Opinie o Amadil Ocean Club

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(75 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w hotelu Amadil

    Dorota 12.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel w bardzo dobrej lokalizacji i to jest jego największy atut. Niestety pokoje a przede wszystkim korytarze wymagają generalnego remontu. Najgorsze wrażenie robi stara, bardzo brudna śmierdząca wykładzina dywanowa na korytarzach. Nie pomaga nawet automatyczny odświeżacz powietrza, którym próbuje się ukryć brzydki zapach. Pokoje dosyć duże, dobrze wyposażone, nieremontowane od wielu lat, do których wstawiono całkiem fajne meble. Części wspólne utrzymane w nienagannej czystości. Jeżeli chodzi o jedzenie to jest ok, każdy znajdzie coś dla siebie. Dobra kawa i soczek pomarańczowy do śniadania. Niestety podczas obiadu brak wolnych stolików gdyż obsługa kelnerska nie sprząta ich na bieżąco. Przy hotelu przepiękna plaża na której hotel posiada wydzieloną część z leżakami. Niestety po napoje trzeba chodzić do baru przy hotelu. Jeżeli chodzi o basen to przy nim dostępna jest spora liczba leżaków i zawsze można znaleźć jakiś wolny. Bardzo głośna muzyka nie daje szansy na relaks. Ogólnie uważam, że hotel ma potencjał ale musi przejść konieczne remonty. W związku z tym że wczasy kupiłam w promocyjnej cenie to relacja ceny do jakości wypadła dobrze. Jednakże kolejny raz wybrałabym niedaleko oddalony Riu Tikida Palace. Opiekę rezydentów jak i ofertę wycieczek fakultatywnych oceniam bardzo pozytywnie. Maroko to magiczny, klimatyczny i przesiąknięty zapachami orientu kraj, warty odwiedzenia.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Przeciętny

    Monika 20.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    hotel oceniam 6/10 Na pierwszy rzut oka super, ładna recepcja i wnętrze hotelu Jedzenie to najsłabszy punkt hotelu, mały wybór i nie bardzo było co wybrać. Zarówno my jak i inni goście bardzo narzekali ze nie ma co zjeść. Pokoje niby ładne na pierwszy rzut oka ale jak się przyjrzeć to widać zużycie. Stan drzwi wejściowych niedopuszczalny - podrapane i nic z tym nie robią zamiast odmalować. Plus to blisko do oceanu. polecam dla osób niewymagających szukających bazy wypadowej. Na basenie tylko kilka parasoli, jeśli nie chcesz się opalać a przyjdziesz za późno usłyszysz ze wszystkie parasole są zajęte i Cie oleją. Zero próby zorganizowania czegoś. W ofercie miała być plaża dla gości hotelowych- w rzeczywistości jej brak. Kupa usypanego Piachu z którego nie da się skorzystać.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    hotel Amadil

    Ewa 15.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Ostatni raz byłam z tym biurem podróży .Hotel Amadil. jeśli chodzi o zaopiekowanie przez rezydenta. to tak jakby go nie było. Aplikacja pokazuje wszystkie godziny odlotu i przylotu. brak klimatyzacji w pokoju. to uciążliwe nocą gdy masz zamknięte okno bez klimy się nie da. a przy otwartym komary .codzienne moje interwencję w recepcji po 5 dniach osiągnęły skutek. jedzenie każdy coś znajdzie . owoce tylko banany i melon. Hotel spokojny . proszę uważać i nie dać się oszukać wjazd z hotelu na lotnisko mieliśmy o 23 .30. o 12 .00 wymeldowanie z pokoju .przedłużenie zrobiliśmy za 10 euro za godz. tylko na 6 h można. rezydent zapewniał ze al inclusive działa do naszego wyjazdu. niestety w hotelu Amadil wyproszono nas z kolacji. po rozmowach z rezydent która tylko odpisuje i odbiera z aplikacji usłyszeliśmy że polityka hotelowa si ę zmieniła i można kolację w lokalnych za opłatą sobie kupić śmiech na sali. hotele obok jak iberostar mieli wszystko a też byli z reinbow. nie polecam Amadil. może Iberostar jak chwalili inni na lotnisku warto zamawiać .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt sierpień 2025

    IZABELA, - 02.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Zdjęcia hotelu odbiegają mocno od rzeczywistości. Obskurny z zewnątrz. Doba hotelowa kończy się o godz. 11:00. Goście muszą opuścić pokój. Jeśli masz nocny lot - masz problem, nie zjesz, nie napijesz się i nie możesz się umyć. Dobrze, że z WC można skorzystać. Po grupowej "awanturze" z menagerem hotelu ( Pani rezydent nie chciała pomóc, kazała załatwiać sprawę indywidualnie) , wyraził zgodę na pozostawienie opasek i korzystanie z hotelu, oprócz kolacji. Dobre i tyle.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wypoczynek

    Aleksandra, Żyrardów 17.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Witam, jest to jeden z najgorszych hoteli w jakim byłam. Nie wiem czy dałabym mu 3 *. Zacznę od pokoju który cały czas pachniał stęchlizną. Wykładzina na korytarzach totalnie brudna, chyba była nie prana kilka lat. Stołówka to wielka pomyłka. Mały asortyment jedzenia. Codziennie to samo. Brak osób sprzątających na sali. Totalny chaos. Przekąski miedzy posiłkami to wystawiony przed lunchem 1 stół przy barze z drinkami z resztkami bułeczek/ babeczek ze śniadania, natomiast po lunchu wystawione 3 stoły na 1 godzinę również z podobnymi przekąskami słodkimi do których były kolejki. Basen 1 godz przed otwarciem basenu tworzyła się kolejka żeby zająć dobry leżak ponieważ 30% leżaków było w katastrofalnym stanie. Generalnie porażka. Wyjazd do Marrakeshu nic ciekawego jakby nie mieli nam co pokazać. Jest to tylko moja opinia i moich znajomych.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Plaża hotelowa

    Renata 30.06.2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Przez cały pobyt od 20.06. do 26.06.2025 Plaża była nieczynna ,z powodu budowy infrastruktury plażowej, Przy zakupie wczasów nie było żadnej informacji że strony biura w którym wczasy były zakupione, ani na stronie hotelu. Gdybym wiedziała o tym fakcie mój wybór hotelu na pewno byłby inny.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Amadil

    Pawlak 06.01.2016 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Nie zdecydowałabym się drugi raz na ten hotel, obsługa jest miła jak dostaje napiwki, ciężko doprosić się o sztućce. Bardzo niemili barmani,skaczą tylko wokół Niemców i Francuzów. Sylwester za te pieniądze, to totalna porażka. Nie polecam!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Początek września 2025

    BEATA, 08.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel stary, pokoje do totalnego remontu, brudny. Dużo Marokańczyków w hotelu, którzy zachowują się okropnie. Plaża piękna i położenie hotelu super.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    "Standard" pokoju.

    Krzysztof, Warszawa 14.05.2019 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Po przyjeździe dostaliśmy pokój z okropnym widokiem na parking, zamiast z widokiem na ocean, za jaki dopłacaliśmy. Dopiero po interwencji rezydenta, na drugi dzień, przenieśliśmy się do należnego nam pokoju. W naszym nowym pokoju nie działało kilka żarówek, mimo zgłoszenia do recepcji do dnia wyjazdu nie zostały wymienione. Drzwi na boczny balkon miały kilku centymetrową szczelinę, co przy silnym wietrze powodowało przeciąg i hałas przez całą noc w pokoju. Po kilku prośbach w recepcji o naprawę, przyszedł konserwator i "uszczelnił" drzwi papierem toaletowym z łazienki. W łazience w miejscu bidetu były zaślepione rury.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Okolica ciekawa, ocean wspaniały i ciepły, hotel niestety co najwyżej przeciętny

    Dariusz, Sosnowiec 27.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel bardzo przestronny, ładny choć widać po nim już swoje lata. Jedna z przeszklonych wind całkowicie nieczynna, 2 pozostałe jeżdżą jak chcą. Odpadają kafelki na schodach i miejscami odpada na korytarzu sufit. Pokój niewielki, ale funkcjonalny. Łóżka są wygodne, a klimatyzacja działa bez zarzutu. Codziennie wieczorem animacje, ale w podziemiach i z tego powodu nie chodziliśmy na nie. Sprzątanie pokoju pomimo codziennych napiwków bardzo ogólnikowe, za to codziennie zmieniane ręczniki. Najsłabszym elementem jest wyżywienie. Bardzo mały wybór i w małych ilościach. Jeżeli coś się skończy to może doniosą, a może nie. Stolik warto posprzątać samemu, bo na obsługę ciężko się doczekać, często też trzeba kombinować sztućce, bo obsługa doniesie, ale po upomnieniu po 10-15min. Jest to opinia nie tylko moja, ale praktycznie wszystkich gości hotelu. Trafiają się oczywiście owoce morza, ale ogólnie jedzenie wypada baaardzo słabo. Na koniec pobytu nie zabrano nam opasek, ale już na kolację nie zostaliśmy wpuszczeni (wylot przed 23.00). Wybór drinków ograniczał się do 5 podstawowych wliczając w to zwykłą czystą i whisky. Na plus butelkowane napoje: pepsi, 7 up, mirinda i lokalne piwo 0,25ml. Kelnerzy po otrzymaniu napiwku, są do akceptacji :-) Polecam się zapisać (zaraz po przylocie) na kolację Marokańską – jedzenie jest smaczne i miła atmosfera. Basen otwierany tuż przed 9.00, ale często o 9.15 nie ma już wolnych leżaków. Nie ma wydzielanych ręczników, więc często ich brakuje. Goście biorą większą ilość i rezerwują sobie miejsca zarówno na basenie jak i na plaży. Ocean super, nie ma co brać masek do nurkowania, ale można poskakać przez spore fale. Na plaży mnóstwo miejscowych sprzedawców – pączków, słonecznika, herbaty, lodów, piłek, bransoletek, chust, figurek, okularów, itd.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem