daliśmy spokój z gotowaniem. Po otwarciu lodówki odskakiwały uderzając otwierajacego - drzwi komory mrożącej. Jedzenie: 2 na 6. I nie mam tu na myśli braku różnorodności. Coś można było wybrać i nie byliśmy głodni. Zawsze jakiś świeży owoc lub dwa i owocowa sałatka do kolacji. Croissanty, bułeczki, zółty ser, pomidor, ogórek, papryka, dobra owsianka. Frytki, ziemniaki, jakaś śrenio-przyprawiona ryba. Płatki z mlekiem. Wędliny niejadalne. Sałatki warzywno-wędlino--rybne - mieszane z tego co zostało poprzedniego dnia. Zdarzało się, że coś nas mile zaskoczyło - np. zapiekany bakłażan albo pieczone banany. Z napojów piliśmy tylko WODĘ, do kolacji mocno limitowaną. Herbata dostępna tylko z aromatyzowanej plastikiem" wody z automatu. Kawa - nie do przełknięcia (!) co w hotelu z czterema gwiazkami uważam za ogromny minus. Soki - nawet te płatne - odradzam. Często opuszczalismy kolację albo wybieraliśmy jedynie owoce. Przy całodniowej wycieczce dostaliśmy prowiant za śniadanie a obiecana kolacja mająca czekać w pokoju - nie pojawiła sie. Ogólnie polecam ten hotel jako bazę wypadową dla osób śrenio-wymagających i w chłodniejsze dni - ze względu na lokalizację (w poblizu galeria, sklepy, restauracje, dość blisko do plazy i panoramicznego deptaku nad oceanem), basen i miła atmosferę. Wyspę zwiedzaliśmy autem i nie byliśmy tam pierwszy raz więc nie ocenię zaangażowania sprzedażowego rezydentki. Wszelkie formalnosci ze strony biura dopełnione zostały bez zarzutu. Duzym przeżyciem był natomiast transfer lotniskowo-hotelowy. Kierowca majac świadomość braku fotelików dla młodszych pasażerów - podwajał limity prędkości wchodząc busem na zaketach w "nadprzyczepność". Zupełnie bez potrzeby bo wszędzie byliśmy duzo przed czasem. Poziom adrenaliny jaki zapewnił kierowca skutecznie urtudniał zaśnięcie podczas nocnego lotu za to dobrze przygotował do startu samolotu - mimo mocnego wiatru wszyscy czuli się rozluźnieni i szczęsliwi, ze rajd autostradą i tunalemi się już skończył. W moich wspomnieniach zapisze się ten transfer w rankingu najbardziej zapamiętanych tuż obok indonezyjskich nastoletnich taksówkarzy z Bali dostarczajacych "towar" na nocne trekingi po wulkanach - którzy mimo braku autostrad wybierali podobną prędkość co Pan z Madery - lecz drogami wiejskimi.

3.5/6

Martyna WARSZAWA 04.03.2023
Termin pobytu: luty 2023

POBYT W HOTELU

Hotel ok, pokoje duże i przestronne, czyste. serwis sprzątający codziennie. piękny ogród, basen też ok. jedynym mankamentem jest kuchnia, codziennie te same posiłki, w opcji hb plus napoje na kartki, nie dostaniesz ani ml więcej. wszystko skrupulatnie zapisywane i kontrolowane. hotel fajnie usytuowany, blisko promenady, którą można dotrzeć do centrum miasta i centrum handlowego. blisko apteki i postój taxi. recepcja działa super, kelnerzy niekoniecznie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem