Opinie o Riu Tikida Palace Agadir

Kategoria lokalna: 5

5.6/6
(154 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rozczarowujący pbyty

    Teresa Grażyna, Stargard 29.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Niestety pobyt w hotelu okazał się daleki od oczekiwań. Codzienne posiłki były monotonne i serwowane w niskiej temperaturze. Przez dwa tygodnie menu praktycznie się nie zmieniało, co przy dłuższym pobycie staje się uciążliwe. Z obsługą gości również był wyraźny problem – personel był mało zaangażowany, często trudno było uzyskać pomoc czy choćby kontakt wzrokowy. Goście pozostawali niezauważeni, co wpływało negatywnie na ogólne wrażenie z pobytu. Wieczorne animacje praktycznie nie istniały. Hotel nie zapewniał żadnych atrakcji, które pozwalałyby spędzić czas w przyjemnej atmosferze. Dodatkowo napotkałam poważny problem techniczny – zablokowany sejf w pokoju. Hotel nie posiadał kodu serwisowego do jego odblokowania, konieczne było wzywanie zewnętrznej firmy, co okazało się czasochłonne i stresujące. Na domiar złego, w pokoju pojawił się duży karaluch – co budzi poważne wątpliwości dotyczące standardów czystości i higieny. Podsumowując: hotel nie spełnił podstawowych standardów, zarówno pod względem gastronomicznym, organizacyjnym, jak i sanitarnym. Zdecydowanie nie polecam osobom szukającym komfortowego i bezproblemowego wypoczynku.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel i oferta wycieczek Rainbow

    Jolanta, Katowice 26.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel ładny, pieknie położony, jedzenie urozmaicone, bardzo dobre. Niestety mam zastrzeżenia do czystości hotelu i jego organizacji. Przebywałam w 3 osobowym pokoju i przez dwa pierwsze dni musialam się upominać o trzeci komplet ręczników i trzecią kołdrę. Szlafrok dla trzeciej osoby do końca pobytu nie został nam dostarczony. Dużym plusem jest to ze butelkowana woda, napoje z lodowki (cola, fanta, sprite) nie są dodatkowo płatne, jednak o wodę tez trzeba było się upominać bo serwis sprzątający nie zawsze pamiętał zeby ją uzupełnić. Materace w lozkach bardzo wygodne jednak poduszki to twarde coś na których nie dało się spać. W ofercie Rainbow w wycieczkach fakultatywnych znajduje się m.in. hammam. Odradzam skorzystanie. Wprowadzono nas w 6 osób do pomieszczenia z kamiennymi "łóżkami" dla 4 osób i jedną osobe przestawiano z miejsca w miejsce mimo ze powinna leżeć i relaksować się. Przez to pozostałe osoby tez nie miały swobody zrelaksowania się. Zdecydowanie zabrakło rytuału o którym można przeczytać w internecie. Wodą splukiwano nas lejąc nam po oczach w chamski sposób a masaz wcale nie trwał pełnej godziny. Rainbow powinien poszukać i oferować inną miejscówkę z hammamem bo ta pozostawia wiele do życzenia.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Wakacje 09-23/08/2019

    Krys 14.08.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Jeszcze tylko tydzień naszych wspaniałych wakacji w hotelu RIU z biurem Rainbow. Hotel położony przy plaży oddzielony promenadą, sama plaża dostarcza niesamowitych wrażeń pod tytułem wielbłądzie odchody na każdym kroku, nie można dojść do wody bez masażu stóp w wielbłądzich bobkach. Sam hotel nie pierwszej nowości ale obsługa sympatyczna i pomocna. Pokoje dla gości biura Rainbow najgorsze dostępne w hotelu, śmierdzące stęchlizną głównie na parterze także pełen wypas. Pani Rezydent nie była w stanie nam pomóc przy zmianie pokoju, jest to osoba niekompetentna, niepomocna i zainteresowana tylko sprzedażą beznadziejnych oraz drogich wycieczek. Pokój udało się zmienić po długich długiej dyskusji na recepcji. Pogoda latem w Agadirze jest wielkim nieporozumieniem jeżeli szukamy słońca, ciągła wilgotna mgła znad Atlantyku, słońca jak na lekarstwo plus zasyfiona odchodami plaża. W 5* hotelu lunch jest serwowany w stylu śmieciowe jedzenie z przepełnionej pseudo restauracji, same kolacje też pozostawiają wiele do życzenia. Żałuję iż wykupiliśmy 2-tyg, zero pogody, żadnego szału z jedzeniem jednym słowem PORAŻKA.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    DRA MAT

    Karolina, SMARDZEWICE 03.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    ZUPEŁNIE NIE ROZUMIEM, skąd zachwyty nad tym miejscem. Jeżeli sprzedajecie wycieczki z półki „luksusowe”, to może wyślijcie od czasu do czasu kogoś, kto zobaczy, czy rzeczywistość na miejscu nie rozczarowuje. Teren hotelu może i ładny, ale to tylko pierwsze wrażenie - robi wrażenie. Zacznijmy od plaży, plaża publiczna, wydzielono na niej część hotelową, ale nie ma tam baru, trzeba nosić ręczniki, zero obsługi hotelowej na miejscu, „radźta sobie sami”. Sama plaża wyjątkowo brudna, wszędzie śmieci, pety, odchody zwierząt itd., tłoczna (chociaż w części miejskiej tłoku można się spodziewac) i przyrzekam, że nie dało się odpocząć przez nawet 5 minut w spokoju, żeby jakiś lokalny handlowiec nie zaczepiał, dość ostentacyjnie, oferując napoje, lody, okulary, „złoto” czy inny szajs. Przestaliśmy tam chodzić po dwóch dniach, bo taki wypoczynek to moim zdaniem raczej męczarnia. Dalej basen - dość ładny, ale temperatura wody pozostawiała trochę do życzenia. Personel na basenie miły, ale niezbyt ogarniający, czasami śmieci leżały w tym samym miejscu przez 2-3 dni. Jedzenie - tu drodzy Państwo ogromne rozczarowanie. Przeważnie zimne, przede wszystkim niedoprawione, nie było dużego wyboru, gdyby nie pizza i spaghetti, które były dość zjadliwe, to głodowałabym z dziećmi przez prawie tydzień. Kolacje przeważnie dramat, chyba wolałabym jeść trawę, na szczęście restauracje niedaleko hotelu oferowały dobre jedzenie i drugą połowę pobytu żywiliśmy się na mieście - ale chyba nie o to chodzi przy wykupionej opcji all inn. Obsługa w restauracji hotelowej DRAMAT, przeważnie nie mieliśmy na śniadaniach przygotowanych talerzy i sztućcy, ciężko było się o cokolwiek doprosić, a na dwie poranne herbaty czekam do tej pory. Wiecznie nieposprzątane stoliki, ogólnie, nieogarnięcie i wstyd, że ktoś uważa, że tam jest pięć gwiazdek. A teraz przejdziemy do wisienki na torcie. Pokoje przy basenie, teoretycznie ładne, nawet nieźle wysprzątane, ale jak przyjrzeć się bliżej - to bardzo nadgryzione przez czas i wilgoć. Popuchnięte ościeżnice, widać, że mieszkają tam insekty - i to właśnie insekty dobiły moje wrażenie o pobycie w tym miejscu. Po hotelu „luksusowym” i „wysokiej klasy” spodziewam się, że w moim pokoju nie będzie karaluchów, tymczasem widywane były przez nas niemal codziennie, nie tylko w naszych pokojach, ale i innych częściach hotelu. Było to obrzydliwe, nie pozwalało spokojnie spać i operatorowi, który poleca pobyt w tym przybytku i sprzedaje tą wycieczkę, w takiej cenie, jako wysokiej klasy, życzę pobytu w takim miejscu. Nadmienię, że byliśmy w wielu „egzotycznych” miejscach i nigdy się z czymś takim nie spotkałam w hotelu „tej klasy”. W życiu nie byłam tak bardzo rozczarowana wakacjami, tak wkurzona, tak zmęczona i tak chętnie nie pakowałam się do powrotu do domu. Cena zupełnie nieadekwatna do jakości, zwykły, turecki średniak przy tym marokańskim „luksusie” to prawdziwy Bristol, z tym że połowę tańszy. NIE POLECAM, przestrzegam, jestem bardzo zawiedziona i to z pewnością moja ostatnia wycieczka z Rainbow - za to, że widocznie sami nie weryfikujecie tego, co sprzedajecie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem