5.3/6 (166 opinii)
Kategoria lokalna 4
3.5/6
Agadir to ciekawe miejsce pod wzgłędem odpoczynku, mikroklimat panujący tutaj to coś wspaniałego. Stary hotel dość czysty lecz ręczniki były zabierane codziennie o godz 10 a zwracane dopieto około 16 godz. Najbardziej jestem rozczarowany rezydentami, są to niewłaściweosoby na danym miejscu.
3.5/6
Infrastruktura hotelu z zewnątrz wygląda ciekawie i zaspokaja potrzeby rekreacyjne, natomiast obiekt wewnątrz - korytarze prowadzące do pokoju wyglądają jak z innej epoki. Obsługę hotelową czasami trzeba było prosić o sprzątnięcie pokoju. W naszej łazience był zapchany odpływ pod prysznicem, pomimo zgłaszania awarii naszej rezydentce i zapewniania nas, że odpływ będzie drożny, to do końca naszego wyjazdu nic w tej kwestii nie zmieniło. Natomiast priorytetową sprawą rezydentki była sprzedaż olejków i organizacja wycieczek.
3.0/6
Hotel fajny, ale Rainbow Tours zawiodło! 02 września przez facebookowy czat zadałam pytanie, cytuję: W hotelu Allegro powinniśmy zostać zakwalifikowani w pokoju superior, a zostaliśmy zakwaterowani w pokoju dokładnie takim samym jak osoby, które miały wykupiony pokój standardowy. Uzyskałam taką odpowiedź: Aktualnie nie widzę dodatkowych informacji na temat tego, czym one się różnią. Specyfikacja wygląda następująco: pokój standardowy, Dwuosobowy, Pokój standardowy Pomieszczenie: Metraż około 23 m21 pomieszczenieBalkon / taras Dostawka: Sofa / fotel Łazienka: Wanna i/lub prysznicSuszarka do włosów Widok: Od strony basenu Od strony ogrodu Wyposażenie pokoju: Klimatyzacja indywidualna Ogrzewanie Sejf płatny ok. 25 MAD/dzień Lodówka/mała lodówka TelefonTV-Sat.Wi-Fi pokój superior: Ponad 320 pokoi 2-osobowych (możliwość maksymalnie 1 dostawki dla dziecka w formie rozkładanego łóżka) z łazienkami i WC. Ponadto w pokojach: klimatyzacja sterowana indywidualnie, TV-sat, telefon, sejf (ok. 25 MAD/dzień) oraz balkon lub taras. Wszystkie pokoje z widokiem na ogród lub basen. Na życzenie hotel udostępnia bezpłatnie łóżeczko dla dziecka do 2 lat. Różnica w cenie pokoi wynosi ponad 400 zł! W hotelu Allegro powinniśmy zostać zakwaterowani w pokoju superior z widokiem na morze, a zostaliśmy zakwaterowani w pokoju dokładnie takim samym jak osoby, które miały wykupiony pokój standardowy. W rzeczywistości mieliśmy boczny widok, ale na toalety. W uwagach dla hotelarza prosiliśmy o pokój z dwoma łóżkami oraz z widokiem na basen lecz nikt nie wziął tego pod uwagę. Pytaliśmy rezydentki, ale nie wiedziała jaka jest różnica między pokojem standard, a superior. Miała zrobić notatkę w tej sprawie i wysłać do Rainbow, ponieważ powiedzieliśmy, że złożymy reklamację. W dniu 8 września gdy odwołany został lotnie mogliśmy liczyć na pomoc Organizatora imprezy. Nawet rezydent nie raczył odebrać telefonu i nam pomóc. Nikt z Rainbow nie poinstruował nas co powinniśmy robić w związku z odwołanym lotem. Nikogo nie obchodziło czy nikt nie ucierpiał w trzęsieniu ziemi. Nikt z Rainbow nie raczył poinformować nas kiedy nastąpi wylot, wyjazd z hotelu. Czy to są Wasze standardy!
2.5/6
Hotel zdecydowanie do remontu,pokoje bardzo skromne ,zniszczone,jedzenie ok ,baseny ok,miejscówka ok ,słabe wifi