Opinie klientów o Kenzi Europa

5.3 /6
111 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.5
Pilot
5.5
Plaża
5.1
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.0
Transport
5.5
Wyżywienie
5.2
Zakwaterowanie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

DIANA 25.10.2019

Hotel do zniesienia.

Pokoje w porządku łazienka grzyb na suficie. Jedzenie może wybór skromny ale smaczne , na śniadanie soki z pomarańczy wspaniałe. Obsługa miła i pomocna. Czy wrócimy NIE.

3.0/6

jarek 08.07.2017

Bez szału

Największą zaletą hotelu jest jego położenie, dobre miejsce na wypady na miasto/kazbe/marine itd. Hotel stary, według organizatora hotel przeszedł generalny remont w 2013 chyba wykonawca nie postarał się :) łazienki wymagają remontu na już, karaluch latał radośnie po łazience, klimatyzacja ledwo zipała. Jedzenie w hotelu było ok - mały wybór i bez smaku nawet makaron nie był gotowany w osolonej wodzie. Hotel przyjmuje w dużej ilości gości lokalnych - można poznać ich zwyczaje - niekoniecznie od dobrej strony. Pobyt nie był tragedią było znośnie takie 3 gwiazdki, na 4 wypadałoby się postarać bardziej. I nie liczcie Państwo na plażę - całe miasto tapla się w oceanie (brudna i zatłoczona).

2.0/6

Ola 26.06.2022

Nie polecam

Pierwszy pokój, który dostaliśmy, był nad agregatem prądotwórczym, który generował duży hałas. Kiedy poprosiłam o wymianę otrzymaliśmy pokój, który na pierwszy rzut oka wyglądał lepiej, ale okazało się, że panuje w nim duża wilgotność - nic w pokoju nie schło. W efekcie wróciłam z urlopu z chorymi zatokami. Poza tym pokoje były zwyczajnie brudne. Kiedy na podłodze rozlała mi się woda i wytarłam ją chusteczką była cała czarna. Sprzątanie zupełnie randomowe. Kiedy przed dwudniową wycieczką na pustynię rzuciłam na podłogę ręcznik licząc że go wymienią, okazało się że przez dwa dni do pokoju nikt nie zaglądał. Kiedy skończył nam się papier toaletowy musieliśmy dwa razy interweniować w recepcji i otrzymaliśmy go po kilku godzinach. Większość obsługi nie mówiła w języku angielskim. Generalnie często podróżuję i nie mam co do hoteli dużych wymagań, ale ten był najgorszym w jakim byłam. Klimatyzacja nie działała w żadnym z pokojów - był tylko delikatny nawiew. Jedyny plus to dobre jedzenie na stołówce. Jeśli chodzi o Agadir - jest praktycznie cały rozkopany, w trakcie remontu. Spotkanie z rezydentem było w innym hotelu, o czym nikt nas nie poinformował.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem