Opinie o Kenzi Europa

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(170 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.9
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Bez rewelacji

    Jacek, Bytom 01.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Zacznę od plusów położenie w centrum obiady i kolacje w miarę smaczne nigdy nie brakowało lodu pokoje sprzątane codziennie z wymianą ręczników bezpłatne leżaki na plaży Teraz minusy malutki basen, w pokojach nie ma ani jednej szuflady na drobiazgi tylko 1 bar działał, tylko 3 stoliki na zewnątrz baru notoryczny brak popielniczek a jak już były to nikt ich nie opróżniał zdarzyło się że o 17 zabrakło whyski i szef baru stwierdził że będzie jutro animacje wieczorne od godz. 20 - 21 tańce, 21 - 22 mini disco dla dzieci, 22 - 23 dla dorosłych woda w basenie non stop zimna brudna plaża publiczna ( wycinek hotelowy czysty ale reszta plaży to papiery, worki, pety, różnego rodzaju jarzyny i owoce - marchewki ogórki cytry, pomarańcze to wszystko na lini wody. remont jednego z 2 budynków słychać było pracujące młoty udarowe Podsumowyjąc - chciałem zobaczyć Maroko i widziałem ale za takie pieniądze Turcja, Egipt czy Tunezja to już byłby wypasiony hotel. Ten hotel do przyzwoite *** i nic więcej Dziwią mnie te wszystkie opinie na 6. Gdy

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Bez szału

    jarek 08.07.2017

    Największą zaletą hotelu jest jego położenie, dobre miejsce na wypady na miasto/kazbe/marine itd. Hotel stary, według organizatora hotel przeszedł generalny remont w 2013 chyba wykonawca nie postarał się :) łazienki wymagają remontu na już, karaluch latał radośnie po łazience, klimatyzacja ledwo zipała. Jedzenie w hotelu było ok - mały wybór i bez smaku nawet makaron nie był gotowany w osolonej wodzie. Hotel przyjmuje w dużej ilości gości lokalnych - można poznać ich zwyczaje - niekoniecznie od dobrej strony. Pobyt nie był tragedią było znośnie takie 3 gwiazdki, na 4 wypadałoby się postarać bardziej. I nie liczcie Państwo na plażę - całe miasto tapla się w oceanie (brudna i zatłoczona).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ładnie gdyby nie remont połowy hotelu i plac istnej budowy

    Damian, Srocko 05.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel pomimo wieku czysty i zadbany jak na realia Afryki. Jedzenia nie było jakoś bardzo dużo, ale każdy znalazł coś dla siebie i głodny nie chodził. Kelnerzy bardzo mili, zagadywali po Polsku i bardzo się starali,przynosili do stolika praktycznie wszystko bez proszenia( warto docenić ich napiwkiem za ich pracę). Na ogromny minus informacje zatajone przrz Rainbow-remont całkowity jednego z dwóch budynków hotelowych- istny plac budowy-młoty pneumatyczne, wiercenie, skuwanie tynków, lecące okna... kurz i hałas który nie pozwalał na relaks i wypoczynek przez co trzeba było iść na plażę( niestety na plaży baru brak, a do hotelu spory kawałek). Gdyby nie remont który z pewnością w 2024 roku nie zdąży się zakończyć to za tą cenę hotel wart wyboru.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    Małgorzata, Skoki 18.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Nie zasługuje na 4 gwiazdki. Pokoje duże sprzątane codziennie. Łazienka duża ale niestety z wanną, może komuś to odpowiada ale ja nie lubię wanien w hotelu. Balkon i meble na balkonie też były ale widok na mur. Teren zielony wokół hotelu nieduży, jeden mały basen dla dorosłych, malutki basen dla dzieci i zjeżdżalnie . Plaża po drugiej stronie ruchliwej ulicy. Wydzielony kawałek należacy do hotelu daleko od oceanu . Plaża publiczna brudna pełno niedopałków. Jedzenie jak na 4 gwiazdkowy hotel mało urozmaicone i nieduży wybór. Niby były dni tematyczne ale ja tego nie zauważyłam codziennie było to samo. Śniadanie to masakra z wędlin jeden rodzaj matardeli i jeden rodzaj sera. Większość kelnerów chodziła jak by była obrażona lub za karę. Jeden bar chodź w opisie hotelu było ich więcej,. Ogólnie nie polecam

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    opinia o pobycie REMONT HOTELU

    Sławomir Andrzej, Warszawa 05.11.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    szkoda ze hotel był w remoncie i tylko było słychać stukot sprzętu budowlanego z zapachy farb i wyłączania przestrzeni hotelowej z użycia .Rainbow mógł choć zmienić hotel na inny nie był to sezon a dostępność sądzę była .Brak zainteresowania rezydenta zero informacji spotkanie jedno bez konkretów tylko zbieranie zamówień na souveniry olejki arganowe i wycieczki np Marakesz i tylko2 godziny siedzenia w psuedo aptece gdzie wciskali kity i sprzedawali mieta olejki kremy mydełka szkoda czasu a czas wolny na BAZAR jako atrakcja Marakesz only 1 godzina tragedia NIE POLECAM

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wielkie rozczarowanie

    M.D. 30.09.2024

    Niestety po przyjeździe okazało się, że hotel , basen i ogród są w remoncie. Hałas dookoła nie pozwolił na swobodny wypoczynek. Teren hotelu niestety niewielki, jedzenie bardzo monotonne i w zasadzie brak wyboru: na przemian jajecznica, omlety na śniadanie, a na pozostałe posiłki głównie frytki z nagettsami . Obsługa zniechęcona i mało życzliwa. Ogólnie nic w tym hotelu nie zachwyca. Okolica ładna można trochę pozwiedzać: bazar, góra Kazba i oczywiście delfinarium. Plaża niestety po drugiej stronie ulicy, więc trzeba wyjść hotelu i przejść spory kawałek. Niestety na wydzielonej plaży nie ma ani toalety, ani baru -koszmar. Rezydentka ani razu nie zajrzała do hotelu, zostawiła swoich podopiecznych na pastwę losu, chyba minęła się z powołaniem. Dla dzieci brak jakichkolwiek atrakcji,basen ze zjeżdżalnią nieczynny, strefa dzieci nieobsługiwana że względu na małą ilość animatorów. Ogólnie bardzo slaby wyjazd. Trzeba dobrze przemyśleć zanim podejmie się decyzję o pobycie w tym hotelu. Może w wysokim sezonie bardziej się starają.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel w czasie remontu.

    Artur Bohdan, Chełmek 10.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel czysy, obsługa miła posiłki mało urozmaicone ale świerze i ogólnie OK. W czasie jak byliśmy w Kenzi odbywał sie remont jednego skrzydła ale nie miało to wpływu na wypoczynek. Wszystko zmieniło się w czwartek kiedy zaczoł się remont w okolicy budynku animatorów i wtedy rozpoczoł się kncert szlifierek i młotów udarowych ( budynek ten jest oddalony 20m od strefy basenów). Obsługa nic nie robiła sobie z naszych uwag, a rezydentka Rainbow nie odbierała telefonów. Bedę występował do biura o zwrot pieniedzy za ostatnie 2 dni !!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Nie polecam

    Ola 26.06.2022

    Pierwszy pokój, który dostaliśmy, był nad agregatem prądotwórczym, który generował duży hałas. Kiedy poprosiłam o wymianę otrzymaliśmy pokój, który na pierwszy rzut oka wyglądał lepiej, ale okazało się, że panuje w nim duża wilgotność - nic w pokoju nie schło. W efekcie wróciłam z urlopu z chorymi zatokami. Poza tym pokoje były zwyczajnie brudne. Kiedy na podłodze rozlała mi się woda i wytarłam ją chusteczką była cała czarna. Sprzątanie zupełnie randomowe. Kiedy przed dwudniową wycieczką na pustynię rzuciłam na podłogę ręcznik licząc że go wymienią, okazało się że przez dwa dni do pokoju nikt nie zaglądał. Kiedy skończył nam się papier toaletowy musieliśmy dwa razy interweniować w recepcji i otrzymaliśmy go po kilku godzinach. Większość obsługi nie mówiła w języku angielskim. Generalnie często podróżuję i nie mam co do hoteli dużych wymagań, ale ten był najgorszym w jakim byłam. Klimatyzacja nie działała w żadnym z pokojów - był tylko delikatny nawiew. Jedyny plus to dobre jedzenie na stołówce. Jeśli chodzi o Agadir - jest praktycznie cały rozkopany, w trakcie remontu. Spotkanie z rezydentem było w innym hotelu, o czym nikt nas nie poinformował.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Październikowy wypoczynek w Maroco

    Hanna, Płock 21.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Pobyt w hotelu Kenzi Europa miałam w terminie 04 - 18.10.2024. Po zameldowaniu zakwaterowano mnie w budynku nr 2, tym przed remontem. Pokój i łazienka czyste. W łazience była wanna. Jedyne co do czego mogę się przyczepić to pościel i ręczniki, które dawno zapomniały co to jest kolor biały. Były dosłownie szare. Po trzech nocach przeniesiono mnie do budynku nr 1, w którym zakończono remont. Rzeczywiście cały budynek wyremontowany, począwszy od korytarze, aż po pokoje. Korytarze niestety, jak klatka schodowa w bloku. Bardzo głośno. Wielki hałas, huk przy zamykaniu drzwi do pokoju. Natomiast pokój i łazienka przeszły również gruntowny remont. Począwszy od mebli, wyposażenia, dekoracji. Nowa pościel biała i ręczniki również białe. W łazience kabina prysznicowa. I na tym kończą się plusy. Od początku do końca mojego pobytu cały czas trwał regularny remont hotelu. Począwszy do remontu zjeżdżalni. Następnie bar i jego otoczenie przy basenie, które polegało na kładzeniu płytek. Codziennie od rana do późnego wieczora ś, stukanie. W pierwszym tygodniu rozpoczął się remont budynku nr 2. I tu również od rana do późnego wieczora borowanie, wiercenia, walenie młotami. Rozpoczęto również remont baru w lobby hotelu, gdzie bardzo głośne prace trwały również od rana do późnych godzin nocnych, bo nawet do 2:00 w nocy. W poniedziałek 14.10. 2024 rozpoczął się remont basenu dużego, następnie po jednym dniu również małego basenu dla dzieci. Prace również trwały od rana do wieczora. Nie było to przyjemne spędzanie czasu na terenie przy basenach w takich warunkach. Ogólnie rzecz ujmując, to w tym hotelu był jeden, wielki remont, który nie sprzyjał miłemu wypoczynkowi. Jeśli chodzi o restaurację i wyżywienie, to szału nie było. Jedzenie przeciętne. Obsługa restauracji dosyć miła, ale niestety nastawiona na turystów szczególnie z Francji. Podsumowując. Hotel oceniam bardzo źle. Mam również pretensje do BP Rainbow, iż nie poinformowano mnie wcześniej o tak dużym remoncie w tym hotelu. Gdybym została o tym powiadomiona, to na pewno bym zrezygnowała z tego hotelu. BP Rainbow, podobno twierdziło, iż otrzymało informację z hotelu, iż to są drobne prace remontowe. Taką informację otrzymałam od rezydentki. Co niestety okazało się totalnym remontem całego obiektu. Miałam zmarnowane dwa tygodnie w tym beznadziejnym hotelu. Jestem zbulwersowana i rozżalona takim podejściem biura do klienta.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Urlop na placu budowy

    Anna, Dąbrowa Górnicza 22.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Remont basenu, baru lobby, ogólny hałas przez cały dzień.Nie dało się posiedzieć w ogrodzie lub w barze gdyż głośne roboty w całym hotelu powodowały ból głowy.Na plus okolica i pokoje po remoncie.Czysto.Jedzenie nie powala jednostajne.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem