Opinie o Anezi Tower

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(93 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.6
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.1
Pilot
5.5
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Transport
5.5
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Klątwa 10 piętra...

    Beata, --- 17.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Całkiem fajny hotel w bardzo dobrej lokalizacji, najgorszy punkt hotelu to dwie małe windy na taki duży hotel ,które w dodatku jeżdżą jak chcą, mając pokój na górnych piętrach traci się mnóstwo czasu na transfer w górę czy w dół. Pierwsze wrażenie po wejściu do pokoju bardzo negatywne, brudne ściany ,brudne firanki, łazienka tragiczna. Jednak wspaniały widok z balkonu wszystko rekompensował, po jakimś czasie przestaje się zwracać uwagę na pewne niedociągnięcia. Wyżywienie wystarczające, jeżeli cena byłaby w miarę dobra wróciłabym do tego hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Wakacje we dwoje

    MATEUSZ, Wieliczka 16.09.2019

    Hotel odnowiony, czysty. Pokoje sprzątane codziennie, pokój dostaliśmy na 7 piętrze z widokiem na miasto i ocean. Jedzenie monotonne, co 2 dni powtarzało się to samo aczkolwiek wybór jest ogromny. Droga na plażę nie jest taka prosta jak to jest zawarte w opisie hotelu, do pokonania jest ponad 100 schodów co nie jest zbyt przyjemne w tej temperaturze. Pobyt ogółem był udany, rezydentka miła i pomocna.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Ocena hotelu

    Agata, Poznań 10.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel odpowiadający 4 gwiazdkom. Bardzo uprzejmie sprzątaczki, które codziennie sprzątały pokój. Pokój duży, mimo braku dopłaty za pokój z widokiem na ocean, otrzymaliśmy pokój z bocznym widokiem na ocean oraz na Kazbę. Byliśmy w hotelu we wrześniu, w związku z tym nie było maksymalnego obłożenia hotelu, były miejsca przy basenie, nie było tłoku w restauracji hotelowej. Minusem jest wolna obsługa w recepcji hotelowej. Duży plus dla pracowników restauracji (kelnerów) za dokarmianie hotelowych kotów,

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Marcowy Agadir

    Barbara, Tarnowo Podgórne 08.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Na pewno nie są to cztery gwiazdki, ani nawet 4 słoneczka, które podaje Rainbow, w mojej ocenie jest to hotel przeciętnej klasy turystycznej - góra 3 gwiazdki. Hotel jest dobrze położony, jednak w nocy straszny hałas z ulicy. Śniadania smaczne, kolacje nie wiem, bo jedliśmy na mieście. Pokój mieliśmy codziennie posprzątany i świeże ręczniki. Wiedzieliśmy, że napoje są do posiłków dodatkowo płatne, ale ceny są skandalicznie wysokie, nie ma karty napojów, więc o wszystko trzeba się pytać kelnera, co nie jest komfortowe. Łazienka w okropnym stanie - do poprawy - zapychany odpływ w umywalce oraz ściana pod prysznicem pomalowana tylko farbą, cała w zaciekach - robią obrzydliwe wrażenie. Plaży hotelowej niestety nie znaleźliśmy. Gdyby nie to, że kupiliśmy wycieczkę w okazyjnej cenie, byłabym zawiedziona tym hotelem. Samo Maroko bardzo polecam, ciekawy barwny kraj, serdeczni ludzie - pobyt będę wspominać dobrze.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem