Opinie o Marina Resort Port Ghalib

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(297 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Kiepski hotel

    Paweł 25.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel max 3 *. Jedzenie okropne, cały czas to samo, na sniadanie, obiad, kolację, wszyscy z biegunką..Woda z butli które są stare,, brudne, pogniecione ale zapewniają Cię że to woda mineralna..Animacje; starszy spiewający Pan. Nie polecam

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wakacja

    ANETA, GRZEBOSZOWICE 10.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel jak dla mnie na 3+, pokoje ładne przestrzenne, łazienka katastrofa, obsługa tak jakby jej nie było, animacje niby są ale zawsze odwołane, jedzenie nawet dobre lecz bardzo mało.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Średni wyjazd

    Jakub 25.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel raczej średni (zdjęcia w internecie są porządnie podrasowane). Śniadania tragiczne, obiady trochę lepsze, kolacje super. Lokalizacja jest chyba największą zaletą - lotnisko bardzo blisko hotelu, do tego przy samym Port Ghalib (knajpy, sklepiki, jest gdzie się przejść). Zapłaciłem za pokój z widokiem na ogród, dostałem pokój z widokiem na ścianę. Wycieczka do Luksoru cudowna, chociaż trochę męcząca (6 godzin jazdy w jedną stronę), ale warto.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Marina Port Galib

    Wojciech, Mysiadło 28.11.2023 | Termin pobytu: listopad 2023 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Największa zaleta to personel. Niezwykle przyjazny. Pokoje również Ok. Minusy to słaba plaża, bardzo ale to bardzo monotonne jedzenie, fatalne alkohole brak dyskoteki czy jakiś wieczorków które integrują gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    urlop

    ANETA, GRZEBOSZOWICE 10.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Hotel jak dla mnie na 3+, pokoje ładne przestrzenne, łazienka katastrofa, obsługa tak jakby jej nie było, animacje niby są ale zawsze odwołane, jedzenie nawet dobre lecz bardzo mało.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    urlop 2025

    ANETA, GRZEBOSZOWICE 10.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel jak dla mnie na 3+, pokoje ładne przestrzenne, łazienka katastrofa, obsługa tak jakby jej nie było, animacje niby są ale zawsze odwołane, jedzenie nawet dobre lecz bardzo mało.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Marina Resort Port Ghalib

    Marzena, Przybroda 22.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    właśnie wróciłam z hotelu Marina Resort Port Ghalib hotel 5 * a ja oceniam najwyżej na 3 * Pokój zgodnie z umową miał być ok 30 m2 a dostałam 12m2 Po interwencji naszej oraz rezydentki zmieniono nam pokój na większy za dopłata ( skandal ) wyżywienie skandal - nie było co jeść , restauracja bardzo brudna Aninacje - brak, brak nagłośnienia jedynie na plus to położenie hotelu w centrum portu uwaga ! to nie jest hotel 5 * - najwyżej 3 *

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wyjazd 16-24 sierpnia

    Koleta 28.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Jeden punkt za rafe koło hotelu ,drugi za obsługę w głównej restauracji ( Eslam i Omar ) Jeśli masz wylot w nocy ,to weź ze sobą dodatkowo 100 dolarów ,żeby zapłacić za pokój ,bo Rainbow ustala i opłaca tak doby hotelowe ,że o 12 w ostatni dzień musisz opuścić pokój. My mieliśmy zbiórkę o 23:50 ,więc 12 godzin byśmy byli z małym dzieckiem bez pokoju. Nikt nas o tym nie poinformował,data w rezerwacji również wprowadza kupującego w błąd . Hotel lata świetności ma już dawno za sobą . W pierwszą noc dostaliśmy pokój poniżej standardu za jakiś zapłaciliśmy. Brudny ,śmierdzące wilgocią i pleśnią łóżka oraz rozwalone światło w łazience . Pokój został wymieniony na czysty w innej części hotelu ale również nie jest to standard na 5 gwiazdek. W łazience cały czas unosił się zapach fekalii,woda z kranu tak śmierdziała . Pomimo tego ,że bardzo uważaliśmy i nie jedliśmy nic po za hotelem , niestety dopadła jedną osobę klątwa Faraona ,lekarz 35 minut od hotelu ( ubezpieczenie z Rainbow ) Jedzenie różne ,ogólnie każdy znajdzie coś dla siebie ale bez szału . Na naszej sali po prawej stronie miła obsługa sali . Na plaży jak nie dasz dolara to główny barman w białej koszuli ma problem żeby dać Ci zimną wodę ,a co dopiero lód do soku. Jak nie pijesz alkoholu na plaży to nie jesteś mile widziany . 3 baseny, nie ma bitwy o miejsca . Ekipa z animacji widać ,że bardzo się stara ale sprzęt nie współpracuje . Gdyby nie rafa koralowa wyjazd by był totalna porażka .

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Szału nie ma

    Justyna 30.07.2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel nie jest Radissonem - wykorzystuje tą nazwę. Pokój był okropny nr 4312 (z kuchnią), jedzenie wydzielane,animacje w pseudo amfiteatrze... do kotleta śpiewał Ahmed (straszna chała). Kawa w restauracji była nie do wypicia (poza tym notoryczny brak kubków) a w lobby przestrzegali godziny i nie podawali wcześniej.. goście w 80% Polacy 800+, którzy jedli i pili bo zapłacone, również młodzież z UA nie przejmująca się sytuacją w swoim kraju ??? Ogólne wrażenie-co ja tutaj robię???!!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    pobyt zimowy

    Magda, łódź 29.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Byliśmy w tym miejscu całą rodziną z dzieckiem w okresie świątecznym. mieliśmy rezerwację na dwa pokoje z widokiem na ogród, dostaliśmy jeden z widokiem na port (tuż pod nami bar z dyskoteką) a drugi z widokiem na ścianę. pracownicy hotelu nie chcieli wymienić pokojów- bo ten z widokiem na port ma wyższy standard niż mam w umowie. trudno, nie jesteśmy tam żeby siedzieć w pokoju. niestety wieczory, przypominam z dzieckiem, nie były najłatwiejsze gdyż pod nami dudniła muzyka do północy. nigdzie w ofercie ani w umowie nie było napisane, o tym że jest to pobyt dla młodych rozrywkowych ludzi chcących mieć dyskotekę na balkonie. w umowie również zapewnione były 3 baseny z podgrzewaną wodą- niestety na miejscu okazało się że podgrzewany jest tylko jeden basen i brodzik dla dzieci. tu już odbyła się interwencja u rezydenta- jego odpowiedź to „to jakiś błąd zapisu”. otóż nie, nie jest to błąd zapisu tylko jawne oszustwo. zimą temperatura w niepodgrzewanym basenie to jakieś 15 stopni, logiczne jest, że szukając wycieczki człowiek kieruje się takimi atrakcjami jak ciepła woda w basenie. niestety to nie w tym hotelu. ogólnie oferta jest napisana jakby to był miły hotelik przy porcie, a jest to wielki moloch, z wplecionymi w niego straganami, mnóstwem zaczepiających sprzedawców- tak, żeby dojść z recepcji do pokoju musisz przejść przez stragany i sklepiki. w mojej opinii hotel nie nadaje się dla rodzin z dziećmi a raczej na imprezowy wypad dla młodzieży.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem