Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wspaniały wypoczynek w marcu .Hotel Tivoli w stylu marokańskim .Ja osobiście uważam że wart tej ceny ...Blisko oceanu i centrum ,położenie na wypady super. Jedzenie ,dużo i dobre ,jest w czym wybierać .Choć napewno znajdą się osoby marudne ...pokoje służą do spania ,więc dla mnie ok...Codziennie sprzątane , zmoeniane ręczniki ,nie ma się do czego przyczepć .Wszyscy z obsługi uśmiechnięci ,pomocni ,oczywiście bakczysz był ...Co do rezydenta z biura ,to taka dziunia bez ikry,spotkanie informacyjne bez entuzjazmu ,mam porownania do innych rezydentów ,bo wyjeżdzam często..Musi się troche doszkolić z wiedzy o Maroku i pracy z wczasowiczami....Polecam wczasy w Maroku ,warto.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Super hotelik niedaleko do Oceanu. Obsługa bardzo fajna, jedzenie różnorodne i codziennie inne zestawy potraw. W pokojach czysto i codziennie posprzątane. Jedyny minus to późny wylot i 10 godzin koczowania na basenie bez zagwarantowanego posiłku. Jakoś turyści którzy zakupili ten sam hotel przez Itakę mieli po opuszczeniu pokoju zagwarantowany jeden posiłek. Jeśli chodzi o rezydenta to mógłby sie trochę bardziej postarać, a nie tylko mapkę rozdać.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Daję "6" nie z powodu jakichś zachwytów ale dlatego, że po prostu wszystko było OK. Hotel średniej klasy, za przyzwoite pieniądze... Praktycznie do niczego nie można było się "przyczepić", co zresztą było tematem żartów z Panią rezydentką. Byliśmy na początku stycznia, chyba w czasie "niskiego sezonu", więc nie było tłoku, wszystko zorganizowane sprawnie, na czas, włącznie z przyjazdem, zakwaterowaniem i wyjazdem. Często dziwią mnie wpisy niektórych uczestników odnośnie wyżywienia czy hotelu... Może kogoś drażnił miauczący kot albo latające koło balkonów ptaki ? Swoją drogą, rodacy często "dają ognia" - wynoszenie jedzenia ze stołówki, filmowanie Senegalczyków w czasie mszy w kościele katolickim... Po raz kolejny stwierdzam, że Rainbow to biuro godne polecenia !
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobry hotel, ładne pokoje, zróżnicowane jedzenie, miła obsługa. Dobry hotel na tygodniowy pobyt w atrakcyjnej cenie. Trochę zimna woda w basenie 😉
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To był bardzo udany wyjazd, właściwie pod każdym względem. Dla mnie najważniejszym był czas w którym się odbył wyjazd - świąteczno-wielkanocny :) Pokój w hotelu duży, jasny, czysty z pięknym widokiem aż na ocean. Wyżywienie super, bardzo różnorodne i smaczne. Rezydent spełniał wszystkie prośby, solidny i sympatyczny młody człowiek :). Polecam wszystkim wyjazdy z biurem podróży Rainbow !
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo miła i przyjazna obsługa w hotelu. Rezydentka z biura Rainbow rewelacyjna, z ogromną wiedzą o Maroku i Marokańczykach.Polecem hotel, położony niedaleko jednej z najpiekniejszych plaż w kraju, blisko sklepy, sklepiki i restauracje z jedzeniem tak różnorodnym, że każdy znajdzie coś dla siebie.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w spokojnej okolicy, czysty, obsługa bardzo uprzejmą, znająca francuski, angielski. Basen czysty, jedzenie dobre na obiadokolacje ryby, mięso, makarony, pizza, śniadania urozmaicone: jajka w różnej postaci, ser bialy, warzywa na ciepło i zimno, pachnące pieczywa. Trochę mało owoców, ale blisko na targ gdzie można kupić tanio wszystkie dostępne w tym terminie owoce. Ogólnie miasto bardzo przyjazne turystom, bezpieczne, ludzie miejscowi mili i uprzejmi. Wyjazd bardzo udany. Polecam.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Samo Maroko warte odwiedzenia. Super pogoda, ładne plaże, ciekawe miejsca do zwiedzenia. Hotel według mojej oceny 2 gwiazdkowy, średnie jedzenie, pokoje dość stare i przestarzałe. Rezydent mało aktywny, nie czekał na grupę po przylocie, spotkanie informacyjne było dopiero drugiego dnia. Pomimo niedogodności wyjazd oceniam pozytywnie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kraj ciekawy, Łatwy do zwiedzania. Bardzo dobra infrastruktura. Jest czysto, spokojnie. Jedyny mankament to klimat w Agadirze. Od Atlantyku zawsze wieje zimny wiatr, na plaży pod parasolem można wytrzymać max 30 minut (chyba że się ubierze polar lub sweter).
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witamy wszytskich. Wróciliśmy z tego hotelu w ostatni piątek czyli 07.09.2018 r.Byliśmy w tym hotelu przez ostatnie dwa tygodnie i jak najbardziej nasza opinia jest adkewatna do tego co tam zastaliśmy. Hotel ten wybraliśmy z uwagi na wcześniejsze przekazane opinie rzekomo przez turystów (co do tego mamy wątpliwości). Po dwóch tygodniach spędzonych na miejscu uważamy, że byliśmy w innym hotelu niż opisywany przez biuro podróży. Hotel opisany w oferowanej wycieczce miał 4*. Totalana pomyłka naszym zdaniem w porywach można ocenić na 2*. Składa się na to przedw wszystkim wyżywienie. Posiłki przez dwa tygodnie takie same! Śniadania to jajko na twardo (zimne), miejscowe parówki pocięte z cebulą, ser żółty, jakaś miejscowa wędlina typu mileonka, fasola w sosie (nie jedliśmy z uwagi na mało apetyczny wygląd), podobnie ciecieżyca w sosie (ochyda), naleśniki. Kolacja to baranina w sosie (to mnie uraowało bo lubię), makaron z sosem, czasami kurczak pieczony, ryba (każdego dnia taka sama), pizza ale tu trzeba było uważać bo Pan który ją przygotowywał skrupulatnie obserwował żeby nie poczęstować się zbyt dużą ilością w przeciwnym razie potrafił zwrócić uwagę. I tak przez dwa tygodnie. W jadalni bo nie można tego nazwać restauracją regularnie brakowało szklanek do napojów jak również filiżanek. Kolejną sprawą jaka nas doknęła to pokój, który był wprawdzie przestronny ale stary i śmierdzący wilgocią. W łazience wanna i umywlka kilkanaście razy klejona silikonem. w chwili obecnej cały czarny. Suszarka w łazience zepsuta. Na nasze prośby o naprwę nie doczekliśmy się przez dwa tygodnie. W pokoju działa tylko jedna lampka oraz jeden kontakt do którego ta lampka był podłączona. jak chcieliśmy naładować telefon to musieliśmy odłaczyć lampkę a co za tym idzie siedzieć po ciemku. Lampki nocne przy łóżkach nie były wyposażone w żarówki ale po co jak i tak prądu w kontaktach nie było. Najsmutniejsza okazała się jednak sprawa z ręcznikami. To była jedna wielka partyzantka z naszej strony. Okazało się bowiem, że ręczniki były zabierane rano i kiedy przychodziliśmy z wypraw brak możliwośći wykąpania się bo ręczników ani widu ani słychu. Dwa dni biegałem do recepcji upominać się o ręczniki. Wyjaśniono mi, że hotel nie posiada takiej ilości ręczników żeby mieć na wymianę. Ręczniki zabierane są rano, dopiero są prane suszone a następnie dostarczane do pokojów. Tak więc ręczniki dostawaliśmy późnym popołudniem. Jak więc sobie radziliśmy? Prosta sprawa ręczniki chowaliśmy do walizki zamykanej na szyfr. Dopiero jak jechaliśmy na całodniową wycieczkę to wykładaliśmy. Jeszcze tylko o animacji, czegoś takiego nie ma. Muzyka puszczna jest z komputera a repertuar taki sam (Sławomir i nasze disco polo).Dość już tego narzekania. Znaleźliśmy jeden dosłownie jeden pozytywny aspekt hotelu. Położony jest bliski promenady biegnącej do oceanu. To koło 5 minut na piechotę. Podsumowując jeżeli macie do wyboru inny hoel to nie zastanawiajcie się ani chwili, bo w tym hotelu nie wypoczniecie.