Kategoria lokalna 4
2.0/6
Odwiedziłem Hotel 01-08.08.2017 r. Sam obiekt jest całkiem fajny, ale wyżywienie i obsługa pozostawia wiele do życzenia. Na **** nie zasługuje.
rafakol - 16.08.2017 | Termin pobytu: listopad 2017
0/0 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Odradzam wszystkim tą ofertę. Rainbow mimo, iż jest uznawane za renomowane biuro podróży zwyczajnie wprowadza klientów w błąd i psuje wakacje... Jak się okazało na miejscu hotel ten daleko odbiega od informacji z oferty. All inclusive występuje wyłącznie na papierze, brak jest odpowiedniej ilości naczyń i sztućców, obsługa opłukuje na szybko brudne szklanki i podaje dalej następnym klientom prowadząc do rozsiewania m.in. opryszczki u innych wypoczywających. Posiłki ubogie, brak donoszenia jedzenia, braki w napojach. Dochodziło nawet do tego typu absurdów, że kubeczki plastikowe jeżeli nie były zgniecione zostawały ponownie używane przez obsługę dla innych klientów... Ogromny zawód i brak wsparcia ze strony rezydenta, który w tym czasie wypoczywał sobie w lepszych warunkach od nas w three corners. Na pożegnanie hotel oraz organizator wypoczynku mimo obietnic nie dostarczył nam posiłków na wyjazd. Proszę sobie wyobrazić to uczucie kiedy wchodzą do autobusu na lotnisko kolejni wypoczywający ( z innych hoteli) szczęśliwi najedzeni oraz z torbami pełnymi jedzenia na wylot, a goście Laguna Beach głodni, poniżeni i zlekceważeni. Rainbow straciło wiele w moich oczach. Byle sprzedać a potem zbyć klienta.
Taras - 16.08.2017 | Termin pobytu: listopad 2017
1/1 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Oferta przedstawiona przez organizatora RAINBOW nie odpowiada rzeczywistosci na miejscu. Wyżywienie fatalne - opcaja All inclusive nie istnieje. Wczasowicze, aby cokolwiek zjeść musża ustawiać sie w kolejkach przed otwarciem stołówki. Mięso reglamentowane przez kucharza - jedna łyżka gulaszu na osobę, połowa udka na osobę itp Po 30 min od otwarcia stołowki brak podstawowych produktów menu nie mówiąc o deserach i owocach W lobby bar i pool bar częste braki przede wszystkim piwa i wody mineralnej Brak kawy i herbaty w stołówce (obiad i kolacja). Kelnerzy i obsługa fatalna - były pojedyńcze wyjątki np obsługa pokoju Pomimo składanych skarg i zażaleń w trakcie turnusu rezydentce - brak jakichkolwiek efektów !!!. Brak wystarczajacej ilości leżaków przy basenie dla wczasowiczów. Brak ciepłej wody w łazienkach. Brak suchego prowiantu i wody w drodze na lotnisko W porównaniu do innych hoteli w Marsa Alam, gdzie wypoczywali rodacy hotel Laguna poza klasyfikacją. Hotel na dwie ** tylko ze względu na morze i rafę Nie polecamy hotelu 22 osoby naszego turnusu składają reklamację. Mieliśmy nadzieję, że RAINBOW jest solidną firmą i nie dopuści do sytuacji, aby klienci byli narażeni na dyskonfort wypoczynku.
Tomek i Ania - 20.08.2017 | Termin pobytu: listopad 2017
0/0 uznało opinię za pomocną