4.5/6 (10 opinii)
Kategoria lokalna 5
3.0/6
Według mojej opinii hotel nie zasługuje na 5*, Z rezydentem, który przywitał Nas na lotnisku kontaktowaliśmy się telefonicznie , nie pojawiał się w hotelu bo stwierdził, że jest Nas tylko czworo . Pokoje owszem czyste i codziennie sprzątane . Posiłki na śniadaniach bardzo słabe, brak wyboru i codziennie to samo. Półmiski nie uzupełniane . Obsługa miła ale co Nas bardzo zaskoczyło i nigdy się z tym nie spotkałam-nie mogliśmy siedzieć przy wybranych przypadkowo stolikach,- kazano nam się przesiadać bo tu siedzą Włosi. Animacje wieczorne przede wszystkim w języku włoskim, brak zainteresowania innymi gośćmi hotelowymi. Safari - tragedia- przyjechał po Nas kierowca nie mówiący w języku angielskim , nie mówiąc już o polskim. Wiózł Nas rozwalającym się samochodem przez ok 2 godz, gdzie już po 1 godz jazdy byłyśmy już zdenerwowane i zdezorientowane. Całą atmosferę uratował przewodnik Thomas .Kolejna wycieczka-rejs statkiem -widoki super , jedzenie pyszne ale ..... brak polskiego przewodnika. Pierwszy raz jestem zmuszona napisać złą opinię na temat hotelu :(. Nie skorzystam więcej z Państwa ofert , Egipt odwiedziłam po raz ostatni. Życzę Państwu jednak powodzenia i wielu klientów.
3.0/6
Wrażanie ogoleni są niezłe. Poza drobnymi niedograniani. Pisałem do biura maila czy są potrzebne jakieś papiery która zawsze wysyłano 2 dni przed. Odpisano mi, że nie są potrzebne. A jak dotarliśmy nie chciano nas wpuścić so hotelu, bo nie mamy vouchera. Jedna wycieczka też różniła się od przekazu, który podał nam rezydent.