Opinie klientów o Quinta Bela Sao Tiago

5.1 /6
185 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
3.5
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Dorota, Szczecin 15.11.2023
Termin pobytu: październik 2023

Madera w pażdzierniku

Bardzo ładny hotel w stylu kolonialnym z uroczym ogrodem i bezpłatnym parkingiem. Zlokalizowany blisko centrum starego miasta, 5 min piechotą. Śniadania monotonne; mały wybór warzyw (brak pomidorów, sałatek), brak białego sera. Wędliny słabej jakości. Soki owocowe z kartonów. Kolacje serwowane, bez wyboru, bardzo małe porcje. Pokój duży z balkonem, z widokiem na ogród. Minusem była szwankująca klimatyzacja sterowana komputerowo z recepcji. Pomimo zgłoszeń wyłączała się po krótkim czasie co było niestety udręką.

4.0/6

Anna, Brwinów 02.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Trochę słońca trochę deszczyku

Późnojesienny wyjazd na Maderę zaliczam do udanych, wyspa jest przepiękna, hotel przyjemny ale nie bez wad za to w super lokalizacji na obrzeżach starego miasta Funchal. Piękny ogród hotrlowy. Bardzo miła rezydentka. Madera to kierunek dla aktywnych turystów a nie dla plażowiczów

3.5/6

Aleksandra, --- 15.03.2023
Termin pobytu: luty 2023

poniżej oczekiwań

Dobra baza wypadowa. Hotel z ogromnym sztucznym zadęciem. Mimo 4 gwiazdek internet ledwo chodził. Kolacja a'la cart nie jest do wyboru. Powinno być co najmniej 2-3 dania, ale niestety jest tylko 1 zestaw i albo się go bierze, albo nie. Problem jest z opcją wege. W sposób skandaliczny porcje Anglików i Niemców podawane są 2x większe i dla nich są często inne dania. Jak na niby wysoki standard dużo błędów tj. dolewanie wina do napełnionego kieliszka, dziurawe obrusy itp. Madera wspaniała, ale raczej radzę szukać innego hotelu.

3.5/6

Krzysiek 02.01.2023

Świetna lokalizacja

Znakomicie położony hotel. Sam budynek, jego wyposażenie, pokoje - także ok. Zdecydowanie gorzej z obsługą, która jest po prostu "zdystansowana". W recepcji goście zdają się przeszkadzać, a na pewno nie mogą liczyć na pomoc. Żadnej dbałości o relację i miłą atmosferę. Niemiłym zaskoczeniem jedzenie. Po prostu słabe. Zdecydowanie niepasujące do 4 gwiazdek. Śniadania z niewielkim wyborem przeciętnych produktów. Za to kolacje podawane z wielką pompą - rozczarowujące. Bardzo słaby wybór (mięso-ryba i tak stale). Dyskusyjne smaki, niewielka porcja (jedno danie główne i przystawka + równie symboliczny i nijaki deser). Miotający się kelnerzy (w skrajnym momencie czas oczekiwania na podanie przystawki wyniósł 50 minut). Różnica szczególnie widoczna po wizycie, w którejś z nieodległych knajpek, gdzie jedzenie jest znakomite.
141424347
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem