Opinie o Kenzi Europa

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(170 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Maroko

    Karolina, Luboń 01.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Wszystko. było bardzo dobrze pokoje czyste obsługa miła poprostu promenada piękna jedzenie dobre jedynie w łazienkach brak mydła

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wakacje z dziećmi

    JOLANTA, Kosakowo 13.09.2021

    Hotel położony blisko plaży . Czysty , jedzenie dobre. Pogoda idealna .Zjeżdżalnie , aerobik , dla dzieci zabawy,teatrzyki, dyskoteki codziennie. Dla każdego członka rodziny była rozrywka. To już były kolejne wakacje w Maroko i napewno wrócimy;)

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Kenzi Europa - pobyt

    Agnieszka 05.10.2024

    Hotel Kenzi Europa prezentuje raczej przeciętny standard. Rozmieszczone w dwóch 7-piętrowych budynkach pokoje są w miarę przestronne, codziennie sprzątane, ręczniki codziennie wymieniane. W pokoju klimatyzacja, lodówka, dodatkowo płatny sejf, balkon – u nas bez dodatkowej opłaty z bocznym widokiem na ocean. Dużym atutem hotelu jest jego położenie: przy ulicy, po przejściu której wchodzi się na lokalny bazar, pełen kramików i sympatycznych, ale nie nachalnych sprzedawców. Po kilkudziesięciu metrach wychodzi się na promenadę i zejście prowadzące bezpośrednio do wydzielonej, hotelowej plaży. Promenada tętni życiem, w jej centralnym punkcie, blisko hotelu jest duży plac, na którym wieczorami odbywają się imprezy. Plaża szeroka, piaszczysta, czysta, ciągnie się kilometrami - od mariny do terenów królewskich; łagodne wejście do oceanu. W hotelu jest basen z brodzikiem dla dzieci i zjeżdżalniami, przy basenie leżaki. Ze względu na remont jednego z hotelowych budynków obłożenie hotelu było o połowę mniejsze, dzięki temu nie brakowało miejsc przy basenie, ani w restauracji. Jedzenie raczej monotonne, wybór dań i potraw niezbyt duży, ale wszystko smaczne i świeże, w każdy wieczór inna kolacja tematyczna. Wśród gości hotelowych przeważali Polacy, Marokańczycy i Francuzi. Hotel ratują ludzie: obsługa w restauracji i barmani. Wszyscy przemili, sympatyczni, rozmowni – również w języku polskim, serwują dania i drinki sprawnie i z uśmiechem, szybko zapamiętują preferencje gości, co zwiększa jakość obsługi. Po zgłoszeniu w restauracji nietypowej alergii pokarmowej kucharze codziennie specjalnie przygotowywali oddzielne potrawy. Do minusów pobytu należy, niestety, zaliczyć rezydentki. W drugim dniu pobytu odbyło się spotkanie, podczas którego rezydentka przekazała podstawowe informacje dotyczące możliwości kontaktu z nią, ofertę wycieczek fakultatywnych oraz zebrała pieniądze za wybrane wycieczki. Zdecydowałyśmy się z koleżanką na dwie wycieczki, które odbywały się tego samego dnia. Pani rezydentka zapewniła nas, że obie wycieczki dzieli ok. 1,5 godziny przerwy, więc bez problemu zdążymy. Niestety, pierwsza wycieczka do Essaouiry rozpoczęła się z kilkunastominutowym opóźnieniem, które stopniowo się zwiększało (kilku turystów spóźniło się 30 minut, w drodze powrotnej autokar został zatrzymany przez żandarmerię i kierowca płacił mandat). Widząc to poprosiłyśmy naszą pilotkę, panią Karolinę, o interwencję w sprawie drugiej wycieczki: zasugerowałyśmy, żeby zmienić kolejność zbierania turystów, co pozwoli nam zdążyć. Kiedy o godzinie 19:00 autokar zatrzymał się pod naszym hotelem pani Karolina poinformowała nas, że mamy 15 minut żeby się przebrać i przygotować do drugiej wycieczki. O godzinie 19:15 przyjechał pod nasz hotel kierowca i wtedy okazało się, że w ogóle nie ma nas na liście. Kiedy po interwencji wsiadłyśmy wreszcie do autokaru to byłyśmy pierwsze. Oznacza to, że obie rezydentki nie dopilnowały sprawy. Mimo tego cały pobyt w Agadirze oceniam i będę wspominać jako udany!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam 😁

    AGNIESZKA, Gdynia 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel obsługa na 6 jedyne do czego mogę się doczepić to jedzenie . Monotonne codziennie to samo zero urozmaicenia . Ale ogólnie polecam

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    pobyt w okresie pandemii

    Sławomir, Płock 05.10.2021

    Byłem z żoną na pobycie w hoteli we wrześniu 2021r. w okresie pandemii i myślałem, że będzie gorzej z powodu ograniczeń. Wprawdzie były one spowodowane godziną policyjną od godz. 21.00 i noszeniem maseczek w pomieszczeniach i poza nimi, ale nie było to rygorystycznie przestrzegane przez turystów. W hotelu w paseczkach chodziła obsługa hotelowa i płyny dezynfekujące były wszędzie wystawione. Ale z powodu godziny policyjnej berek hotelowy był zamykany o godzinie 21.00 i codzienne występy animatorów kończyły się też o tej porze. Nie można było także wyjść na zewnątrz na miasto. Zatem po 21.00 nie było zbytnio co rozbić, bo nawet programów telewizyjnych nie było zbytniej możliwości oglądać, chyba, że np. w języku francuskim ( programu polskiego nie było). Jedzenie było dla mnie wyśmienite i można było się najeść. Również w pokojach było codziennie sprzątane. Zresztą na terenie całego kompleksu hotelowego było czysto i zadbanie. Wypoczęliśmy z żona w ciszy i spokoju, zupełny relaksik. Pozdrawiam

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Naprawdę udane wakacje

    Natalia, Warszawa 08.03.2020

    Wyjątkowo udane wakacje w przyjemnym i komfortowym hotelu. Położenie hotelu idealne, tuż obok promenady, niedaleko sklepów, obok mini zoo. Ze zdecydowanych plusów: łazienka czysta i ładna (wanna z prysznicem, toaleta, bidet, umywalka, duże lustro) elegancko i CZYSTO. Bardzo wygodne łóżka dwuosobowe. Nie wiem czy były łączone ale nie wyczuwałam połączenia co czasem bywa problemem, łóżko dla dziecka spore i wygodne. Mieliśmy pewne problemy z zamkiem do drzwi ale daliśmy radę. Trzeba pamiętać że sejf w pokoju NIE JEST W CENIE. Pokój ładny, TV działa, średnio duży balkon. Piękny widok na miasto i zatokę (to było ostatnie piętro). Kuchnia w porządku, bez szału ale i bez większych zastrzeżeń. Absolutnie niezrozumiała polityka wydawania napojów w restauracji, były tam ekspresy do kawy (ale czynne tylko do śniadania) i maszyny do napojów gazowanych. Niby zawsze można było pójść do baru po kawę czy niegazowane soki ale bieganie tam podczas obiadu czy kolacji (bo wtedy zawsze ekspresy były niedostępne w restauracji) nieco wkurzało. Plus za świeżo wyciskane soki i przygotowane na gorąco placki i naleśniki. Niestety obsługa nie zawsze miła i zdecydowanie oczekująca dodatkowych napiwków. Szkoda też że były dziury w dostępie do przekąsek, często chcieliśmy coś zjeść ok 17-19 a właśnie wtedy nie było takiej możliwości bo przekąski do 17 a kolacja od 19. Drinki w barze liche, ale to kwestia gustu. Fajne animacje i wieczorne mini disco dla dzieci. Przez dwa dni nie działało podgrzewanie basenu i woda było chłodna (byliśmy w lutym, więc było to istotne), plac zabaw dla dzieci mocno umowny, poza huśtawką wiele tam nie było. Teren ładny choć niewielki. Generalnie polecam ze względu na położenie, fajnych animatorów, czystość i cenę.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Było fajnie

    Teresa, Rokietnica 07.07.2025 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Agadir jest świetnym miejscem do wypoczynku i jak komuś zależy na temperaturze ok 25-30 st to lokalizacja jest idealna. Hotel czysty, zadbany i świetnie położony - wszędzie było blisko: na bulwar, którym mozna było wieczorami pospacerować i na wyodrębniną dla hotelową plażę. Wieczorami nie brakowało dobrej zabawy - animacje dla każdego. Zarówno wyposażenie pokoi jak również ich czystość, w tym codzienna wymiana ręczników powinna być atutem nawet dla marudnych klientów, do tego niezwykle uprzejma obsługa -polecam. Wróciłabym tam jeszce raz.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wypoczynek Agadir

    Tomasz, Szczecin 21.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel ładny, zadbany i czysty. Pokój dość duży, codzienne sprzątany. Wyżywienie monotonne. Lokalizacja bardzo dobra. Animacje wieczorne na bardzo wysokim poziomie. Obsługa hotelowa miła i bardzo pomocna. Jedyny minus to brak baru na plaży.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    hotel Kenzi- satysfakcjonujący standard

    Joanna Zabierzów Bocheński 29.03.2014

    Hotel Kenzi bez wątpienia jest świetnie usytuowany. Blisko do prywatnej plaży, do sześciokilometrowej promenady i portu gdzie znalazłam kilkadziesiąt miłych knajpek gdzie można zjeść również marokańskie dania, zapalić sziszę czy wypić mint czai. Sam hotel nie powala,ale dla kogoś jak ja nie ma szczególnie dużych wymagań jest wystarczający. Sprzątanie codzienne, ale Marokanka, której codziennie zostawiałam kilka dirhamów nie była w stanie posprzątać tak dokładnie jak ja bym to zrobiła. Bardzo mi się podobał zadbany ogród hotelowy z pięknymi drzewami, palmami, kwiatami, zieloną trawą, gdzie w cieniu rozkładałam sobie ręcznik i w spokoju mogłam zatopić się w myślach lub w lekturze. Nie jem mięsa i w zasadzie żywiłam się tam pieczywem i słodyczami, bo do niemal wszystkich dań dodane były zwierzęta, nawet sałatki były z rybą. Jeżeli tylko masz możliwość nie płać za obiady w hotelu, ani tym bardzie All inclusive. Wystarczy kilka minut spaceru, by dostać się do miejsca gdzie tanio można zjeść pyszne dania z całego świata.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Kenzi Europa Agadir

    SZYMON, Krosno 01.07.2019

    Czysty hotel, pokoje również. Kuchnia smaczna a dania szybko uzupełniane. Przychodząc 5 min przed zakończeniem posiłku masz dostęp do wszystkich dań. Brak turystów z Rosji pozwala na spokojny posiłek. Przeważają turyści z Francji, Polski. Nieduża ilość Niemców, Czechów i innych narodowości. Jedyne minusy... słabe % alkohole, programy rozrywkowe przede wszystkim po francusku i dla Francuzów. Brakuje takiej słowiańskiej zabawy. Poza tym hotel na plus, obsługa pomocna i uśmiechnięta. Plaża wydzielona troszkę mała i bez jakichkolwiek napojów.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem