Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od tego, że nie jestem "czepialski". Podróżuję od wielu lat i pierwszy raz zdążyło mi sie poprosić o zamianę pokoju. Otóż zostaliśmy zakwaterowani w budynku bocznym w pokoju na poziomie "0" (schodziło się tak jak do piwnicy). Pokój nie był remontowany od wieków. Przez okno balkonowe było wyjście na taki taras połączony z innymi pokojami, w ktorych notabene mieszkali sami animatorzy. Widok był taki, że przed nami był wysoki mur (minimum 4-5 m.) i boczna ściana. No nie powinienem narzekać bo miałem przecież pokoj standardowy. Jednak ten pokój miał wiele do rzyczenia. Były w nim dwa łóżka połączone, jedna wąska półka na ścianie na której stał zepsuty tv. Półki w szafie sie rozpadały i to było wszystko. Na dodatek było brudno. Tak jakby w ogóle nie używano detergentów do czyszczenia. Myślę sobie Hotel 4* to do czegoś zobowiazuje. Rezydentka Agnieszka szybko załatwiła zamianę pokoju. Dostaliśmy pokój w tej samej części hotelu ale na pietrze. Tam sytuacja była trochę lepsza ba chociaż było normalne łóżko płaski tv i normalne mebelki ale czystość w łazience miało także wiele do życzenia. Ale to tylko pokoje chyba taki standard w tym hotelu bo reszta była bez zarzutów. Wszędzie czyściutko. Ekipy sprzątające cały czas chodziły bo wszystkich miejscach i zamiatały, zbierali kubki, papierki, itp. Łazienki przy basenach czyściutkie przez cały dzień. W restauracji czy w barach to samo. Nie było do czego się przyczepić. All inclusive - bez uwag. Wyżywienie - bez uwag. Animatorzy - bez uwag (chociaż po francusku). Ogólnie wdzystko super tak jak w ofercie, jedyny mały minus to te pokoje. Trochę czułem się jak gość drugiego sortu bo na pierwszym miejscu byli francuzi. Może Rainbow powinien bardziej przyjrzeć się rezerwowanym pokojom. Acha jeszcze jedno - położenie hotelu: prawie w centrum Agadiru, blisko ocean, piękna promenada, dużo barów, restauraji, klubów, jest gdzie pochodzić. Pobyt uważam za bardzo udany.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czytając opinie z wcześniejszych lat na temat hotelu odniosłam wrażenie że standard nieco się obniżył. Hotel może i odnowiony, ale tylko na pierwszy rzut oka, albo może kilka pokoi do zdjęć... Lustra w pokojach zniszczone, w toalecie przykry zapach z kanalizacji i latające muszki, niedomykające się okna. Recepcjonista przy meldowaniu zażądał zapłaty podatku turystycznego, mimo że ten został już wliczony w całość ceny pobytu. Po pokazaniu umowy i interwencji rezydenta na drugi dzień problem został rozwiązany, a osoby które zaplaciły podatek (50 EUR/os.) otrzymały zwrot pieniędzy. Z plusów okolica hotelu bardzo zadbana i czysta, plaża również, i w bardzo bliskiej odległości od hotelu (wystarczy przejść przez ulicę). Przed hotelem w dzień i w nocy stał patrol policji, więc można było czuć się bezpiecznie. Animatorzy rozmawiają dobrze po angielsku i francusku, starają się, aby nikt się nie nudził i dbają o gości. Kelnerzy i barmani również świetnie wykonywali swoją pracę. Natomiast sprzątanie pokoju wyglądało w ten sposób, że zostało prześcielone łóżko i tyle, żeby śmieci zostały wyrzucone musiałam na środek pokoju wystawić kosz z którego śmieci dosłownie się wysypywały.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel nie jest zły odnowiony oprócz korytarzy, jedzenie tragiczne monotonne i mało, basen mały jak na taki hotel i mało leżaków trzeba było rano wstawać i zajmować ponieważ o 11 nie było by się już gdzie położyć, obsługa i animatorzy przemili i pomocni
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w hotelu w drugiej połowie sierpnia. Obłożenie hotelu spore, głównie turystami anglo- i francuskojęzycznymi. Infrastruktura hotelu nie robi wielkiego wrażenia. Na biało pomalowane budynki wyglądają na nieświeże, w odróżnieniu od bardzo zadbanego ogrodu. Największymi zaletami hotelu były obsługa w restauracji (w zasadzie tylko ta kolacyjna, bo przy obiedzie zdarzało się nam być pomijanymi przez kelnerów), lobby i na recepcji, oraz bardzo dobra jakość i różnorodność posiłków. Na plus należy też zaliczyć położenie hotelu. Co prawda nie jest w pierwszej linii brzegowej, ale od tylnego wyjścia do wydzielonej plaży idzie się zaledwie 3 minuty. Na bardzo szerokiej plaży części hotelowej pilnuje pan z obsługi. Z basenu w zasadzie nie korzystaliśmy – jest bardzo głośno i tłoczno. Jeśli ktoś chce wypocząć – to można polecić plażę. Z animacji również nie korzystaliśmy (ani tych w ciągu dnia ani wieczornych), więc nie oceniamy.