Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel oddalony od lotniska 1.5 h jazdy krajobraz ksiezycowy nie nastrajal pozytywnie. Sam hotel juz bardzo wysluzony choc z fajnymi basenami i to jeden z nielicznych plusow tego miejsca . Pokoje ok ale jak to w krajach arabskich krzywe plytki na scianach w lazience , obdrapane meble widac uplyw czasu , glosna klima. Hotel nastawiony na gosci z Wloch i bylo to widac i czuc, zmiana turnusu kolacja na wypasie ale tylko dla Wlochow , przyjazd kolejnej grupy krolewskie przywitanie a dla pozostalych nacji bez szalu . Jedzenie bylo dobre urazmaicone duzo ryb i owocow morza oraz kuchnia wloska . Plaza nie za duza czysta , zwirkowo piaszczysta. W niewielkiej odleglosci od brzegu rafa duzo kolorowych ryb mozna spotkac zolwia. Ogolna ocena 3+ moze slabe 4 za baseny i rafe.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przewaga turystów z włoch, i oni są traktowani lepiej jest to zauważalne gołym okiem. Jedzenie dobre nie ma przepychu. Napoje alkoholowe drinki jak wszędzie takie se ale ratowałem się własnym alkoholem. Piwo dobre mi smakowało. Rafa koralowa jest ale daleko od brzegu dla osób pływających dobrze Ja się bałem wypłynąć. Przydałby się pomost Pokoje czyste nie narzekałem chodź mieszkaliśmy w budynku na samym końcu. Odleglośc od lotniska około 1.5 godziny jazdy. W zeszłym roku byliśmy w Amarina to ten z pewnością lepszy. Gemma Resort można spokojnie jechać ...
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma pokoje w dość starodawnym stylu. Jeśli chodzi o sprzątanie, to „na środku” było czysto, ale w zakamarkach już średnio. Przykładowo: umywalka była codziennie myta, ale za umywalką już nie. Przepiękne, zadbane ogrody. Niesamowicie przycinane. Dużo kwiatów, bardzo zielono, coś pięknego! Jedzenie bardzo słabe, mały wybór, na śniadanie codziennie to samo. Bardzo mało było smacznych rzeczy. Plus za makaronu przygotowane przez Włocha! Wśród owoców nie było nawet arbuza, który jest uprawiany w Egipcie. Hotel posiada kilka basenów, nasz ulubiony infinity pool, w strefie relax. Był tez drugi duży basen, na którym grała muzyka, obok był klub dla dzieci. Wieczorami były występy zazwyczaj tego samego Pana, który cały czas śpiewał te same piosenki. Drinki niesmaczne, natomiast bardzo dobre piwo. Na plaży były bardzo ciężkie warunki do snurkowania, ponieważ cały czas wiało i był mocny prąd. Rafy były bardzo daleko od brzegu, wiec aby zobaczyć coś więcej niż kilka rybek, trzeba umieć bardzo dobrze pływać. Obsługa hotelu na bardzi średnim poziomie. Pan z recepcji niesympatyczny, No chyba że dostanie dolara… podobnie z innymi. Standard obsługi nieco odbiega od europejskich standardów. Jeśli chodzi o biuro podróży, to jestem BARDZO mile zaskoczona! Pierwszy raz byliśmy na wakacjach z Rainbow i zdecydowanie nie ostatni! Lataliśmy już z wieloma biurami podróży, nie tylko polskimi. Pierwszy raz czuliśmy się tak zaopiekowani. Rezydent mówiący po polsku, który nie przychodzi tylko na chwile, ale opowiada dokładnie wszystko i chętnie rozmawia. Był z nim ciągły kontakt przez Whatsup, wiec zawsze można było do niego zadzwonić, bardzo pomocny. W innych biurach podróży tak nie było. Mieliśmy również indywidualny transport busem do hotelu, ponieważ byliśmy jedynymi gośćmi. W innym biurze musielibyśmy jechać ze wszystkimi autokarem i czekać do samego końca, aż wszystkich rozwiozą. W aplikacji Rainbow były ciagle aktualizowane wszystkie dane na temat wylotów, łącznie z godzina odbioru przez bus z hotelu. Super Rainbow!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Według mojej opinii hotel nie zasługuje na 5*, Z rezydentem, który przywitał Nas na lotnisku kontaktowaliśmy się telefonicznie , nie pojawiał się w hotelu bo stwierdził, że jest Nas tylko czworo . Pokoje owszem czyste i codziennie sprzątane . Posiłki na śniadaniach bardzo słabe, brak wyboru i codziennie to samo. Półmiski nie uzupełniane . Obsługa miła ale co Nas bardzo zaskoczyło i nigdy się z tym nie spotkałam-nie mogliśmy siedzieć przy wybranych przypadkowo stolikach,- kazano nam się przesiadać bo tu siedzą Włosi. Animacje wieczorne przede wszystkim w języku włoskim, brak zainteresowania innymi gośćmi hotelowymi. Safari - tragedia- przyjechał po Nas kierowca nie mówiący w języku angielskim , nie mówiąc już o polskim. Wiózł Nas rozwalającym się samochodem przez ok 2 godz, gdzie już po 1 godz jazdy byłyśmy już zdenerwowane i zdezorientowane. Całą atmosferę uratował przewodnik Thomas .Kolejna wycieczka-rejs statkiem -widoki super , jedzenie pyszne ale ..... brak polskiego przewodnika. Pierwszy raz jestem zmuszona napisać złą opinię na temat hotelu :(. Nie skorzystam więcej z Państwa ofert , Egipt odwiedziłam po raz ostatni. Życzę Państwu jednak powodzenia i wielu klientów.