Opinie o Be Live Collection Saidia

4.9/6 (72 opinie)

Kategoria lokalna 5

4.9/6
72 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.4
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Nie wiem na jakiej podstawie ten hotel ma 5*

    Niestety pobyt w tym hotelu to był koszmar i nie rozumiem jak Rainbow może proponować ludziom takie hotele. Ktoś, kto wybiera na wakacje hotel 5* chce odpocząć w luksusowych warunkach i takich zdecydowanie nie było w Be Live - ten hotel to nawet nie były 3*. Obsługa koszmar - brak kompetencji, wiedzy i chęci pomocy. Zdecydowana większość osób nie posługuje się nawet podstawowym angielskim i nie można się dogadać w tak podstawowej kwestii jak wymiana ręczników czy uzupełnienie żelu pod prysznic, o które musieliśmy się prosić prawie każdego dnia, w hotelu 5*!! Kiedy się już doprosiliśmy to nierzadko otrzymaliśmy brudne i śmierdzące ręczniki, na koniec się zorientowaliśmy, że to chyba był sposób obsługi na wyłudzenie napiwków. Recepcja nie była w stanie w żaden sposób wpłynąć na obsługę, nigdy żadna obietnica nie została dotrzymana. Zostawiliśmy oficjalną skargę w hotelu, na którą nadal nie otrzymaliśmy odpowiedzi, a odpowiedź miała być przekierowana do Rainbow. Kolacja a'la carte została odwołana w tym samym dniu i już nie doszła do skutku, ponieważ za 2 dni wyjeżdżaliśmy a restauracja została zamknięta dla jakiejś grupy na kilka dni - nikt o tym nie wiedział jak rezerwowaliśmy kolację? Niemniej, prawdopodobnie nic nie straciliśmy bo inna kolacja a'la carte to była pomyłka - miałam wrażenie, ze jedzenie zostało po prostu wyniesione z bufetu all inclusive i czymś tam udekorowane, ryba została podana zimna. Przystawkę, którą jadłam widziałam dzień później w bufecie, więc pytam co to za atrakcja w 5* hotelu, że jedzenie z bufetu all inclusive ktoś inny poda mi na talerzu? To jedzenie nie było nawet smaczne i nie miało nic wspólnego z kuchnią śródziemnomorską. Jeśli chodzi o jedzenie all inclusive (w, przypomnę, 5* hotelu), to też z dnia na dzień było coraz gorzej, sezon się kończył i obsłudze się już ewidentnie nic nie chciało. Na jedzeniu często siedziały muchy. Niestety, ale mieliśmy dolegliwości żołądkowe. Same pokoje również dalekie były od standardu 5* hotelu, ale to już po prostu zostawię bez komentarza - załączam zdjęcia. Plaża przy hotelu obszerna i sporo leżaków, nie mieliśmy problemu, żeby znaleźć wolny leżak, ale na plaży często brudno. Już nie wspomnę, że wybierając się na spacer w którąkolwiek stronę to już był totalny syf na plaży, zero przyjemności z takiego spaceru. Dookoła hotelu nie ma nic, więc cały pobyt oceniam bardzo negatywnie. Jeśli dookoła hotelu nie ma nic, to hotel powinien być naprawdę świetny, aby można było odpocząć. Szczerze odradzam Be Live jako miejsce na wypoczynek, a Rainbow bardzo mnie rozczarował.

    Magdalena, Warszawa - 23.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Wakacje, Saidia, Be Live

    Położenie hotelu raczej słabo,animacje szczątkowe, bardzo miła obsługa,bardzo dobre wyżywienie. Pokoje hotelowe dobre.

    Andrzej, Zielonka - 14.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    4/6 uznało opinię za pomocną

  • 1.5/6

    Pobyt wrzesień 2024 r.

    Hotel położony przy szerokiej piaszczystej plaży, oddalonej od hotelu ok. 200 m. Plaża czysta, woda ciepła bez glonów. Sam hotel wymaga remontu, pokoje niedosprzątane, armatura w łazience zniszczona i zardzewiała,obita wanna zamalowana na biało. W trakcie zameldowania do hotelu chaos, brak profesjonalizmu personelu, z zamieszania i bałaganu ratowała gości rezydentka Pani Ania, której zaangażowanie i kompetencje były na najwyższym poziomie. Posiłki niesmaczne, mało urozmaicone , podawane nieestetycznie. Personel w restauracjach nie wykazywał zainteresowania gośćmi. Jedynym plusem był ogród i strefa basenów zadbany i czysty. Ogólna ocena hotelu to słabe trzy a sformułowanie w opisie hotelu, że jest on idealną propozycją dla klientów ceniących sobie wysoki standard uważam za nadużycie Jednym słowem zdecydowanie nie polecam.

    Ewelina - 25.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Okolice Saidia

    Miasto widmo , w całym hotelu raptem 30 osób. Restauracje które były w ofercie nieczynne. Hotel ładny i czysty. Niestety mi polecam. Moja ocena 1 p

    Malgorzata, Lodz - 23.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    4/10 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem