Opinie klientów o Protels Crystal Beach Resort

4.9 /6
18 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.6
Pokój
4.6
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Tina, Gorzów Wlkp. 18.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Szczera opinia o całości wyjazdu

Przed wyjazdem udaliśmy się do biura podróży pytając dokładnie o wszystko- Pani z biura podróży prawie niczego nie mówiła sama z siebie i miała też spore braki w wiedzy. Czytaliśmy komentarze turystów w Internecie i dowiedzieliśmy się z nich, że turyści przestrzegają przed tym, że obsługa hotelu będzie np. oczekiwać dodatkowych opłat, by umiejscowić kogoś z lepszym pokoju, np. bliżej stołówki, basenu itp., z lepszym widokiem. Dlatego poprosiliśmy Panią z biura, by wysłała maila do hotelu z zapytaniem, czy można przygotować dla nas pokój, który nie będzie bardzo odległy od stołówki (niektórzy turyści twierdzili, że musieli iść z pokoju na stołówkę nawet 15 min jak nie więcej) i od basenu; mówiliśmy też Pani z biura, że nie chcielibyśmy dopłacać za "lepszy" pokój, skoro wszystkie rzekomo miały być w takiej samej cenie i standardzie. Pani z biura podobno maila wysłała, ale nigdy nie dała nam potwierdzenia, że zostało to załatwione i twierdziła, że zależy to od dobrej woli hotelu. Na miejscu okazało się, że nie dostaniemy pokoju blisko stołówki, miał być ponoć z dobrym widokiem, ale nie było widać z niego morza. Nie dopłacaliśmy Panu na recepcji, ale bardzo prosiliśmy o fajny pokój. Okazało się, że pokój i łazienka (zwłaszcza łazienka) nie były w standardzie czterogwiazdkowym- płyty i kafelki stare, zniszczone, zabrudzone, toaleta również nieświeża, żółtawa, lustro stare, brudne i krzywe, prysznic stary i wyglądający jaka natrysk na basenie, tj. nie było możliwości wzięcia słuchawki do ręki, bo woda leciała na człowieka tylko z góry, stąd nie można było wykąpać się nie mocząc włosów, nie zmywając makijażu, nie można było dokładnie obmyć się w niższych partiach ciała itp. Podłoga była stara i sprawiała wrażenie brudnej, niehigienicznej, stąd braliśmy prysznic w klapkach. Pan sprzątający w pokoju nie czyścił zawsze wszystkiego dokładnie, zdarzyło się, że pytał, czy potrzebujemy w ogóle sprzątania, nie mył podłogi pod prysznicem, stąd był tam piasek i powodowało to zapychanie odpływu. Klimatyzacja działała, ale w moim odczuciu temperatura w pokoju była inna (mniejsza) niż pokazana na klimatyzacji, stąd włączaliśmy klimatyzację tylko, gdy nie było nas w pokoju, a gdy byliśmy w pokoju- klimatyzacja była wyłączona. Mimo to, Pan sprzątający zdawał się być miły i nic nie zginęło z pokoju- może dlatego, że na wstępie dostał od nas napiwek. Pytaliśmy też Panią z biura, czy na terenie hotelu, w pokojach i przy basenie będzie wifi i dostaliśmy od niej błędną informację, że tak, po czym na miejscu okazało się, że Internet był tylko przy recepcji w lobby, zawsze siedziało tam sporo osób i Internet był powolny. Pytaliśmy również Panią z biura przed wyjazdem, czy będzie możliwość gdzieś niedaleko hotelu pojeździć konno- Pani nie miała takiej wiedzy, więc poprosiliśmy ją o wysłanie maila z zapytaniem do hotelu, czy jest taka możliwość i nie dostaliśmy od Pani z biura odpowiedzi, a po przyjeździe okazało się, że przy plaży jest Pan, który twierdził, że ma stałą umowę z hotelem i oferował przejazdy konne i na wielbłądzie (pytaliśmy Panią z biura również o przejażdżkę wielbłądem - czy istnieje taka możliwość oprócz formy wycieczki fakultatywnej, bo chcieliśmy tylko krótką przejażdżkę i Pani również nie miała wiedzy w tym temacie, a powinna mieć). Brak takiej wcześniejszej wiedzy zaminusował tym, że nie przygotowaliśmy się prawidłowo do skorzystania z tych ofert- zarówno pod względem finansowym, jak i zabrania ze sobą odpowiedniej odzieży i obuwia. Pytaliśmy też Panią z biura, czy będzie na tym wyjeździe możliwość odbycia rejsu Nilem i wprowadziła nas w błąd mówiąc, że niestety nie, a potem okazało się, że jest taka możliwość, i że trzeba było za to zapłacić 10 dolarów za 2 osoby. Dowiedzieliśmy się o tym dopiero podczas odbywania wycieczki do Luxoru, tuż przed rejsem, ale na szczęście mieliśmy ze sobą pieniądze i mogliśmy z tego skorzystać. Nieprofesjonalne jest jednak to, że Pani z biura nie poinformowała nas o różnych dodatkowych możliwościach i ich kosztach, mimo że sami bardzo prosiliśmy ją o podanie nam wszystkich możliwych, ewentualnych, dodatkowych kosztów, aby dobrze przygotować się finansowo do wyjazdu. Pani z biura również wprowadziła nas w ogromny błąd zapewniając, że podróż do Luxoru w jedną stronę nie będzie dłuższa niż ok. 4 godziny, a potem okazało się, że była o wiele razy dłuższa, potwornie męcząca, zaczęła się po 2. w nocy i wróciliśmy do hotelu po północy i z całej doby faktyczne zwiedzanie trwało bardzo niewiele czasu i odbywało się w dużym pośpiechu, było przez to nerwowo i miało się bardzo mało wyznaczonego czasu na zrobienie zdjęć, nie było czasu na odpoczynek podczas wycieczki, poskutkowała ona ogromnym zmęczeniem i bólem ciała po tylu godzinach podróży autokarem. Podobnie, zbyt długo trwał dojazd do miasta El- Quseir i podczas tej wycieczki niewiele rzeczy zobaczyliśmy w tym mieście, nie spacerowaliśmy po nim, zobaczyliśmy tylko kościół, meczet, brudną plażę bez większych atrakcji i 2 sklepy, wycieczka ta była uboga w atrakcje i miejsca do zwiedzenia, zobaczenia, zwłaszcza w mieście. Wracając do tematu hotelu- przed wyjazdem zapewniano nas w biurze, że bary przy basenie będą oferował napoje aż od zachodu słońca, a na miejscu okazało się, że były nieczynne już o 18., kiedy to właśnie przyjemnie byłoby z nich skorzystać, popływać w mniejszym skwarze. Baseny również zamykały się zdecydowanie za wcześnie-raz kazano nam opuścić basen o 18:50, a miały być otwarte do zachodu słońca, a słońce zachodziło znacznie później i nie było już co robić przy hotelu, gdy baseny były zamknięte. Podobnie wcześnie nie można już było wchodzić na molo, czyli korzystać z pływania i snurkowania w morzu oraz ze spaceru po molo, ponieważ kazano nam zawrócić na molo z powrotem na plażę. Pani z biura w ogóle nie poinformowała nas, że w Egipcie nie będzie wolno użyć wody z kranu nawet do płukania ust podczas mycia zębów- natomiast rezydent poinformował nas o tym zdecydowanie za późno- dopiero na spotkaniu dzień po przybyciu, a mógł to zrobić poprzedniego dnia. Niestety, zanim zostaliśmy poinformowani o zakazie płukania ust wodą z kranu, zdążyliśmy to zrobić podczas mycia zębów dzień wcześniej oraz przed spotkaniem z rezydentem. Zmartwieni tym faktem, od razu zgłosiliśmy to rezydentowi z zapytaniem, co teraz zrobić, jak zapobiec chorobie i w odpowiedzi usłyszeliśmy, że trudno, już po fakcie, i że jeżeli wystąpią objawy, to mamy dać znać, i że wtedy rezydent być może będzie starał się przyjechać i zorganizować lekarstwo, jednak brzmiało to raczej nierealnie, ponieważ będąc na wycieczkach w Luxorze, El-Quseir, czy na nurkowaniu, rezydent nie przyleciałby do nas helikopterem z lekarstwem i mielibyśmy duży problem- powiedzieliśmy o tym rezydentowi i poprosiliśmy już na spotkaniu organizacyjnym, aby dał nam takie lekarstwo, byśmy mieli je już przy sobie jeśli wystąpią objawy. Niestety, rezydent nie spełnił naszej prośby i nie dał nam lekarstwa „na zaś”, co poskutkowało wcześniej przewidzianym przez nas problemem i to chyba w możliwie najgorszych okolicznościach, a mianowicie w samolocie powrotnym do Polski, kiedy to musieliśmy siedzieć z zapiętymi pasami, mimo ogromnej potrzeby udania się do toalety co chwilę. Niestety, objawy te trwają do dziś (18.07.2024 r.), posiadamy na dowód paragon z apteki, a dodatkowymi objawami i skutkami poza częstymi wizytami w toalecie jest ból brzucha, dyskomfort, odwodnienie, osłabienie organizmu, konieczność zrezygnowania z ważnych spraw i uniemożliwienie odpoczynku i korzystania z urlopu. Problem był również trzykrotnie z otrzymaniem breakfast boxów, mimo tego, że zgłaszaliśmy chęć i potrzebę otrzymania ich jeszcze Pani w biurze podróży w Polsce (mówiliśmy też już wtedy o tym, że jeden z breakfaast boxów powinien być wegetariański i prosiliśmy, aby ta Pani przekazała tę informację koniecznie dalej), następnie na spotkaniu z rezydentem również przypominaliśmy rezydentowi o tych sprawach, a mimo to trzykrotnie był problem w hotelu z otrzymaniem breakfast boxów, mimo że przypominaliśmy o nich wcześniej również na recepcji – niestety musieliśmy rano kilkakrotnie mocno wypraszać o te breakfast boxy, które nie były dla nas przygotowane i ostatecznie dostaliśmy je, jednak jednego razu niestety nie otrzymaliśmy w ogóle wegetariańskiego breakfast boxu.

2.0/6

Zawiedziony. 16.07.2024

Dlaczego tym razem nie wyszło?

Do hotelu Protels Crystal wybieraliśmy się z nastawieniem,że nic nas nie zaskoczy,bo przecież w Egipcie byliśmy już wiele razy. Jednak sam początek pobytu zaczął się nie najlepiej ponieważ do hotelu przybyliśmy ok.2:00 ze względu na kolejność rozwożenia. Niestety nie dostaliśmy nic do jedzenia.Zmęczeni i głodni poszliśmy spać.Nie mieliśmy siły nawet oglądać naszego pokoju.Nad ranem rozejrzeliśmy się po pokoju i krótko mówiąc miny mieliśmy nietęgie.Tak słabo od lat nie było.W restauracji podobnie.Jedzenie przez cały pobyt słabiutkie.W ciągu dnia animacje nie istniały,wieczorem jeszcze gorzej.Jak się okazało mimo szczytu sezonu hotel obłożony w 30 procentach.To chyba o czymś świadczy. Na każdym kroku było widać brak włożonych pieniędzy by poprawić atrakcyjność tego miejsca Na plus plaża,i to tyle. Nie chcę się znęcać nad tym hotelem, ale następnym razem dołożył bym kilkaset złotych i wybrał inne miejsce.Szczerze odradzam.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem