Opinie o Magiczne Południe

5.4/6 (1163 opinie)

5.4/6
1163 opinie
Intensywność programu
4.8
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.5
Transport
5.7
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    maaarooooko

    Fajna ale monotonnie dlugie pobyty w hotelach. Malo czasu w odwiedzanych obiektach. Jedzenie w kilku żenujące...

    justyna, warszawa - 08.05.2015

    9/12 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Shopping z Rainbow

    Program to głównie shopping. Jeśli myślicie, że u producenta szafranu, w zielarni berberyjskiej czy w dolinie róż coś ciekawego zobaczycie, to Was rozczaruję. To tylko postoje na zakupy, skrupulatnie pilnowane przez pilotka Magdę. Pani ta chyba nienawidzi swojej pracy, serwuje hamskie komentarze i wiecznie chodzi naburmuszona. Odradzam.

    Ag.ujma@gmail.com - 13.02.2025

    11/12 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Jakość obsługi

    Maroko jest piękne i to jest fakt niepoważalny.Jakość obsługi ze strony firmy RAINBOW bardzo mierna.Byłem wraz z żoną w Maroko po raz drugi.Poprzednio z inną firmą w 2015r,również na imprezie objazdowej. Hotele byle jakie,wyżywienie mierne.Pani przewodnik wyraźnie niedouczona.Dbała przede wszystkim o własny interes ,naciągając uczestników na zakupy.Po autokarze krążyły listy chętnych na zakupy.Nie można było się dowiedzieć o możliwościach zakupu w innych miejscach niż od Pani przewodnik.

    Sławomir, Lublin - 06.05.2019

    26/30 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Niezbyt dobra opinia

    Wyjazd Magiczne Południe oceniam ogólnie na 3. Uważam, że biuro Rainbow nie dba o zadowolenie klientów, źle dobiera pilotów. Skumulowanie 2 autokarów z turystami powoduje, że turyści "depczą sobie po piętach" ,a pracownicy zwiedzanych obiektów i hoteli nie mogą nadążyć z obsługą.

    Iwona, Bełchatów - 15.04.2019

    15/19 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem