Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zlokalizowany na obrzeżach Starego Miasta Funchal. Do największych atrakcji jest blisko.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Organizacja biura rainbow i rezydentki na miejscu - Pani Izabeli - na najwyższym poziomie! Przed wyjazdem otrzymałam wszystkie najważniejsze informacje dotyczące lotu, zameldowania itp. Rezydentka na miejscu była niezwykle kompetentna, sympatyczna, odnosiła się do podróżujących z ogromnym szacunkiem, pomogła mi w załatwieniu portugalskiej karty telefonowej z internetem, z ciekawością opowiadała o wycieczkach. Bardzo polecam wycieczkę Magiczna Madera - góry, lasy i bajkowe domki. Przecudowna wycieczka, niesamowite punkty widokowe, bardzo ciekawe opowieści rezydentki podczas podróży autokarem. Naprawdę warto! Niestety hotel Quinta Bela Sao Tiago zupełnie nie spełnił moich oczekiwań. Jest to hotel 4-gwiazdkowy a zasługuje on na maksymalnie 2 gwiazdki. Powitanie o 3 w nocy było niezbyt przyjazne, dostałam jakiś dziwny, staroświecki pilot do sterowania światłem w pomieszczeniu, ale niestety raz działał raz nie, w związku z czym w łazience praktycznie w ogóle nie było światła, kąpałam się przy włączonym świetle w korytarzu i z otwartymi drzwiami! Jak przyjechałam kolacja czekała na mnie w pokoju, gdy weszłam zobaczyłam dwie kanapki owinięte folią a dookoła stado mrówek! Nie 2 czy 3 mrówki lecz dosłownie setki! Byłam zniesmaczona, po długiej podróży oczekiwałam spokoju i odpoczynku a tu taka niemiła niespodzianka… W dodatku na 3 gniazdka działało tylko jedno. Śniadanie w hotelu nie zawsze było świeże, trafiały się dni, w których biały ser miał przedziwny smak i konsystencję, jajka były jak z proszku, nie miały smaku. Owoce były z puszki, zawsze takie same, a na wyspie można zjeść bardzo smaczne owoce. Kolacja podawana do stołu przez kelnerów, menu było ustalone z góry, nie można było sobie wybrać posiłku, jeśli coś nie smakowało to po prostu się nie jadło… Jedynie lokalizacja tego hotelu była naprawdę fajna - w starej części funchal, blisko kolejki na wzgórze Monte. W hotelu istnieje strefa wellness jednak wygląda strasznie, na miejscu nie działało światło, nie było zbyt czysto. Szkoda, że taki hotel się trafił, bo sam pobyt na Maderze mogę spokojnie ocenić na 5 gwiazdek!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel fajny wszędzie blisko basen z leżakami dostępny /marzec/obsługa ok Jedzenie śniadania bardzo dobre duży wybór dań obiadokolacja ok
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cześć ! Hotel wart polecenia - uczciwe 4 gwiazdki. Jego największe zalety to : - personel, który jest bardzo uprzejmy i pomocny nawet w zakresie przekraczającym ich obowiązki ! Będzie mi ich brakowało ! - Lokalizacja w ścisłym centrum miasta. - bardzo dobre i niepowtarzające się ( nawet w 2 tygodniowym turnusie) kolacje. Na pochwałę zasługuje również rezydentka biura - Pani Ola ! A teraz trochę o minusach: - mały i zimny basen, mogło by go równie dobrze nie być. - na minus muszę ocenić śniadania które były bardzo monotonne i już po paru dniach męczące. - Największym minusem , którego nie uwzględniłem w punktacji Hotelu ( bo to nie ich wina ) była obsługa po-sprzedażowa przez biuro podroży ( jeszcze podczas pobytu w kraju ) - bardzo słaby, wymuszony i na odwal kontakt z opiekunem. - brak realnych propozycji rekompensaty po wymuszonej zmianie Hotelu z 5 na 4 gwiazdki - (cena wyjazdu nie uległa zmianie) Ostatecznie odmówiono mi również badania Cov 19 przed wyjazdem, pomimo ze podczas zakupu jak i po nim byłem informowany iż taka możliwość mi przysługuje.....
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel spełniający nasze oczekiwania - super baza pobytowa do wycieczek po Maderze. Lokalizacja jest duży plusem - blisko do starej części miasta Funchal oraz do kolejki linowej na Monte i oceanu. Cicho i spokojnie, kameralnie i przytulnie. Niewielka liczba gości nawet przy pełnym obłożeniu. Dobre jedzenie - zwłaszcza na kolacje - serwowane do stolików : wykwintne i pięknie podane aczkolwiek ilości rozsądne - dla osób lubiących dużo jeść mogą okazać się zbyt małe. Nam wystarczały. Piękny ogród. Basen w sam raz , jednak woda końcem lipca jeszcze bardzo zimna.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tylko jedna uwaga pod adresem firmy Rainbow - trzymajcie tak dalej! Obsługa w oddziale w Warszawie kompetentna i przyjazna. Rzadki przypadek rezydenta przygotowanego do swoich zadań, w starym, dobrym stylu. Obsługa hotelowa przyjazna i rozwiązująca problemy. Jeden drobny mankament to wyżywienie, które przy śniadaniu mogło by być bardziej urozmaicone, jak na czterogwiazdkowy hotel. Drugi, poważniejszy minus to klimatyzacja. Po pierwsze była sterowana wyłącznie centralnie, co nie pozwalało na jakąkolwiek zmianę temperatury, pomimo umieszczenia sterownika w pokoju z pełną paletą możliwych ustawień. Po drugie, obsługa wyłączała klimatyzację w nocy, co skutkowało nieprzespanymi, tropikalnymi nocami i co jest raczej nie do przyjęcia w hotelu tej klasy. Trzeba być też naiwnym, żeby dać wiarę obsłudze tłumaczącej się awarią centrali. Najbardziej prawdopodobnym wyjaśnieniem są oszczędności w zużyciu prądu, tyle, że my płacąc za określony standard hotelu, zapłaciliśmy za ten prąd. Natomiast położenie hotelu w sercu starego Funchal rewelacyjne, jak również zadbanie hotelowego ogrodu i utrzymanie czystości na terenie całego hotelu.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyspa wspaniała - bardzo polecam. Wycieczki zorganizowane przez Rainbow rewelacja - te jeep-owe po wyspie gorąco polecam. Przewodnicy super - dużo ciekawych rzeczy opowiadają i ciekawie to prowadzą. Wycieczka po polsku była najlepsza. Trasy trekkingowe fantastyczne, i te w góry i te po lewadach dają przecudne widoki na góry, doliny, wąwozy, skały, rośliny po drodze pachną, kolorowe, po prostu raj dla fotografii. Koniecznie do zaliczenia. Opieka Rezydenta w porządku - dostępna, aktywnie pomaga. Hotel: porządny, czysty, fajny ogród. pokój przyzwoity. Basen malutki taki z 15m na 5m raczej do schłodzenia się niż pływania. Bardzo blisko starego miasta i centrum = lokalizacja great. Jedzenie: śniadania codziennie takie same, taki standard raczej niski, kawa z automatu. Obiadokolacje: nie ma wyboru żadnego - po prostu jest jedno :przystawka + główne danie + deser, jak trafisz dobrze to zjesz, a jak jesteś alergikiem albo cukrzykiem to wychodzisz głodny, bo nie ma nic na wymianę. Woda do kolacji płatna, to wydaje się bardzo dziwne.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Za wyjątkiem obiadów i obsługi jednej z wycieczek na wschód wyspy, bez większych uwag. Wyspa słusznie nazwana wyspą wiecznej wiosny. Położenie hotelu świetne. Ogrody prześliczne, widoki również.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w mieście blisko oceanu oraz innych atrakcji ( a tych jest mnóstwo _ ogrody botaniczne Monte Palace Jardim Tropical, ogród Jardim Botanico,, ) , wyspa super, pogoda wspaniała ,polecamy objazd wyspy z firmą Dragon Free Travel Land Roverami Defender, sam hotel zdecydowanie dla starszych par, brak atrakcji dla dzieci, jednak sam hotel i po lożenie jest warty polecenia.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony blisko centrum oraz kolejki linowej, ale w dość zacisznym miejscu, z dala od innych kompleksów turystycznych. Budynek z XIX wieku więc klimatyczny. Samo wyposażenie pokoju leciwe ale solidne. Widok na ogród i ocean przepiękny. Basen nieduży ale niezatłoczony. Poniżej w ogrodzie bananowców papugi i ... kury, kogut pieje o poranku, ale nie za głośno. Posiłki przyzwoite, zazwyczaj możliwe na świeżym powietrzu. Obiad, a z zasadzie trzydaniowa kolacja z karty o dość późnej porze (od 19) ale generalnie smaczne i urozmaicone dania. Problemy z windami (choć ogólnie działały) i duży i co ważne częsty problem z klimatyzacją (nie działała przez większość upalnego pobytu), większa awaria - polecam poczytać opinie z różnych okresów na popularnych platformach turystycznych aby się nie zdziwić. Biuro odrzuciło reklamacje z przyczyn formalnych ale nie powinno tej sprawy tak zostawiać - a widać że temat nie jest nowy, więc duży minus i dla hotelu i dla biura. Generalnie w miesiącach pozawakacyjnych na pewno polecam. Rezydenta nie oceniam bo zapoznawcze spotkanie było w trakcie wycieczki fakultatywnej. Atrakcji dla dzieci poza zwierzętami i basenem brak.