Opinie o Amadil Ocean Club

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(74 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wyjazd lipiec 25r.

    K 28.09.2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Pani Paulina silnie nastawiona na sprzedaż wycieczek fakultatywnych, brak pani Pauliny ogólnej wiedzy o kraju w trakcie wyjazdu autokarem na wycieczki...hotel raczej nastawiony na turystów mowiacych po fran., niektóra obsługa hotelu słabo znała j.ang.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    bardzo przyjemny hotel

    Agata Jankowska 24.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Świetne położenie hotelu, przy samym oceanie, piękne lobby, pokoje codziennie sprzątane, jedzenie świeże, różnorodne, każdy znajdzie coś dla siebie. Program animacyjny zapewnia atrakcje. Obsługa hotelu miła, jedyne co jest do zmiany to dość zużyte i miejscami brudne wykładziny na korytarzach.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie Polecam

    Krzysztof, -- 23.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel, przeciętny choć pokoje całkiem niezłe szczególnie te od strony Oceanu te z widokiem na niby ogród to porażka i smród !!W załączeniu relacja. Obsługa jest miła szczególnie kobiety, faceci kłamią i ciągle kombinują. Przykładem jest wymiana waluty w recepcji gdzie gość chciałbyś okraść podczas wymiany przy 100$ na 10$ podczas wymiany. Obsługa w restauracji potrafi myć szkło na biegu w wiaderku od lodu i podać go gościom. Na plaży lub basenie od południa obsługa zbiera ręczniki składa i podaje następnym klientom. Jedzenie bardzo przeciętne każdy dzień to samo i nic nowego lokalnego. Hotel można ocenić na 2/3 *** i to maks. Byliśmy z firmą Rainbow która nie interesuje się co się w hotelu dzieje, na lotnisku rezydencji sobie nie radzą. Nie Polecam!!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Słabo

    Gdańsk 19.07.2014 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    słabo !!!!!!!!!!!!!!!! po raz który firma Raibow nie spełniła naszych oczekiwań, żadamy zadość uczynienia. Ogłądliśmy pobyt z innej firmy mało że mniej zapłacili to obsługa była o niebo lepsza, wyżywienie super, czyściej . Rainbow Tours ma się starać lepiej bo zbankrutuje opinia idzie w świat a to najlepsza reklama. Gdzie ten regulamin oznaczyłem ale nie akceptuję( nie można inaczej wysłać opini) nie można go przeczytać jakś fikcja. Poczta do uwag forularza to lipa nie działa.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem