Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko ok tylko jedzenie maly wybór. Baseny super, położenie bardzo dobre blisko lotnisko na krótki urlop polecam
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam hotel. Czysto, smacznie, bezpiecznie. Tylko na wypoczynek, atrakcje turystyczne w znacznej odległości.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma bardzo fajne położenie bo bardzo blisko Portu Ghalib .Bardzo duży teren hotelowy,ładne duże pokoje. Jedzenia jest dużo ,ale dla mnie średnie może dlatego ,że nie lubię tutejszych przypraw,obsługa hotelowa bardzo pomocna. Woda w butelkach dostepna w każdym barze, rafa -widziałam ładniejszą. Woda w basenie zimna ,a animacje przy basenie średnie. Hotel bardzo spokojny więc jak ktoś chce odpocząć bez szaleństw to tutaj to znajdzie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
**Opinia o pobycie w Albatros Palace Port Ghalib (5-13 sierpnia 2023)** Pobyt w Albatros Palace Port Ghalib w terminie od 5 do 13 sierpnia 2023 roku okazał się być pełen mieszanych wrażeń. Hotel ma wiele zalet, ale nie obyło się też bez pewnych mankamentów, które wpłynęły na moją ostateczną ocenę. **Plusy:** **Lokalizacja i otoczenie:** Hotel jest położony w doskonałej lokalizacji, tuż przy plaży z bezpośrednim dostępem do rafy koralowej, co stanowi świetną atrakcję dla miłośników snorkelingu i nurkowania. Dodatkowo, bliskość lotniska (zaledwie 10 minut jazdy) to duży plus, szczególnie po długim locie – transfer do hotelu jest szybki i wygodny. Otoczenie hotelu, z zadbanymi ogrodami i basenami, sprzyja relaksowi. **Zakwaterowanie:** Pokoje były przestronne, nowoczesne i bardzo czyste. Obsługa hotelowa regularnie dbała o porządek i komfort gości, a klimatyzacja działała niezawodnie, co było bardzo ważne w gorące dni. **Restauracja a la carte "Tagine":** Restauracja a la carte "Tagine", oferująca dania kuchni egipskiej, była naprawdę wyjątkowa. Świetnie przyrządzone potrawy, aromatyczne przyprawy i niepowtarzalna atmosfera sprawiły, że była to jedna z najlepszych kulinarnych atrakcji pobytu. Niestety, druga restauracja a la carte nie spełniła oczekiwań – jedzenie było przeciętne, a obsługa pozostawiała wiele do życzenia, więc nie była warta nawet jednej wizyty. **Dostępność sprzętu do pływania:** Na pomoście hotelowym dostępne były kamizelki do pływania, co było wygodnym i bezpiecznym rozwiązaniem dla osób uprawiających snorkeling. Ilość sprzętu była wystarczająca dla wszystkich gości, co stanowiło duży plus. **Duża liczba leżaków:** Hotel zapewniał dużą liczbę leżaków zarówno przy basenach, jak i na plaży, dzięki czemu nie było problemu ze znalezieniem wolnego miejsca, nawet przy dużej liczbie gości. **Minusy:** **Monotonne jedzenie:** Choć wybór jedzenia w restauracji głównej był szeroki, to dania szybko stały się monotonne i nie odpowiadały moim preferencjom smakowym. Menu było mało urozmaicone, a posiłki często się powtarzały, co mogło stać się nużące po kilku dniach. **Problemy żołądkowe:** Podczas pobytu ja i kilku innych gości doświadczyliśmy problemów żołądkowych, co mogło wynikać z jakości jedzenia lub wody. Było to dość uciążliwe i obniżyło komfort wypoczynku. **Natarczywi sprzedawcy w hotelowych sklepikach:** Sprzedawcy w sklepikach na terenie hotelu byli bardzo natarczywi, co bywało irytujące i psuło ogólną atmosferę wypoczynku. Trudno było przejść przez teren hotelu bez nagabywania o zakupy lub korzystanie z dodatkowych usług. **Stan basenów:** Pomimo dużej przestronności basenów, woda była czasami tłusta, co wskazuje na niewystarczającą dbałość o ich czystość, szczególnie w godzinach popołudniowych, gdy były intensywnie użytkowane. **Podsumowanie:** Albatros Palace Port Ghalib ma swoje mocne strony, takie jak świetna lokalizacja blisko lotniska, przyjazna obsługa, duża liczba leżaków oraz wspaniała restauracja a la carte "Tagine". Niestety, monotonne jedzenie, problemy żołądkowe, natarczywi sprzedawcy, stan basenów oraz rozczarowująca druga restauracja a la carte to kwestie, które warto wziąć pod uwagę przy planowaniu wakacji w tym hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jako hotel jest w porzadku. Co do pokoi to jest wiele do życzenia. Są bardzo stare i wymagaǰą remontu. Mało konfortowe dla gości. Organizacja animacji na bardzo niskim poziome. Wieczorami nic się nie dzieje. Jedzenie przeciętne i monotonne wręcz braki przy obiedzie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty zadbany obsługa bardzo pomocna i uprzejmą. Piękna rafa koralowa. Jedzenie dobre ale monotonne.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo ładny, zadbany, czysty. Obsługa sympatyczna, dbająca o klientów. Jednak jedzenie nas zawiodło… Na obiad niemal nie było dań mięsnych, trudno było się najeść, znaleść coś dla siebie( i mówię tu o grupie 10 osób) . Brak typowo dziecięcego menu, nuggetów itp. Kolacje monotonne- z dań mięsnych na stałe gulasz i niemal codziennie przypalony na grillu kurczak… Czasem jakaś pieczeń i to znów tyle z mięsa… Za to mnóstwo ryżu, niedogotowanych ziemniaków, marchewki i cukini bez smaku… Z owoców melon, banan i tylko raz na tydzień był arbuz… nie było mango, marakui, winogron… Na koniec pozwolono nam przedłużyć dobę tylko do 18:00 (wyjazd z hotelu mieliśmy do 23:30), a i 12:00 odcięto nam internet… i choć kompleks bardzo nam się podobał, raczej tam nie wrócimy ..
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Do dużego basenu brak dostępu, hotel to plac budowy, bardzo głośno, na razie nie polecam;
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
No cóż, wyjazd fantastyczny, żadnych zastrzeżeń, byłem 3 raz z tym biurem i niestety chyba ostatni. Biuro po raz kolejny w sposób wyrafinowany oszczędza i tak ustala terminy przylotów i odlotów że na początku człowiekowi wydaje się, że super na korzyść - nic bardziej mylnego. Przylot mieliśmy ok. godziny 1:30 w nocy, ale juz 22.05 tymczasem wycieczka jest od 21.05, wylot z Polski 20:05 więc pobyt od 21.05 tylko z nazwy, no i doba hotelowa od 3:00. Dalej było wszytko ok, aż do wylotu i tu uwaga wylot 23:30 w dniu 01.05 teoretycznie cały dzień, z tą drobną różnicą że doba hotelowa kończy się o 11:00/12:00 i co co dalej 12 godzin bez pokoju ?!?!? Pierwszym razem czułem się jak wyrzucony z domu do lasu pies, drugim razem widząc że jest to samo co za pierwszym, dopłaciłem oczywiście astronomiczną sumę 55 $ za przedłużenie do godziny 18:00, czyli w skrócie za 6 godzin przedłużenia zapłaciłem 55$. Cudnie. Może jakiś baran bez wyobraźni w tym biurze dostrzeże problem. Być może to nowa forma marketingu (lub zmowy hotelowej - bo Egipt to siedlisko wyłudzania i oszustwa na każdym kroku - niestety smutne ale prawdziwe) i robienia ludzi w balona. Niestety ostatni raz zgodziłem się na takie warunki i traktowanie. Nie wiem czy tylko mi to przeszkadza, że ten teoretycznie cały piękny dzień, jakby się mogło wydawać na korzyść turysty, tak naprawdę bez pokoju jest stracony! Byłem z rodziną razem 8 osób część była z Coral Travel - oni przylecieli i odlecieli o normalnych porach i nie mieli tego problemu. Dlatego obecnie w internecie zamierzam, opisać te praktyki po to żeby każdy był świadomy na co się godzi z tym biurem, lub jeśli komuś takie traktowanie pasuje - jego sprawa. Opłacony pobyt powinien zawierać wykupiony pokój od godziny do godziny pobytu, a nie trolowanie 12 godzin na obiekcie, ani się gdzie umyć po kąpili morskiej, przebrać ani załatwić jak człowiek.