Kategoria lokalna 4
5.0/6
Wszystko. było bardzo dobrze pokoje czyste obsługa miła poprostu promenada piękna jedzenie dobre jedynie w łazienkach brak mydła
Karolina, Luboń - 01.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel położony blisko plaży . Czysty , jedzenie dobre. Pogoda idealna .Zjeżdżalnie , aerobik , dla dzieci zabawy,teatrzyki, dyskoteki codziennie. Dla każdego członka rodziny była rozrywka. To już były kolejne wakacje w Maroko i napewno wrócimy;)
JOLANTA, Kosakowo - 13.09.2021
7/10 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel Kenzi Europa prezentuje raczej przeciętny standard. Rozmieszczone w dwóch 7-piętrowych budynkach pokoje są w miarę przestronne, codziennie sprzątane, ręczniki codziennie wymieniane. W pokoju klimatyzacja, lodówka, dodatkowo płatny sejf, balkon – u nas bez dodatkowej opłaty z bocznym widokiem na ocean. Dużym atutem hotelu jest jego położenie: przy ulicy, po przejściu której wchodzi się na lokalny bazar, pełen kramików i sympatycznych, ale nie nachalnych sprzedawców. Po kilkudziesięciu metrach wychodzi się na promenadę i zejście prowadzące bezpośrednio do wydzielonej, hotelowej plaży. Promenada tętni życiem, w jej centralnym punkcie, blisko hotelu jest duży plac, na którym wieczorami odbywają się imprezy. Plaża szeroka, piaszczysta, czysta, ciągnie się kilometrami - od mariny do terenów królewskich; łagodne wejście do oceanu. W hotelu jest basen z brodzikiem dla dzieci i zjeżdżalniami, przy basenie leżaki. Ze względu na remont jednego z hotelowych budynków obłożenie hotelu było o połowę mniejsze, dzięki temu nie brakowało miejsc przy basenie, ani w restauracji. Jedzenie raczej monotonne, wybór dań i potraw niezbyt duży, ale wszystko smaczne i świeże, w każdy wieczór inna kolacja tematyczna. Wśród gości hotelowych przeważali Polacy, Marokańczycy i Francuzi. Hotel ratują ludzie: obsługa w restauracji i barmani. Wszyscy przemili, sympatyczni, rozmowni – również w języku polskim, serwują dania i drinki sprawnie i z uśmiechem, szybko zapamiętują preferencje gości, co zwiększa jakość obsługi. Po zgłoszeniu w restauracji nietypowej alergii pokarmowej kucharze codziennie specjalnie przygotowywali oddzielne potrawy. Do minusów pobytu należy, niestety, zaliczyć rezydentki. W drugim dniu pobytu odbyło się spotkanie, podczas którego rezydentka przekazała podstawowe informacje dotyczące możliwości kontaktu z nią, ofertę wycieczek fakultatywnych oraz zebrała pieniądze za wybrane wycieczki. Zdecydowałyśmy się z koleżanką na dwie wycieczki, które odbywały się tego samego dnia. Pani rezydentka zapewniła nas, że obie wycieczki dzieli ok. 1,5 godziny przerwy, więc bez problemu zdążymy. Niestety, pierwsza wycieczka do Essaouiry rozpoczęła się z kilkunastominutowym opóźnieniem, które stopniowo się zwiększało (kilku turystów spóźniło się 30 minut, w drodze powrotnej autokar został zatrzymany przez żandarmerię i kierowca płacił mandat). Widząc to poprosiłyśmy naszą pilotkę, panią Karolinę, o interwencję w sprawie drugiej wycieczki: zasugerowałyśmy, żeby zmienić kolejność zbierania turystów, co pozwoli nam zdążyć. Kiedy o godzinie 19:00 autokar zatrzymał się pod naszym hotelem pani Karolina poinformowała nas, że mamy 15 minut żeby się przebrać i przygotować do drugiej wycieczki. O godzinie 19:15 przyjechał pod nasz hotel kierowca i wtedy okazało się, że w ogóle nie ma nas na liście. Kiedy po interwencji wsiadłyśmy wreszcie do autokaru to byłyśmy pierwsze. Oznacza to, że obie rezydentki nie dopilnowały sprawy. Mimo tego cały pobyt w Agadirze oceniam i będę wspominać jako udany!
Agnieszka - 05.10.2024
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel obsługa na 6 jedyne do czego mogę się doczepić to jedzenie . Monotonne codziennie to samo zero urozmaicenia . Ale ogólnie polecam
AGNIESZKA, Gdynia - 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
0/0 uznało opinię za pomocną