Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wbrew opisowi nie ma podgrzewanych basenów, klimatyzacja nie działa ( 4 piętro, przed renowacją), jedzenie monotonne - codziennie 90% to samo. Próba upchnięcia 3 osób do małej dwójki - najwyżej dostawimy Państwu 1 łóżko do pokoju; także pomimo próśb nie dostaliśmy trzeciego ręcznika. Recepcja uparcie ignoruje wszystkie prośby.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po pierwsze to nie są 4*! Absolutnie! Zdjęcia nieaktualne . Pokój jeszcze do zaakceptowania, ale łazienka to porażka!!Hotel wymaga remontu. Chcieliśmy zmienić pokój, lecz następny na 2 piętrze był w takim samym standardzie. Apeluję do Rainbow- podajcie w opisie ,że to jest marokańska standaryzacja, na pewno nie europejska. Słabe 3*. Agadir. Wieczna mgła, ocean oddaje ciepło. W kraju 30 stopni ,a tutaj 19 i pochmurno, mgliście, chłodno. Na 8 dni pobytu, plażowania 2. Warto to wiedzieć ,wybrać świadomie i zabrać coś z długim rękawem.