5.5/6 (483 opinie)
Kategoria lokalna 4.5
6.0/6
Hotel zasługuje na uznanie pod względem jakości.Pokoje bardzo czyste i dobrze wyposażone. Bardzo dobre wyżywienie, ogromna stołówka. Dobrej jakości wino do posiłków.
6.0/6
Rewelacyjny hotel i obsługa. Jedzenie pyszne, super drinki. Pokoje rodzinne przestronne, czyste. Dużo lezaków przy basenie. Baseny zadbane.
6.0/6
Po późnym dotarciu do hotelu - przed zameldowaniem od razu zaproszono Nas na kolację . Hotel nie jakoś super , ekstra nowy ale ma swój klimat . Ogromne wrażenie zrobiła na Nas obsługa - REWELACJA. Miła, uśmiechnięta , wesoła załoga . Czuć , że panuje w hotelu wakacyjny klimat . Młodzi ludzie a z wyczuciem potrafią zabawić każdego z wczasowiczów. Jeśli ktoś obawia się bariery językowej to śmiało możemy stwierdzić , że obsługa rozmawia chyba w każdym języku :) Jeśli chodzi o jedzonko - to każdy znajdzie coś dla siebie . Okolice bardzo bezpieczne . Policja przechadza się promenadą praktycznie 24h także spacer w środku nocy nie stanowi problemu. Animacje nad basenem ze smakiem . Jeśli masz ochotę się bawić to tak. Jeśli odpoczywasz to nikt na siłę z leżaka Cię ściągać nie będzie . Gdybyśmy mieli komuś polecić hotel Iberostar to zdecydowanie TAK.
6.0/6
Gościłem w tym hotelu już drugi raz. Hotel po remoncie ale powiem, że przed remontem oferta restauracji była lepsza. Animatorzy na szczęście nie nachalni jak ktoś miał życzenie brać udział w jakiejś formie aktywności to proszę jak nie to nie. Woda w basenach mogłaby być cieplejsza i lepiej oznakowana głębokość basenów. Niestety co nie zmieniło się w tym hotelu to czas oczekiwania na pokój trzy godziny w 4 gwiazdkowym to chyba lekka przesada. Teraz trochę o Państwa pracownikach czyli rezydentach Rainbow to chyba żart że oni są przedstawicielami Waszej firmy. Tak niekompetentnych osób to nie spotkałem. Przyjechaliśmy przed świętem ofiarowania do Maroko, jadąc w autokarze z lotniska żadnej informacji na ten temat a w tych dniach wszystko(sklepy, restauracje, suk) było zamknięte nawet taksówki nie było przed hotelem. najlepiej wychodził Waszej rezydentce handel olejem arganowym którego całe reklamówki potrafiła przynosić i rozprowadzać wśród gości hotelowych(Polaków).