Opinie o Gemma Resort

Kategoria lokalna: 5

4.8/6
(17 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.0
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    31

    Rewelacja - Włochy w Egipcie ;)

    Szymon 07.06.2024 | Termin pobytu: lipiec 2022

    Hotel prowadzony i przeznaczony głównie dla włoskiej klienteli, dzięki temu standard na naprawdę wysokim poziomie (kawa doskonała). Fajne animacje i sympatyczne prowadzące je dwie ekipy - zarówno Włosi jak i Egipcjanie. Świetne wyżywienie, szczególnie dla osób gustujących w kuchni Włoskiej, ale nie tylko. Spora sekcja potraw lokalnych Egipskich oraz szeroki wybór potraw morskich - ryb, owoców etc. Pokoje czyste i przestronne, obsługa hotelowa pomocna i uśmiechnięta. Bardzo fajna infrastruktura basenowo-barowa i plaża. Jedyny malutki minus, choć jak sądzę nie dla każdego to, że hotel położony jest na uboczu i daleko od niego do wszelkich atrakcji czy miejscowości. Oferta wycieczek fakultatywnych i opieka rezydencka jednak wypełnia dodatkowy czas, istnieje też możliwość poruszania się taksówką. Reasumując wyjazd bardzo udany, obiekt w 100% spełnił oczekiwania

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Jak zawsze pozytyw

    Jacek, Poznań 24.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Byliśmy tam już 4 raz i na pewno nie ostatni Hotel bardzo fajny , jedzenie dobre jeżeli ktoś lubi włoskie klimaty , obsługa bardzo miła i nie nachalna. Każdy znajdzie coś dla siebie

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Fantastyczne miejsce!!!!

    Edyta Ewa, Wrocław 25.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Pobyt w hotelu uważamy za bardzo udany, obsługa idealna, wszyscy bardzo serdeczni i pomocni, jedzenie pyszne, każdy znajdzie coś dla siebie. Hotel położony w ogromnym ogrodzie z dużą ilością pięknej roślinności. Pokoje duże , codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki, leżaki przy basenach i na plaży zawsze dostępne, ręczniki plażowe codziennie wymieniane. Sporo atrakcji, aqua gym, piana party, itp. Animatorzy rewelacyjni. Ogólnie fantastyczne miejsce, które szczerze polecam. To był nasz pierwszy pobyt w Egipcie i na pewno jeszcze tam wrócimy.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Świetny hotel!!!

    Wiktoria 31.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel świetny, bardzo duży. Wszędzie było dostępne WiFi, swoją drogą bardzo dobrze działające, nawet na plaży. Jedzenie pyszne, duży wybór, owoce morza zrobione bardzo dobrze. Polecam skorzystać z restauracji ala carte, pyszne rozbudowane menu. Atrakcji mnóstwo, w dzień aqua aerobic, joga, 2 razy załapałyśmy się na piana party. wieczorami występy, karaoke, różne gry. Co kilka dni urozmaicone wieczorne pokazy na plaży np. z ogniem. Kilka basenów, każdy znajdzie coś dla siebie. Na terenie można zapalić shishe lub pojeździć konno lub na wielbłądach. Nie trzeba wychodzić z hotelu. Nawet w głównej restauracji były urozmaicenia w postaci filetowania ogromnych ryb. Z alkoholi każdy znajdzie coś dla siebie, niektóre są płatne. Klimatyzacja w pokojach na plus, oraz duży metraż. Piękna plaża, małe pojedyncze rafy można spotkać niedaleko brzegu, kilka rybek pływa, jeśli chce się zobaczyć większe rafy, najprawdopodobniej trzeba wypłynąć na głębinę. Hotel typowo dla Włochów, nie ma tam za dużo Polaków. Jak na Egipt, obsługa nie była bardzo nachalna i narzucająca się. Na terenie ośrodka małe sklepiki, więc jeśli ktoś chce kupić magnez lub bransoletkę to nie musi specjalnie jechać do centrum Marsa Alam. Hotel nie jest typowo dla dorosłych ale przez to że nie ma tam atrakcji dla dzieci, nie było ich za dużo i głównie przebywały na największym basenie, co jest na plus dla osób ceniących sobie ciszę. Jest nawet jeden basen tylko dla dorosłych. Nie jest to najtańszy hotel jeśli chodzi o Egipt ale zdecydowanie warty każdej złotówki. Po tygodniowym pobycie nie mamy się do czego przyczepić. Jechałyśmy we dwie z przyjaciółką i bałyśmy się właśnie tej nachalności ze strony obsługi w stronę dwóch, młodych, europejskich dziewczyn ale nigdy nie czułyśmy się niekomfortowo lub niebezpiecznie a z tym w Egipcie bywa różnie. Jedyny mały minus, który nam akurat nie przeszkadzał, był taki że hotel jest położony daleko od centrum. Jeśli ktoś chce dostać się taksówką do Marsa Alam lub Portu Gbalib, może być ciężko. Ogólnie Bardzo polecam!!

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Gemma Resort

    Slawomir Hubert, Piaseczno 15.04.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Komfortowy hotel, położony na rozległym terenie. Bardzo duże i estetycznie urządzone pokoje. Codziennie sprzątane. Przewaga gości z Włoch. Kuchnia śródziemnomorska i lokalna - bez zarzutu. Obsługa kelnerska do stolika. Na plaży i przy basenach zawsze wolne miejsca.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Gemma Resort Marsa Alam

    Urszula, Rumia 03.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Hotel daleko od lotniska, 2 godziny jazdy. Spokojny. Z bardzo małą liczbą animacji, ale za to jedzenie pyszne, wiele tematycznych posiłków, np. sushi, sery, ryby. W lutym temperatura 23 st C. Można było pływać w basenie i się opalić, mimo wietrznych dni.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super 🤗🤗🤗

    Małgorzata, --- 01.05.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Pobyt w hotelu bardzo udany ,czyste i pachnące pokoje. Obsługa hotelu bardzo miła ,pomocną . W hotelu piękny zadbany ogród ,duża powierzchnia na spacery idealnie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Polecam na relaks

    Marcin, Katowice 04.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Pozytywy: - czyste, komfortowe pokoje, prysznic, sprzątanie bez zarzutów, - pyszne, bardzo zróżnicowane jedzenie, kolacja to zazwyczaj również grill na świeżym powietrzu (ryby, mięso), - w okresie końca maja zawsze można znaleźć leżak przy basenie czy na plaży, ratownicy pomocni, codziennie świeże ręczniki plażowe, - wszyscy mili, uczynni, życzliwi, obsługa kelnerska bardzo się stara. - codziennie słońce - bez wjątku :) Negatywy: - hotel pod auspicjami firmy BRAVO - opanowany przez Włochów. Włoskie animacje, włoskie imprezy, włoskie wszystko, - daleko od lotniska, transfer to zazwyczaj odwożenie wszystkich do bliżej położonych hoteli, - dużo pokoi z widokiem na gruz - szczególnie w końcowej części kompleksu.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    bardzo udany pobyt

    PAULINA, LUBLIN 10.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Hotel na dobrym poziomie, raczej nie dla osób podróżujących z dziećmi, ponieważ mało atrakcji jest dla dzieci W większości goście to włosi ale bardzo miło traktują Polaków Pokoje schludne, jedzenie ok Obsługa hotelowa na wysokim poziomie. Można dogadać się w języku polskim

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Włoska wioska w Egipcie

    B, Lublin 07.05.2024 | Termin pobytu: kwiecień 2024

    Klienci hotelu/resortu w 80% to Włosi, więc obsługa dobrze rozmawia po włosku, gorzej po angielsku, ale da się dogadać, tylko czasami trudniej. Cześć obsługi to standardowa nadgorliwość, żeby dostać napiwek, ale też sporo pracuje profesjonalnie, nie sugeruje napiwków i mimo to są mili, jak się pomylą to szybko poprawiają. Duży minus jak ktoś nie ludzi podejścia Włochów na wakacjach, potrafią być bardzo głośni. W szczegółach: Ekipa czyszcząca pokoje/piętra ma dużo małych nominałów, więc jak potrzebuje podzielić to są chętni do wymian, same pokoje czyste w części widocznej, nie widać większych problemów. W samych pokojach jest ok, ale zdarzają się drobne i trochę denerwujące błędy, np. po zamknięciu drzwi się blokują, nie można otworzyć bez karty z zewnątrz-więc niby ok, ale nie do końca się zamykają i jak już odchodzi po kilku sekundach włącza się alarm (zauważyłem, że nie tylko mój pokój) Ekipa kelnerów, większość jest super profesjonalnie, da się dogadać po angielsku, kilku mam wrażenie, że jak nie umówią dobrze po angielsku (tylko we włosku) to mówią tak szybko i nie wyraźnie, a przy ogólnym hałasie w restauracji (Włosi) to jeszcze utrudnia. Ekipa basenowa/plażowa - ratownicy ok. Pozostałe ekipy ok (ogrodnicy, techniczni, ogólny serwis). Restauracje Same dania/restauracje smaczne, każdy może sobie dopasować, w bufecie większość posiłków taka sama, zmienia się np. 30% tych głównych dań. Ilości porcji w głównych posiłkach dobra, jak cos się końcu za jakiś czas jest uzupełniona. Problem jak wstaje się wcześniej, przez to wcześnie się je śniadanie, to obiad jeszcze ok, a potem długa luka do kolacji, a w tym czasie dostępne przekąski w barach, ale w jest ich mało i duże kolejki. Same budynki w środku dobrze, wewnątrz czasem widać pusty haczyk na ścianie zamiast jakieś prostych dekoracji ściany gdzie obok jest. Na zewnątrz widać niektóre ściany wymagające już naprawy tynku lub pomalowane byle jak, tak po arabsku. Ogrody w głównych trakcie wyglądają super, posprzątane, skoszone, wyglądają super. Boczne ścieżki gorzej, posprzątane z grubsza, przez 8 dni widziałem kilka śmieci które leżały przez tyle dni, mimo, że obsługa przechodziła obok niech codziennie. Plusy: - dużo basenów, jest gdzie się schłodzić - ładna rafa i łatwo dostępna Minusy: - plaża nie jest jednak piaskowa, tylko piaskowo-kamienna, wymagane są buty plażowe

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem