Kategoria lokalna 4
4.5/6
Pierwsze wrażenia to przestronna recepcja, w której nawet zadbane koty mają swoje sofy. Soft drink na powitanie przy wypełnianiu niezbędnych formalności. Na pokój czekamy (byliśmy ok 10:00) ale możemy już korzystać z formuły All inclusive. Pokój przestronny, wygodny z oznakami do remontu. Klima niestety nie potrafiła grzać, ale co ważne obsługa bardzo szybko problem rozwiązała i wstawiła nam grzejnik elektryczny. Zagęszczenie leżaków przy basenie hotelowym, za to na plaży przeciwnie przestrzeń godna oceanu. Teraz stołówka i potrawy - kuchnia francuska palce lizać, obsługa kelnerska miła szybka i bardzo pomocna. Atutem hotelu jest również jego lokalizacja z jednej strony przy samej plaży i początku promenady, z drugiej strony na przeciwko miejskiego parku - ptaszarni. Po 15 minutowym spacerze można dotrzeć zarówno do mariny albo do kolejki na główny punkt widokowy Agadiru albo do hipermarketu obok ptaszarni. Widoczną wadą jest ciasna przestrzeń poza recepcją. Z jednej strony jest to hotel dla miłośników kotów - są wszędzie nawet na stołówce w trakcie posiłków, z drugiej strony jeśli ktoś ma alergię na kocią sierść to tego hotelu powinien zdecydowanie unikać.
Tadeusz - 31.03.2025
0/0 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel zlokalizowany jest idealnie tuż przy plaży. Obiekt czysty, obsługa bardzo miła, jedzenie smaczne i zróżnicowane, własna prywatna plaża z ochroną bardzo blisko hotelu, basen czysty - wszystko codziennie sprzątane i zadbane. Urozmaiceniem są organizowane atrakcje i zabawy dla wczasowiczów . Kawa słaba, napoje alkoholowe w barach i podczas posiłków są, ale szału nie ma, jeśli ktoś lubi wypić coś lepszego. Ogólnie spędziliśmy bardzo miło czas i polecamy,
Bartłomiej, Gdańsk - 18.05.2019
16/19 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Byliśmy z żoną w tym hotelu na przełomie marca i kwietnia 2025. Nasza opinia o tym hotelu pokrywa się z grubsza z pozostałymi opiniami . Czyli ogólnie rzecz biorąc fajnie . Jedyny minus to pokój który mieliśmy w głównym budynku i który wymagał remontu już parę lat temu . Nam to bardzo nie przeszkadzało gdyż byliśmy w nim tylko w czasie snu .
Marek i Anka - 15.04.2025
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel ma już swoje lata, obsługa robi fantastyczną robotę na każdym odcinku. Wyposażenie pokoi do poprawy. Klient z Francji na pierwszym miejscu.
RYSZARD JAN, bIELSKO-BIAŁA - 15.04.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025
0/0 uznało opinię za pomocną