Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyspa wspaniała - bardzo polecam. Wycieczki zorganizowane przez Rainbow rewelacja - te jeep-owe po wyspie gorąco polecam. Przewodnicy super - dużo ciekawych rzeczy opowiadają i ciekawie to prowadzą. Wycieczka po polsku była najlepsza. Trasy trekkingowe fantastyczne, i te w góry i te po lewadach dają przecudne widoki na góry, doliny, wąwozy, skały, rośliny po drodze pachną, kolorowe, po prostu raj dla fotografii. Koniecznie do zaliczenia. Opieka Rezydenta w porządku - dostępna, aktywnie pomaga. Hotel: porządny, czysty, fajny ogród. pokój przyzwoity. Basen malutki taki z 15m na 5m raczej do schłodzenia się niż pływania. Bardzo blisko starego miasta i centrum = lokalizacja great. Jedzenie: śniadania codziennie takie same, taki standard raczej niski, kawa z automatu. Obiadokolacje: nie ma wyboru żadnego - po prostu jest jedno :przystawka + główne danie + deser, jak trafisz dobrze to zjesz, a jak jesteś alergikiem albo cukrzykiem to wychodzisz głodny, bo nie ma nic na wymianę. Woda do kolacji płatna, to wydaje się bardzo dziwne.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Za wyjątkiem obiadów i obsługi jednej z wycieczek na wschód wyspy, bez większych uwag. Wyspa słusznie nazwana wyspą wiecznej wiosny. Położenie hotelu świetne. Ogrody prześliczne, widoki również.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel całkowicie wystarczający dla turysty , który udaje się na Maderę aby zwiedzać a nie siedzieć w hotelu. Hotel z 1837 roku - bardzo klimatyczny. Bardzo miła obsługa. Bardzo smaczne potrawy , choć w ilościach raczej degustacyjnych. Jedyny minus to trwająca budowa dość niedaleko, - który to budynek może w przyszłości przysłonić piękny widok z tarasów . A może nie będzie tak wysoki?
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w mieście blisko oceanu oraz innych atrakcji ( a tych jest mnóstwo _ ogrody botaniczne Monte Palace Jardim Tropical, ogród Jardim Botanico,, ) , wyspa super, pogoda wspaniała ,polecamy objazd wyspy z firmą Dragon Free Travel Land Roverami Defender, sam hotel zdecydowanie dla starszych par, brak atrakcji dla dzieci, jednak sam hotel i po lożenie jest warty polecenia.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony blisko centrum oraz kolejki linowej, ale w dość zacisznym miejscu, z dala od innych kompleksów turystycznych. Budynek z XIX wieku więc klimatyczny. Samo wyposażenie pokoju leciwe ale solidne. Widok na ogród i ocean przepiękny. Basen nieduży ale niezatłoczony. Poniżej w ogrodzie bananowców papugi i ... kury, kogut pieje o poranku, ale nie za głośno. Posiłki przyzwoite, zazwyczaj możliwe na świeżym powietrzu. Obiad, a z zasadzie trzydaniowa kolacja z karty o dość późnej porze (od 19) ale generalnie smaczne i urozmaicone dania. Problemy z windami (choć ogólnie działały) i duży i co ważne częsty problem z klimatyzacją (nie działała przez większość upalnego pobytu), większa awaria - polecam poczytać opinie z różnych okresów na popularnych platformach turystycznych aby się nie zdziwić. Biuro odrzuciło reklamacje z przyczyn formalnych ale nie powinno tej sprawy tak zostawiać - a widać że temat nie jest nowy, więc duży minus i dla hotelu i dla biura. Generalnie w miesiącach pozawakacyjnych na pewno polecam. Rezydenta nie oceniam bo zapoznawcze spotkanie było w trakcie wycieczki fakultatywnej. Atrakcji dla dzieci poza zwierzętami i basenem brak.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu super.Wszędzie blisko.Hotel generalnie fajny,mało dzieci,dostępność lezaków o każdej porze.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu przebywaliśmy w miesiącu maju (dwie dorosłe osoby), Hotel mały kameralny wpleciony w budynki starej części Funchal, posiada niewielki ale wystarczający basenik wraz z leżakami oraz przylegającym do niego terenem z bananowcami oraz niewielką zagrodą z kurkami i kogutem, pokój wystarczający choć jak dla nas trochę ciemny (jest to pewien standard w tej części stolicy). Chciałbym się odnieść do oświetlenia pokoju na który tak wszyscy - w innych opiniach - narzekali. Pilot może i wiekowy, ale działał poprawnie - jedynie co należy to się dokładnie zapoznać z jednostronicową instrukcja jego obsługi (w każdym pokoju w segregatorze z innymi informacjami), Jedzenie bardzo dobre, śniadania bufet (półbufet), kolacja serwowana, obsługa miła. Jedynie do czego mamy ale to Pani sprzątająca, mimo że na naszą prośbę sprzątała raz lub dwa razy w tygodniu było to zrobione niesolidnie, wymiana np. ręczników czy też uzupełnienie niektórych elementów OK lecz sprzątanie niestety nie. Ogólnie pobyt bardzo udany, Polecamy. Pozdrawiamy Panią Izabelę naszą Rezydentkę - osobę zaangażowaną, z pasją dążącą do tego, aby każdy był zadowolony.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt na pięknej wyspie jak najbardziej udany .Hotel spełnił moje oczekiwania ,miejsce urokliwe z widokiem na stolicę, jedzenie dobre. Towarzystwo tez dopisało .Jestem bardzo zadowolona z pobytu i wycieczek. Polecam
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalna ocena wycieczki bardzo dobra. Transfer z lotniska do hotelu bardzo sprawny. Duży wybór dodatkowych wycieczek. Madera naprawdę nas zauroczyła. Piękny kraj, rajskie widoki. Hotel na pierwszy rzut oka wydawał się naprawdę dobry, niestety z czasem dostrzegaliśmy coraz więcej minusów. Z pozytywów - hotel położony dość blisko restauracji, plaży oraz różnych atrakcji. Z minusów - w łazience codziennie wieczorem znajdowałam mrówki w umywalce. Niestety raz zdarzyło mi się zobaczyć tam w nocy karalucha. Widok z pokoju na ogród oceniam na plus, natomiast minusem jest brak wyposażenia pokoju w czajnik elektryczny co dzisiaj jest raczej standardem. Pomimo iż w pokoju znajdowała się lodówka nie było tam żadnych napojów. W hotelu na dodatek nie było żadnych automatów aby kupić wodę. Jedyną opcją było udanie się do restauracji po coś do picia. Po zamówieniu w restauracji dwóch drinków podano nam je z robakami w środku. Pomimo zwrotu podczas wymeldowania okazało się, że były one nam doliczone do rachunku. Po zwróceniu uwagi na recepcji zostało nam to na szczęście anulowane. Nieprzyjemny zapach w pokoju, dość kiepsko działająca klimatyzacja (brak regulacji temperatury) Śniadania dość smaczne, duży wybór - każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Kolacje składały się z 3 części - przystawek, dań głównych oraz deserów. Mało urozmaicone dania, niezbyt smaczne. (prawie codziennie serwowana była ryba). Na plus mogę ocenić obsługę restauracji, większość z nich super miła i przyjacielska. Hotel wyposażony w jacuzzi i saunę - niestety wygląd nie zachęca do oddania się tym rozrywkom. Hotelowy basen natomiast na plus - spędzaliśmy tam miły czas na leżakach. Myślę, ze hotel nie zasługuje na podane 4 gwiazdki.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To była moja pierwsza podróż na Maderę. Do tej pory nigdy nie jeździłam na urlop dwa razy do tego samego kraju ale Madera ma do zaoferowania tyle, że czuję silny niedosyt i zastanawiam się nad planowaniem kolejnej podróży na wyspę. Hotel znajduje się w idealnej lokalizacji - blisko na starą część miasta, z tarasu widać ocean, a jednocześnie nie znajduje się przy głównej drodze. Budynek jest ładny - nie jest to typowy ogromny hotel z 1000 pokoi. Piękny taras (z widokiem na ocean), stoliki restauracji hotelowej w ogrodzie i leżaki nad basenem, a całość otoczona lokalną roślinnością. Żałuję, że nie zostałam poinformowana podczas rezerwacji wakacji w biurze podróży o opcji wyboru lokalizacji pokoju. Niestety zostałam zameldowana w sypialni od strony ulicy i przez wzgląd na ustawienie sąsiednich budynków nocą ciężko było zasnąć przez hałas wywołany rezonujacym dźwiękiem samochodów i szczekających psów (po drugiej nieprzespanej nocy zdecydowałam się zakupić stopery do uszu - efekt był średni). W pokoju były mrówki faraona. Wyżywienie w formie serwowanej kolacji (przystawka, danie główne i deser) nie przypadło mi do gustu. Było słabo doprawione i monotonne. Napoje do kolacji dodatkowo płatne (wiedziałam o tym, informacja została zawarta w umowie) - bardzo drogie (szklanka wody 200ml ponad 2€, kieliszek wina 5.5€). Śniadania w formie bufetu - codziennie to samo. Dodatkowo na menu restauracyjnym widniała informacja o wymaganym ubiorze - smart casual, co nadawało miejscu formalny wydźwięk odbierając tym samym poczucie urlopowego swobody. Kilka razy zdecydowałam się zrezygnować z kolacji w hotelu na rzecz jedzenia na mieście i gdybym miała kolejny raz wybrać ten hotel, to raczej z opcją samych śniadań. Rezydentka była bardzo pomocna i komunikatywna. Doradzała w sprawie atrakcji na wyspie, wycieczek fakultatywnych, czy lokali gastronomicznych. Mimo wszystko polecam, raczej przez wzgląd na samą wyspę niż hotel.