5.1/6 (188 opinii)
Kategoria lokalna 5
5.0/6
Obsługa hotelu bardzo miła i uprzejma. Jedzenie różnorodne dosyć smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Rafa przy plaży bardzo piękna... Mozna spotkać żółwie morskie :) Napoje, alkohol i przekąski były najlepsze. Na terenie obiektu czysto, schludnie. Roślinność na duży plus, ogrody bardzo zadbane i przyjemne. Blisko restauracje, piękny port podświetlany nocą, wszelkiej maści sklepy itd. Urlop spędzony bardzo przyjemnie, chętnie tam wrócę.
5.0/6
Super wypoczynek,to na czym mi najbardziej zależało było na maksa czyli słońce, słońce i błogi relaks. Wieczorem można było wyjść na spacer i posłuchać muzyki. Bardzo podobało mi się jak dbają o zieleń i kwiaty, a w hotelu czułam się jak bym była w Polsce tyle polskich turystów przez co nawiązaliśmy dużo znajomości. Jednym słowem wyjazd uważam za udany.
5.0/6
POBYT W STYCZNIU W HOTELU - MIEJSCE SUPER , CZAS JAK DLA NAS BARDZO DOBRY , MAŁO GOŚCI WIĘC LUŻNO WSZĘDZIE BEZ TŁOKU NA STOŁÓWCE, PLAŻY , PRZY BASENACH . OBSŁUGA BARDZO MIŁA I POMOCNA . JEDZENIE - JAK W HOTELACH , DLA KAŻDEGO COŚ DOBREGO - KTOŚ PISAŁ ŻE MONOTONNE , ALE TAK NAPRAWDĘ JAKBY SPRÓBOWAĆ WSZYSTKICH POTRAW , ALE JAK W DOMU ZUPA + DRUGIE DANIE TO PRZYPUSZCZAM ŻE CODZIENNIE BYŁOBY COŚ NOWEGO ,TROCHĘ MAŁO OWOCÓW , DO CZEGO MOŻNA SIĘ PRZYCZEPIĆ TO PORZĄDEK W POKOJU , SPRZĄTANIE PO ŁEBKACH . ŁAZIENKA NIBY ODŚWIEŻONA ,POMALOWANA ALE TAK BYLE JAK ,JAKBY KTOŚ SIĘ ŚPIESZYŁ BO ZARAZ BĘDĄ GOŚCIE, JAK NA HOTEL 5 GWIAZDEK TO TROCHĘ SŁABO, NA SZCZĘŚCIE ŁAZIENKA TO NIE JEST MIEJSCE STAŁEGO POBYTU ,,OBSŁUGA NADRABIAŁA POSTACIAMI Z RĘCZNIKÓW ZOSTAWIONYCH NA ŁÓŻKU , MOŻNA SIĘ CZUĆ BEZPIECZNIE W HOTELU , PONIEWAŻ BARDZO DUŻO JEST OCHRONY
5.0/6
Miejsce piękne, blisko natury, ale też pełna infrastruktura turystyczna - kafejki, tawerny, kluby nocne, sklepy. Hotel nie spełnia , moim zdaniem, standardu sieci Radisson. 5* jest mocno na wyrost, jeżeli chodzi o standard pokoi (pierwszy jaki dostaliśmy nie miał dostępu do oglądania otoczenia - okno zaklejono folią robiącą efekt mrożonego szkla), wyżywienie, jakość obsługi itp.